Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Kanal D a fost lider de audienta in weekend cu show-urile Te vreau langa mine, Se striga darul sau Bravo ai stil!

Published

on

Sambata si duminica, 17 si 18 iunie, Kanal D si-a consolidat pozitia in topurile televiziunilor din  Romania, ocupand pozitii fruntase cu productiile difuzate atat in slotul orar de Prime Time cat si Day Time. Productiile oferite telespectatorilor in acest weekend au facut Kanal D un lider incontestabil de audienta, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

 

Sambata, emisiunea matrimoniala “Te vreau langa mine”, difuzata in intervalul orar 16:00 – 18:45, a clasat Kanal D pe primul loc in preferintele telespectatorilor, pe segmentul de public National, cu peste un milion (1.018.000) de fani inregistrati in minutul de maxima audienta (17:42). Emisiunea prezentata de Gabriela Cristea a inregistrat un rating de 3,7% si o cota de piata de 13,5% cota de piata, la nivelul intregii tari.

GABRIELA CRISTEA, TE VREAU LANGA MINE, KANAL D

 

Tot sambata, emisiunile difuzate in Prime Time, “Se striga darul” si Gala “Bravo, ai stil!” au pozitionat Kanal D pe primele locuri. Astfel, emisiunea prezentata de Andreea Mantea si Bursucu a fost lider de audienta la nivelul intregii tari, cu 6,2% rating si 15,0% cota de piata. In intervalul difuzarii show-ului, 20:00 – 22:05, pe celelalte segmente de public monitorizate, Comercial si All Urban, “Se striga darul” a inregistrat 3,9% rating si 13,4% cota de piata, respectiv 4,7% rating si 12,0% rating, pozitionand astfel Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania.

 

Gala “Bravo, ai stil!” difuzata sambata, in intervalul orar 22:10 – 0:40, a clasat postul TV pe locul doi in topuri, pe segmentul de public National, cu 2,9% rating si 9,6% cota de piata si aproape un milion (925.000) de fani in minutul de maxima audienta.

 

Duminica, a doua zi cu audinete de top pentru Kanal D

 

Si productiile difuzate in a doua zi de weekend au plasat statia pe locuri fruntase. “Roata Norocului” si “Ochii din umbra” au fost emisiunile care au inregistrat in minutul de aur peste doua milioane de telespectatori fiecare.

Astfel, emisiunea prezentata de Bursucu si Ana-Maria Barnoschi, in intervalul orar 20:00 – 22:00, a fost lider de audienta la niveul intregii tari, cu 8,2% rating si 16,9% cota de piata, si 2.157.000 de persoane inregistrate in minutul de aur. La orase, emisiunea concurs a plasat Kanal D pe locul doi, cu 6 puncte de rating si 13,2% cota de piata.

 

“Ochii din umbra”, reality show-ul prezentat de Ernest in intervalul orar 22:00 – 24:00 a inchis weekend-ul de festival cu audiente de top pentru Kanal D, pozitionand postul pe primul loc, atat la nivelul intregii tari, cat si la orase, cu 2.319.000 fani in minutul de aur. In slotul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 9,2% rating si 23,2% cota de piata, pe segmentul National, si 5,0% rating si 13,5% cota de piata, pe targetul All Urban.

 

Foto Credit: KANAL D

Sursa cifre: KANTAR MEDIA

Copyright: ARMADATA SRL

RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY 2017

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

AUDIENTE TV: Victorie totală pentru ”Chefi la cuțite”! Vezi aici clasamentele de audiență de ieri seară.

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni, 11 iunie, Antena 1 înregistrează o victorie detașată în toate targeturile de referință cu înfruntarea concureților cooking show-ului „Chefi la cuțite””. Ediţia de aseară care a adus eliminarea blondei Antoanela Alexandera plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
CHEFI LA CUTITEAntena 120:3823:371475808395
LAS FIERBINTIPro TV20:3021:351194583297
Film – GARDA DE CORPPro TV21:3523:27879424259
ASK VE MAVIKanal D19:5822:35821429110

Antena 1 s-a clasat pe primul loc  în intervalul 20:38-23:37 cu „Chefi la cuțite”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu sitcom-ul „Las Fierbinti” și filmul de acțiune ”Garda de corp”. Kanal D se menține pe locul trei cu serialul turcesc ”Dragoste și ură”.

 

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Chefi la cuțite”, ieri 11 iunie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.58.01439.9
Pro TV15.15.91060.7
Kanal D10.94.3766.7
Antena 37.02.7489.6
Romania TV6.32.5441.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.38.2789.8
Pro TV13.35.4516.1
Kanal D9.84.0382.2
Antena 39.13.7353.3
Romania TV5.22.1201.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 126.78.7384.0
Pro TV20.06.5288.5
Kanal D7.42.4106.5
Realitatea TV4.51.565.4
Antena 33.81.254.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. ”Romania-Finlanda” a dat piept cu ”Chefi la cuțite”! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

Sursa foto: Echipa națională de fotbal a României @NationalaRomanieiOfficial

Marți, 05 mai, Pro TV a difuzat meciul amical de fotbal ”Romania-Finlanda”, cu audiențe care au plasat stația pe primul loc in clasamente, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
ROMANIA-FINLANDAPro TV20:3622:2518111015454
CHEFI LA CUTITEAntena 120:0023:051321779396
Film – COMANDOPro TV22:3224:191126602334
ASK VE MAVIKanal D19:5822:36827449153

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință cu meciul amical de fotbal „Romania-Finlanda”Antena 1 este pe locul doi cu „Chefi la cuțite” care înregistrează audiențe foarte bune mai ales în targetul comercial. Serialul turcesc ”Dragoste și ură” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 05 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.58.61533.2
Antena 118.47.31313.7
Kanal D11.54.6818.3
Antena 35.62.2398.7
Romania TV4.61.8330.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.38.9860.9
Antena 119.18.0773.6
Kanal D10.84.5437.3
Antena 36.92.9279.6
Romania TV3.91.6156.3


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.29.0401.5
Antena 126.68.8392.6
Kanal D10.33.4151.6
Prima TV3.61.253.3
Antena 32.10.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV lider detașat în ultima seară de mai! Vezi aici topul televiziunilor în Prime Time.

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Joi, 31 mai, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și filmul de aventuri „See Spot Run” (2001), conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 20:00-23:00 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o consolidare a cotei de piață, chiar și în targetul comercial. Antena 1 a facut o alegere neinspirată de programare cu filmul „Troia”, clasându-se doar pe locul patru în target National si Urban, la distanță considerabilă față de primele două clasate. Topul audiențelor este completat de Antena 3 și Romania TV cu discuții si analize pe marginea ultimelor evenimente de pe scena politică.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 31 mai.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.17.41321.0
Kanal D13.14.6818.3
Antena 37.02.5439.9
Antena 16.82.4425.3
Romania TV5.72.0358.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV20.67.5724.9
Kanal D12.64.6442.2
Antena 39.03.3316.4
Antena 15.62.0197.2
Romania TV5.11.9178.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.58.0357.1
Kanal D10.82.9131.2
Antena 19.52.6114.9
Antena 34.11.149.0
TVR 12.90.835.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending