Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Kanal D a fost lider de audienta in weekend cu show-urile Te vreau langa mine, Se striga darul sau Bravo ai stil!

Published

on

Sambata si duminica, 17 si 18 iunie, Kanal D si-a consolidat pozitia in topurile televiziunilor din  Romania, ocupand pozitii fruntase cu productiile difuzate atat in slotul orar de Prime Time cat si Day Time. Productiile oferite telespectatorilor in acest weekend au facut Kanal D un lider incontestabil de audienta, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

 

Sambata, emisiunea matrimoniala “Te vreau langa mine”, difuzata in intervalul orar 16:00 – 18:45, a clasat Kanal D pe primul loc in preferintele telespectatorilor, pe segmentul de public National, cu peste un milion (1.018.000) de fani inregistrati in minutul de maxima audienta (17:42). Emisiunea prezentata de Gabriela Cristea a inregistrat un rating de 3,7% si o cota de piata de 13,5% cota de piata, la nivelul intregii tari.

GABRIELA CRISTEA, TE VREAU LANGA MINE, KANAL D

 

Tot sambata, emisiunile difuzate in Prime Time, “Se striga darul” si Gala “Bravo, ai stil!” au pozitionat Kanal D pe primele locuri. Astfel, emisiunea prezentata de Andreea Mantea si Bursucu a fost lider de audienta la nivelul intregii tari, cu 6,2% rating si 15,0% cota de piata. In intervalul difuzarii show-ului, 20:00 – 22:05, pe celelalte segmente de public monitorizate, Comercial si All Urban, “Se striga darul” a inregistrat 3,9% rating si 13,4% cota de piata, respectiv 4,7% rating si 12,0% rating, pozitionand astfel Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania.

 

Gala “Bravo, ai stil!” difuzata sambata, in intervalul orar 22:10 – 0:40, a clasat postul TV pe locul doi in topuri, pe segmentul de public National, cu 2,9% rating si 9,6% cota de piata si aproape un milion (925.000) de fani in minutul de maxima audienta.

 

Duminica, a doua zi cu audinete de top pentru Kanal D

 

Si productiile difuzate in a doua zi de weekend au plasat statia pe locuri fruntase. “Roata Norocului” si “Ochii din umbra” au fost emisiunile care au inregistrat in minutul de aur peste doua milioane de telespectatori fiecare.

Astfel, emisiunea prezentata de Bursucu si Ana-Maria Barnoschi, in intervalul orar 20:00 – 22:00, a fost lider de audienta la niveul intregii tari, cu 8,2% rating si 16,9% cota de piata, si 2.157.000 de persoane inregistrate in minutul de aur. La orase, emisiunea concurs a plasat Kanal D pe locul doi, cu 6 puncte de rating si 13,2% cota de piata.

 

“Ochii din umbra”, reality show-ul prezentat de Ernest in intervalul orar 22:00 – 24:00 a inchis weekend-ul de festival cu audiente de top pentru Kanal D, pozitionand postul pe primul loc, atat la nivelul intregii tari, cat si la orase, cu 2.319.000 fani in minutul de aur. In slotul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 9,2% rating si 23,2% cota de piata, pe segmentul National, si 5,0% rating si 13,5% cota de piata, pe targetul All Urban.

 

Foto Credit: KANAL D

Sursa cifre: KANTAR MEDIA

Copyright: ARMADATA SRL

RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY 2017

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Pro TV domină audienţele cu Europa League si Ferma Vedetelor! Vezi aici audiențele serii de joi!

Published

on

Sursa foto: https://it.eurosport.com

Vineri, 22 februarie, Pro TV a condus detaşat în topul audienţelor cu meciul Lazio-FCSB din Europa League, urmat de reality show-ul Ferma Vedetelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență pe intervalul analizat în toate targeturile de referință. Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Dragoste și ură”  s-a clasat pe locul doi în target Național si UrbanAntena 1 ocupă locul secund in target comercial cu show-ul „Guess my age – ghicește vârsta”  și filmul „Dragoste fără preaviz”.

Meciul de fotbal din Europa League „Lazio – FCSB” fost urmărit în medie pe minut de 2.525.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:34, a adunat în fața televizoarelor 3.404.200 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>Național All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.310.41861.7
Kanal D13.36.01064.7
Antena 18.13.6645.8
Antena 36.83.0544.0
Romania TV4.42.0350.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.7938.0
Kanal D11.45.0478.8
Antena 38.03.5334.6
Antena 17.93.5333.3
Romania TV4.31.9178.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.210.4465.1
Antena 111.64.2185.7
Kanal D10.23.6161.8
National TV3.21.150.7
Digi 242.91.045.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ASIA EXPRESS merge mai departe! Vezi cine a câștigat confruntarea marilor producții din seara de marți!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marţi, 20 februarie, cel de-al patrulea episod al emisiunii Asia Express – Drumul Dragonului îşi menține cota de piață peste media înregistrată de Antena 1 în primele luni ale acestui an, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon România”Pro TV, care a difuzat reality show-ul „Ferma vedetelor” şi meciul de fotbal „Chelsea-Barcelona” din UEFA Champions League, s-a clasat pe primul loc în target comercial. Antena 1 înregistrează audiențe peste media stației şi locul trei în toate targeturile de referință.

Emisiunea „Asia Express – Drumul Dragonului” fost urmărită în medie pe minut de 1.064.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:32, a adunat în fața televizoarelor 1.828.500 de români.

 

PUBLICUL NATIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.311.32020.2
Pro TV16.28.21469.8
Antena 111.76.01064.2
Prima TV4.62.3418.1
Antena 34.52.3404.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.8849.8
Pro TV16.98.3798.9
Antena 112.46.1584.0
Antena 36.03.0285.3
Romania TV4.52.2214.1

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.99.4420.5
Kanal D22.29.1406.2
Antena 117.27.0314.7
Prima TV3.11.357.2
National TV3.01.254.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Ultima semifinala Eurovision de la Sighişoara, înregistrează audienţe modeste. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 19 februarie, transmisia live de la Sighişoara a selecției naționale EUROVISION a înregistrat cele mai mici audiențe din seria de cinci semifinale, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon”. Pro TV, care a difuyat filmele de acţiune „Întâlnire explozivă” şi „Evadare din realitate” a obținut primul loc în targetul comercialAntena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul patru în target comercial cu redifuzarea sitcomului „Băieţi de oraş” şi filmul „Empire State: Lovitura secolului”.  Digisport 1 reuşeşte să se claseze pe locul trei în toate targeturile de referinţă cu transmisia derby-ului din Liga I „Dinamo vs. FCSB”.

Cele trei părti ale semifinalei “Eurovision” de la Sighişoara au fost urmărite in medie pe minut de 238.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:54, a adunat în fața televizoarelor 374.200 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.310.31848.6
Pro TV14.56.51155.4
DigiSport 18.33.7659.6
Romania TV5.22.3416.4
Prima TV5.22.3411.3
Antena 35.12.3403.2
Antena 14.11.8324.5
Telekom Sport3.41.5270.4
TVR 13.01.3238.0
Antena Stars2.41.1188.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.37.7746.3
Pro TV15.77.0679.4
DigiSport 111.55.2498.7
Antena 36.02.7257.9
Romania TV5.82.6250.1
Prima TV4.82.2209.4
Antena 14.21.9181.7
TVR 13.31.5143.7
Telekom Sport3.01.3128.5
B1TV1.50.765.9

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.2409.8
Kanal D18.57.6340.3
DigiSport 114.25.9261.5
Antena 16.02.5109.4
Prima TV4.21.777.1
Telekom Sport3.81.669.6
TVR 12.41.043.4
Romania TV2.20.939.9
Antena 31.90.834.5
Look Plus1.70.730.5
Digi 241.30.523.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending