Connect with us

AUDIENȚE TV

Audiente TV Generale Noiembrie 2015

Published

on

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA
 

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna NOIEMBRIE 2015 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna OCTOMBRIE 2015, aici


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna noiembrie – pag. 3

 

PUBLICUL NATIONAL

PRO TV rămâne lider de audienţa cu un total de 639.000 telespectatori pe minut, 3.46% rating şi 14.43% share, în timp ce principalul concurent Antena 1 totalizează 547.000 telespectatori în medie pe minut, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

Kanal D rămâne pe locul 3 cu o medie de 1.91% rating şi 7.98% cota de piaţă şi un total de 353.000 telespectatori pe minut, iar locul 4 revine postului de ştiri Antena 3 cu 284.000 telespectatori pe minut.

România TV, înregistrează o creştere în luna noiembrie şi ajunge la o medie de 245.000 telespectatori pe minut, iar TVR 1 se clasează în topul general pe poziţia nr.6 cu 0.9% rating şi 3.76% share, în total 166.000 de telespectatori pe minut.

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA OCTOMBRIE 2015 – RTG%, SHR%

Audiente Generale posturi de stiri NOIEMBRIE 2015 (2)

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA NOIEMBRIE 2015 – RTG000

Audiente Generale posturi de stiri NOIEMBRIE 2015 (3)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage title=”CIFRE PENTRU PUBLICUL URBAN PE URMATOAREA PAGINA”]

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna NOIEMBRIE 2015 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna OCTOMBRIE 2015, aici


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna noiembrie – pag. 3

 

PUBLICUL URBAN

PRO TV este lider şi la oraşe cu un total de 346.000 telespectatori în medie pe minut, 3.43% rating şi 14.28% cota de piaţă, iar pe locul secund s-a clasat postul Antena 1, care, potrivit cifrelor furnizate de ARMA şi Kantar Media a înregistrat o medie de 297.000 telespectatori pe minut şi 2.95% rating şi 12.27% share.

Antena 3 s-a clasat pe locul 3 la nivelul publicului urban şi a obţinut un total de 188.000 telespectatori pe minut, urmat de Kanal D, locul 4 – 170.000 telespectatori pe minut.

România TV rămâne pe locul 5 şi la nivelul publicului de la oraşe cu o medie de 1.37% rating şi 5.71% share, iar pe locul 6 s-a clasat postul generalist Naţional TV – 0.64% rating şi 2.68% share şi un total de 65.000 telespectatori pe minut.

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN, LUNA OCTOMBRIE 2015 – RTG%, SHR%

Audiente Generale posturi de stiri NOIEMBRIE 2015 (4)

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN, LUNA OCTOMBRIE 2015 – RTG000

Audiente Generale posturi de stiri NOIEMBRIE 2015 (1)

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage title=”tabel cu toate posturile tv monitorizate pe urmatoarea pagina!”]

 

TABEL CU TOATE POSTURILE TV MONITORIZATE DE KANTAR MEDIA, NOIEMBRIE 2015

RADAR DE MEDIA
NOIEMBRIE 2015
Units >>Rtg(000)Rtg%Share
ChannelsNational +gUrban +gNational +gUrban +gNational +gUrban +g
Pro TV6393463.463.4314.4314.28
Antena 15472972.972.9512.3712.27
Kanal D3531701.911.687.986.99
Antena 32841881.541.866.417.76
Romania TV2451381.331.375.555.71
TVR 1166550.90.543.762.25
National TV121650.660.642.742.68
Prima TV106560.580.562.42.32
B1TV93550.50.542.092.26
Antena Stars91510.490.52.052.09
Acasa84550.460.551.912.27
Disney84420.450.411.891.71
Realitatea TV75450.410.441.71.85
Digi 2464530.350.531.442.21
Cartoon Network60300.330.291.371.22
Disney Junior58330.320.331.321.36
ETNO54190.290.191.220.78
Pro Cinema54270.290.271.211.13
Boomerang52280.280.281.181.15
TVR 243240.240.240.981
Minimax/A+44110.240.110.990.47
DigiSport 143340.230.340.971.41
AXN37300.20.290.841.22
Sport.ro32160.170.160.710.67
Nickelodeon32200.170.20.720.82
Favorit TV30100.160.10.670.4
Diva25200.130.190.560.81
Taraf TV24100.130.10.550.42
Kiss TV19100.110.10.440.4
Euforia20130.110.130.450.54
Dolce Sport1950.10.050.430.22
History Channel15130.080.130.350.53
Paramount15120.080.120.350.49
DigiSport 215130.080.130.340.53
Discovery1270.070.070.270.29
National Geographic1370.070.070.290.3
Film Cafe1270.070.070.280.3
ZU TV1360.070.060.280.23
Acasa Gold1340.070.040.280.15
TNT1270.070.070.280.29
National Geographic Wild1260.060.060.260.26
TV Paprika12100.060.10.270.41
Eurosport 1970.050.070.20.29
AXN White970.050.070.20.28
U TV860.040.060.180.23
MTV Ro630.030.030.130.14
National 24 PLUS520.030.020.110.08
Music Channel530.030.030.110.12
Animal Planet530.030.030.110.12
EuroSport 2640.030.040.130.18
The Fishing and Hunting Channel640.030.040.130.15
AMC520.030.020.110.1
AXN Black430.020.030.10.12
TLC430.020.030.090.13
TV H410.020.010.090.05
Comedy Central Extra330.020.030.070.11
CBS Reality210.010.010.050.06
Hit Music220.010.020.050.09
Others5973213.243.1813.513.23

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topuri zilnice

AUDIENTE TV: Serialul Fructul Oprit de la Antena 1, lider detasat de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cel de-al patrulea episod din noul sezon al serialului „Fructul oprit” a adus-o în atenția publicului pe marea actriță Maia Morgenstern și a introdus astfel în povestea producției un nou personaj, Magda.

Episodul difuzat aseară de Antena 1, care le-a oferit telespectatorilor momente emoționante şi secvențe pline de suspans, s-a impus ca lider detaşat de piaţã atât la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

Cei mai mulți dintre români au ales să-și petreacă seara de miercuri urmărind episodul cu numărul patru din noul sezon „Fructul Oprit” (lansat la sfârșitul lunii trecute la Antena 1). Astfel, în intervalul 20.00 – 22:57, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat o cotă de piață de 20 % și un rating mediu de 6.2 procente, în timp ce pe poziția secundă s-a aflat principalul competitor, Pro TV, cu o cotă de piață de 16.6% și un rating mediu de 5.1 procente, iar cea de-a treia poziție a fost ocupată de Kanal D, care a obținut o cotă de piață de 11.1% și un rating mediu de 3.4 procente.

Şi în ceea ce privește publicul din mediul urban, în intervalul 20.00-22.57, Antena 1 s-a clasat pe prima poziție, înregistrând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 5.9 procente, iar pe poziția a doua s-a aflat Pro TV, cu o cotă de piață de 12.3% și un rating mediu de 5 procente.

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului “Fructul oprit” şi la nivelul întregii ţãri, obținând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 6.1 procente, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de aceastã datã de Kanal D, care a avut o cotă medie de piață de 14.1% și un rating mediu de 6 procente.

În minutul de aur (22:14), peste 1.4 milioane de telespectatori au ales să urmărească serialul produs de Ruxandra Ion pentru Antena 1.

 

Episodul de aseară al producției „Fructul oprit” le-a adus telespectatorilor numeroase surprize. Secvențe emoționante, momente pline de suspans, și un nou personaj – Magda (interpretat de marea doamnă a cinematografiei românești Maia Morgenstern). Aceasta a ajuns în casa familiei Caragea, cu scopul de a-și cunoaște fiul. Magda și-a deschis sufletul în fața Anei și i-a vorbit despre viața ei. “Am rugat-o pe Mara, am rugat-o pe mama ta să aibă grijă de copilul meu. I-am scris, ea mi-a răspuns. Mi-a trimis o scrisoare și o fotografie a băiatului meu, când avea șapte ani. Astăzi a fost pentru prima oară când mi-a văzut copilul după atâția ani. E un băiat așa frumos!, este confesiunea pe care i-o face Magda Anei.

“Ești mama lui …?”, întreabă Ana (Cristina Ciobănașu), iar răspunsul nu întârzie să apară. “Da, sunt mama lui Ioan.” , îi spune Magda.

“S-a întâmplat ceva?”, vrea Ioan (Vlad Gherman) să știe.  “Magda este mama ta.” , îi mărturisește Ana.

Noul sezon „Fructul oprit” se vede, în fiecare zi de miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media                         

Copyright:ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                            

Perioada 19 septembrie 2018      

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Romanii, s-au distrat aseara la PRO TV. Las Fierbinti, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seară, telespectatorii au fost invitați la ziua lui Brânzoi în Las Fierbinți și s-au distrat alături de el și de consătenii lui.

Dacă Bobiță și Giani au tot așteptat să li se facă cinste, Firicel a avut câteva dileme legate de bărbăția lui și a încercat să primească sfaturi de la bunul lui prieten, Celentano. Episodul Las Fierbinți de aseară a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Serialul a fost lider de audiență, înregistrând 8.8 puncte de rating și 25.1% share pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 a obținut 5.3 puncte de rating și 15.0% share. La nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de aur de la ora 21:10, aproape 2.4 milioane de români au participat la ziua lui Brânzoi.

Joi, de la 20:30, aventurile fierbințenilor continuă și le vor asigura românilor buna dispoziție pentru întreaga seară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Gospodarii de la PRO TV au fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Mare petrecere mare a fost în ediția de ieri seară Gospodar fără pereche cu ocazia celui mai așteptat moment al emisiunii: întâlnirea celor zece gospodari norocoși cu fetele care s-au înscris special pentru a-i cunoaște!

O astfel de ocazie nu putea trece neobservată, iar Anamaria Prodan Reghecampf a organizat o petrecere pe cinste cu invitați pe măsură! Taraful de la Clejani a încins atmosfera, iar Julieta împreună cu Ion Cucu, Alexandru Ambramiuc și Bogdan Năstase, din sezonul trecut, au fost alături de noii gospodari pentru a le ura succes și a le da sfaturi din experiența lor, înainte de a trece la pasul următor.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.2 puncte de rating și 18.1% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 5.6 puncte de rating și 16.5% share. Aproximativ 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit reacțiile gopodarilor.

Recoltă bogată a fost și la fete! Întâlnirea cu pretendentele lor a fost una plină de emoții pentru gospodari, însă și-au revenit rapid încercând să le cunoască cât mai bine pe fete, într-un timp limitat. Ei au avut câte două minute cu fiecare fată pentru a se decide cu cine vor merge acasă și pe cine elimină din competiție!

Suprizele s-au ținut lanț și pentru Anamaria, care a mers pe la fiecare pentru a vedea ce decizii au luat, cum se înțeleg cu fetele și care dintre ele vor merge mai departe. Unii gospodari au tras nădejde că Anamaria are un suflet mare și au reușit să meargă mai departe cu toate fetele! Tomiță Stănilă, însă, a decis că nu va merge mai departe cu niciuna dintre potențialele gospodine, dându-i și mai mult de lucru Aneimariei.

Petrecerea a fost momentul în care au început să se înfiripe poveștile de dragoste! Atingerile suave, privirile intense, sărutările timide, dansurile lascive, cuvintele șoptite la ureche – au fost doar câteva dintre tacticile puse în joc de potențialele gospodine pentru a cuceri inimile celor mai harnici gospodari din țară!

Săptămâna viitoare, Gospodar fără pereche continuă cu probe de foc pentru cele mai norocoase fete, alese de gospodari să meargă mai departe în lupta pentru inima lor. Telespectatorii vor vedea cum se vor descurca acestea cu traiul la țară, dar și la ce probe vor fi supuse pentru a afla dacă au calitățile necesare să devină soții de gospodari!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending