HomeAUDIENȚE TVAUDIENTE TV IUNIE 2016: Analiza completa pentru toate posturile TV

AUDIENTE TV IUNIE 2016: Analiza completa pentru toate posturile TV

televiziune
Prev1 of 4
Navigheaza intre pagini
RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna IUNIE 2016 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 


Analiza conţine:

  • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
  • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Mai 2016 – pag. 3
  • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Iunie 2016 – pag. 4

PUBLICUL NATIONAL

PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul publicului comercial cu o medie de 633.000 de telespectatori pe minut in timp ce Antena 1 s-a clas pe locul 2 cu o medie totala de 456.000 telespectatori pe minut.

Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 378.000 de telespectatori pe minut, iar topul continua cu Romania TV, Antena 3 si National TV.

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA IUNIE 2016 – RTG%, SHR%

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA - IUNIE 2016 (2)

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL NATIONAL, LUNA IUNIE 2016 – RTG000

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA - IUNIE 2016 (3)

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

ALTE CIFRE PE URMATOARELE PAGINI!

Prev1 of 4
Navigheaza intre pagini

Lasa un comentariu aici!

No comments

Lasă un răspuns