HomeAUDIENȚE TVAUDIENTE TV: Dan Negru a fost lider de audienta cu show-ul “Guess My Age – Ghicește vârsta”. Aproape 2.200.000 de telespectatori au urmărit producția de la Antena 1

AUDIENTE TV: Dan Negru a fost lider de audienta cu show-ul “Guess My Age – Ghicește vârsta”. Aproape 2.200.000 de telespectatori au urmărit producția de la Antena 1

“Guess My Age – Ghicește vârsta”, show-ul prezentat de Dan Negru, la Antena 1, în care Roxana și Ramon Chicireanu, din Iași, au pierdut toți cei 100.000 de lei puși în joc, a fost joi seara lider de audiență la nivel național.

 

În minutul de aur, de la ora 21.05, cei mai mulți telespectatori care se aflau în fața televizorului urmăreau Antena 1, emisiunea reușind să adune în fața micilor ecrane 2.190.000 de telespectatori din toată.

Așadar, Antena 1 a fost lider de audiență la nivel național, și a obținut pe intervalul de difuzare al show-ului “Guess My Age – Ghicește vârsta”(20.01 – 21.08), 9,4 puncte de rating și o cotă de piață de 17,4%.

 

De asemenea, Antena 1 a fost lider de audiență la nivelul publicului național și al celui din mediul urban, pe intervalul orar 20.26 – 21.08, cel comun cu filmul difuzat de Pro Tv. Pe acest interval orar, Antena 1, cu “Guess My Age – Ghicește vârsta”, a atins 10,3 puncte de rating și 19,1% cota de piață, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra 7,8 puncte de rating și 14,5% cota de piață.

La nivelul publicului de la orașe, pe același tronson orar, Antena 1 obține 8,6 puncte de rating și 16,8% cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 8,1 puncte de rating și 15,9% cota de piață.

 

Joi seara, la “Guess My Age – Ghicește vârsta”, Roxana (35 de ani), creditor persoane fizice, și Ramon (35 de ani) Chicireanu, agent de vânzări, din Iași, au pierdut toți cei 100.000 de lei puși în joc. Dintre cele șapte persoane care s-au perindat prin fața lor, cei doi soți au reușit să ghicească doar vârsta Florentinei (63 de ani), actriță la Teatrul de păpuși, succes insuficient de altfel ca să le aducă vreun un câștig financiar. Ei au estimat greșit vârsta Denisei (50 de ani), mama cântăreței Antonia, pe a lui George (42 de ani), fost component al trupei Body and Soul, a Simonei (44 de ani) și a lui Jose (39 de ani), o tânără al cărei tată este congolez, născută și crescută în România. Cei doi nu au nimerit nici vârsta lui Rolf (58 de ani), venit din Germania special pentru acest show, invitat care figurează în Guiness Book cu două recorduri mondiale, pentru cele mai multe piercinguri – 481 și pentru cele mai multe modificări prin implantur.

 

Intuiția le-a jucat feste celor doi concurenți și în runda finală, în care au intrat cu suma de 26.000 de lei, căci Roxana și Ramon nu au reușit să ghicească nici vârsta lui Moș Ștefan (100 de ani), deși au avut posibilitatea să o facă din patru încercări. Astfel, ei au pierdut toți banii pe care i-au avut la dispoziție. Și-au păstrat însă simțul umorului până la finalul emisiunii. Întrebat ce ar fi făcut cu banii, în cazul în care i-ar fi câștigat, Ramon a răspuns: “I-am fi investit în ceva sănătos, bun, în Roxana (n.n. soția sa)”.

 

Dacă Rolf a impresionant pe toată lumea cu aspectul său fizic, Moș Ștefan, care anul acesta a împlinit 100 de ani, i-a uimit pe toți cu vioiciunea și umorul său. “De la 12 ani și până la ora actuală mă ocup cu oile. Și acum sunt angajat. La 90 de ani, mi-au făcut carte de muncă. La 95 de ani, m-au trecut în șomaj”, a povestit bătrânul, cu umor. “Eu am avut o viață foarte grea. Nu cred că am dormit 30 de ani în casă, numai pe câmp, în zăpadă, cu mâncarea pe măgari. Am dus o viață foarte grea. Dar mi-a trimis Dumnezeu un înger tare, care m-o ajutat și m-o scăpat de toate relele. Îs bine, sănătos… La revedere la toată lumea! Să ajungeți la anii mei!”, a mai spus Moș Ștefan.

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National

Perioada 11 ianuarie 2018            

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

dorin.huntai@radardemedia.ro

<p>Ma puteti contact pe e-mail.</p>

No comments

Lasă un răspuns