Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: JOCURI DE CELEBRITATE a fost pe placul românilor! Ce audienţă a înregistrat show-ul?

Published

on

AUDIENTE TV: Românilor le place să se distreze, iar emisiunea Jocuri de celebritate a fost lider de audienţă. 

Ediția de ieri seară a adunat gașca matinalilor de la Știrile Pro TV, alături de Mihai Bobonete, Octavian Strunilă și Paul Ipate, pentru o seară plină de umor și voie bună.

 

Jocuri de celebritate a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, emisiunea a obținut 8.4 puncte de rating și 26.3% share, în timp ce televiziunea de pe locul doi, Antena 1 a obținut 4 puncte de rating și 12.6% share.

Emisiunea a fost urmărită de 1 milion de telespectatori pe întreg intervalul de difuzare, între 22:34 – 23:38, la nivel național, iar minutul de maximă audiență, de la 22:34, a reunit peste 1.4 milioane de telespectatori în fața televizoarelor.

jocuri-de-celebritate-1

 

Cum a decurs show-ul?

Gașca matinalilor, formată din Florin Busuioc, Andreea Marinescu, Neti Sandu și Mihai Dedu a fost pusă pe distracție, iar telespectatorii i-au putut vedea în ipostaze inedite.

Simțul umorului, dezinvoltura, abilitatea de improvizație și cheful de joacă sunt doar câteva caracteristici care au făcut un super show la Jocuri de celebritate. Octavian Strunilă, alături de Busu, Andreea și Zeno, prietenul lui Busu, s-au duelat în probe haioase cu Paul Ipate, Neti, Mihai și Leo, prietenul lui Mihai.

 

După ce au fost cuprinse de tensiunea concursului, echipele au dat tot ce au avut mai bun, s-au străduit să câștige cât mai multe puncte în probe ca: Frăția numelor, Toate la timpul lor, Fii pe fază, Fără cuvinte sau În frunte ți-e pus. Cele două echipe au reușit o performanță surpriză: la finalul celor cinci probe, au fost la egalitate de puncte. Conform regulamentului, Leo a fost cel care a mers mai departe în runda finală, deoarece echipa care a câștigat cele mai multe probe până atunci este cea câștigătoare. El a reușit să câștige 3.000 de lei cu ajutorul lui Busu, la proba finală Nume și renume.

Show-ul continua astazi la PRO TV

În această seară, de la 22:30, distracția continuă la Pro TV. Celebrități îndrăgite și foarte amuzante vor fi alături de Mihai Bobonete și cei doi căpitani de echipă pentru încă o serie de Jocuri de celebritate!

Paul Ipate îi va avea în echipă pe Mihai Rait, celebrul Dorel din Las Fierbinți, simpatica Sore și Mihaela, prietena lui Sore, care își dorește să își cumpere mulți pantofi. Octavian Strunilă va conduce echipa formată din Costi Diță, zis și Giani în Las Fierbinți, Anisia Gafton și Serghei, prietenul Anisiei, care își dorește să călătorească cu trenul în India.

jocuri-de-celebritate-sore-mihai-rait-costi-dita-anisia-gafton

O altfel de cultură cinematografică și muzicală, tensiune, amuzament, glume pe bandă rulantă, dans și distracție sunt ingredientele unei ediții senzaționale și sunt scoase în evidență de proba ca: Greșeală de țipar, Mono ton, Cu fața la pernă, Bolul Kaboom și Mima perfectă.

Telespectatorii vor afla în această seară, de la 22:30, cum se descurcă Sore la mimă, de ce se tăvălește pe jos Mihai Rait, cât este de priceput Costi la muzică, cum și-a început Bobonete cariera în actorie, dar și ce aport a avut Strunilă în decizia lui.

 

Foto Credit: PRO TV

Sursa cifre: Kantar Media

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Serialul “Fructul oprit” înregistrează un debut modest în audiențe! Vezi care au fost televiziunile cu cele mai mari cote de piață ale serii!

Published

on

Luni, 15 ianuarie, premiera serialului românesc “Fructul oprit” a clasat Antena 1 pe locul doi in targetul comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile de referință cu filmul de acțiune „Prințul”. Kanal D, care a difuzat emisiunea „Exatlon Romania”  a obținut locul 2 în targeturile național si urban. Primele şase ediții de pană acum ale „Exatlon Romania” confirmă succesul de care se bucură acest format de televiziune.
Serialul “Fructul Oprit” a fost urmărit in medie pe minut de peste un milion (1.332.000) de telespectatori. Minutul de aur, atins la 19:59, a adunat in fata televizoarelor 1.793.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.39.21639.5
Kanal D16.08.51515.9
Antena 114.17.51332.0
Antena 37.64.0720.0
Romania TV5.02.6472.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV16.68.3804.3
Kanal D13.97.0673.9
Antena 112.76.4616.4
Antena 310.05.0485.3
Romania TV6.43.2309.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.610.0445.8
Antena 117.06.9307.4
Kanal D15.26.2275.4
Prima TV3.61.565.8
Antena 33.61.464.5

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Foto Credit: ANTENA 1

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Jeremy Ragsdale caştigă finala celui de-al şaptelea sezon “X Factor”! Vezi cine a câştigat bătălia audiențelor!

Published

on

Vineri, 22 decembrie, gala live a finalei “X Factor” de la Antena s-a clasat pe locul doi in audiențe, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Legenda călărețului singuratic” şi „Viața secretă a lui Walter Mitty”. Pe locul trei s-a aflat Kanal D care e difuzat serialele turcesti „Steaua sufletului” şi „In bataia inimii”.
Finala “X Factor” a fost urmărită in medie pe minut de aproape un milion (977.200) de telespectatori. Minutul de aur al Antenei, atins la 22:31, a adunat in fata micilor ecrane 1.303.300 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.98.41505.6
Antena 112.95.5977.2
Kanal D11.74.9884.6
Romania TV4.92.1371.0
National TV4.21.8315.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.77.6732.4
Antena 114.96.0583.6
Kanal D10.14.1395.5
Romania TV5.52.2216.6
Antena 35.02.0196.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.69.6429.4
Antena 119.46.8301.6
Kanal D8.42.9129.9
Prima TV2.91.044.6
Romania TV1.90.729.8

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Sursa foto: www.infomusic.ro

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Gala Live a semifinalei “X Factor” înfruntă competiţia! Vezi care au fost cele mai vizionate programe de duminică!

Published

on

Duminică, 17 decembrie, gala live a semifinalelor “X Factor” de la Antena 1 a întâlnit o competiţie acerbă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Viaţa lui Pi” şi „Cum s-o dai sa fie bine?”. Pe locul secund la nivel naţional s-a aflat Kanal D care e difuzat programul special cu Ţociu si Palade „Taxi Don Titi” şi finala live a showului „Bravo, ai stil!” Antena 1 s-a clasat pe locul doi în target urban şi comercial cu gala semifinalei live „X Factor” care s-a desfasurat pe aproape cinci ore si jumătate.
Alte programe care au acumulat o audiență notabilă au fost reality show-ul „Schimb de Mame” de la Prima TV cu o medie de 803.000 de telespectatori şi meciul de Liga I: FCSB – Viitorul Constanţa de pe DigiSport 1 care a înregistrat în medie 645.000 de telespectatori la nivel național.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>Naţional All
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV14.25.5985.0
Kanal D10.44.0720.0
Antena 19.43.7652.8
Prima TV6.72.6464.5
Romania TV5.32.1369.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV14.25.5532.3
Antena 112.24.7456.8
Kanal D8.93.5334.5
DigiSport 15.82.3218.3
Antena 35.72.2211.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.96.9307.2
Antena 116.05.5246.3
Kanal D9.43.2144.9
Prima TV6.32.296.7
DigiSport 16.12.194.0

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending