Connect with us

AUDIENȚE TV

RAPORT: Performanta in audiente pentru KANAL D. Statia a inregistrat in ianuarie cele mai bune cifre pe publicul comercial!

Emisiunile Kana D sunt preferatele romanilor! In ianuarie 2018, statia a inregistrat cea mai mare crestere a cotei de piata, in Prime Time, la nivelul publicului Comercial

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

In prima luna a acestui an, Kanal D s-a situat pe locul doi in top, in intervalul 20:00 -24:00, pe publicul National si All Urban. 

Kanal D a inceput in forta 2018! In prima luna a acestui an, statia a inregistrat cea mai mare crestere a cotei de piata, de 27%, la nivelul publicului comercial, in raport cu anul precedent, in intervalul 20:00 – 24:00. Cresterea este una uriasa comparativ  cu cea inregistrata de competitiorii din top trei televiziuni din Romania.

Kanal D a fost toata luna pe locul doi in intervalul 20:00 – 24:00, cu 6,7% Rating si 15,1% share, pe targetul National, cu 10% crestere a cotei de piata fata de anul precedent, cea mai mare in raport cu competitorii. Si pe All Urban Kanal D s-a plasat tot pe locul secund in intervalul mentionat, inregistrad 5,5% Rating si 12,7% Share, cu o crestere de 4% a cotei de piata, cea mai mare raportat la competitie.

 

Crestere semnificativa a cotei de piata, de 16%, a fost inregistrata si la nivelul intregii zile, pe Comercial, in raport cu rezultatele obtinute in 2017.

Kanal D continua sa ofere publicului cele mai bune emisiuni si sa isi reconfirme calitatea de adevarat trendsetter in materie de formate TV. Revelatia acestui inceput de an este reality-ul „Exatlon”, difuzat de sambata pana marti, de la ora 20:00. De asemenea, „Bravo, ai stil! All Stars”, show-ul devenit inca de la primele difuzari un adevarat fenomen, a aruncat in lupta, de aceasta data, cele mai bune concurente ale sezoanelor precedente. Anul 2018 a venit si cu sezoanele noi ale unor emisiuni foarte iubite de publicul larg: „Te vreau langa mine”, „Teo Show”, WOWBiz”,”Asta-i Romania”. In acest weekend, pe 4 februarie,  va incepe noul sezon  „Ochii din umbra”, reality show-ul prezentat de Ernest urmand sa fie difuzat in fiecare duminica, de la ora 23:15, imediat dupa „Exatlon”. Serialul turcesc „Dragoste si ura” cucereste tot mai multi telespectatori, iar spectacolul Stirilor Kanal D le aduce in continuare telespectatorilor cele mai importante subiecte de pe agenda zilei, reportaje emotionante, dintr-un studio conceput la cele mai avansate standarde tehnice.

 

Tabel cifre de audienta, Prime Time, toate segmentele de public, luna ianuarie 2018:

 

Ianuarie 2018Ianuarie 2017Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
20:00-24:00Pro TV4289,625,926,6-2%
Antena 12405,414,614,32%
Kanal D2014,512,29,627%
Target: 18-49 Urban

 

 

Ianuarie 2018Ianuarie 2017Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
20:00-24:00Pro TV13817,717,319,0-9%
Kanal D12076,715,113,710%
Antena 18905,011,110,92%
Target: National

 

 

Ianuarie 2018Ianuarie 2017Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
20:00-24:00Pro TV7127,417,017,8-5%
Kanal D5305,512,712,24%
Antena 14274,410,29,93%
Target: All Urban

 

Tabel, cifre pentru toata ziua, publicul comercial!

Ianuarie 2018Ianuarie 2017Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
Whole dayPro TV2024,523,223,20%
Antena 11312,915,014,35%
Kanal D721,68,37,116%
Target: 18-49 Urban

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topuri zilnice

AUDIENTE TV: Serialul Fructul Oprit de la Antena 1, lider detasat de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cel de-al patrulea episod din noul sezon al serialului „Fructul oprit” a adus-o în atenția publicului pe marea actriță Maia Morgenstern și a introdus astfel în povestea producției un nou personaj, Magda.

Episodul difuzat aseară de Antena 1, care le-a oferit telespectatorilor momente emoționante şi secvențe pline de suspans, s-a impus ca lider detaşat de piaţã atât la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

Cei mai mulți dintre români au ales să-și petreacă seara de miercuri urmărind episodul cu numărul patru din noul sezon „Fructul Oprit” (lansat la sfârșitul lunii trecute la Antena 1). Astfel, în intervalul 20.00 – 22:57, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat o cotă de piață de 20 % și un rating mediu de 6.2 procente, în timp ce pe poziția secundă s-a aflat principalul competitor, Pro TV, cu o cotă de piață de 16.6% și un rating mediu de 5.1 procente, iar cea de-a treia poziție a fost ocupată de Kanal D, care a obținut o cotă de piață de 11.1% și un rating mediu de 3.4 procente.

Şi în ceea ce privește publicul din mediul urban, în intervalul 20.00-22.57, Antena 1 s-a clasat pe prima poziție, înregistrând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 5.9 procente, iar pe poziția a doua s-a aflat Pro TV, cu o cotă de piață de 12.3% și un rating mediu de 5 procente.

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului “Fructul oprit” şi la nivelul întregii ţãri, obținând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 6.1 procente, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de aceastã datã de Kanal D, care a avut o cotă medie de piață de 14.1% și un rating mediu de 6 procente.

În minutul de aur (22:14), peste 1.4 milioane de telespectatori au ales să urmărească serialul produs de Ruxandra Ion pentru Antena 1.

 

Episodul de aseară al producției „Fructul oprit” le-a adus telespectatorilor numeroase surprize. Secvențe emoționante, momente pline de suspans, și un nou personaj – Magda (interpretat de marea doamnă a cinematografiei românești Maia Morgenstern). Aceasta a ajuns în casa familiei Caragea, cu scopul de a-și cunoaște fiul. Magda și-a deschis sufletul în fața Anei și i-a vorbit despre viața ei. “Am rugat-o pe Mara, am rugat-o pe mama ta să aibă grijă de copilul meu. I-am scris, ea mi-a răspuns. Mi-a trimis o scrisoare și o fotografie a băiatului meu, când avea șapte ani. Astăzi a fost pentru prima oară când mi-a văzut copilul după atâția ani. E un băiat așa frumos!, este confesiunea pe care i-o face Magda Anei.

“Ești mama lui …?”, întreabă Ana (Cristina Ciobănașu), iar răspunsul nu întârzie să apară. “Da, sunt mama lui Ioan.” , îi spune Magda.

“S-a întâmplat ceva?”, vrea Ioan (Vlad Gherman) să știe.  “Magda este mama ta.” , îi mărturisește Ana.

Noul sezon „Fructul oprit” se vede, în fiecare zi de miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media                         

Copyright:ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                            

Perioada 19 septembrie 2018      

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Romanii, s-au distrat aseara la PRO TV. Las Fierbinti, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seară, telespectatorii au fost invitați la ziua lui Brânzoi în Las Fierbinți și s-au distrat alături de el și de consătenii lui.

Dacă Bobiță și Giani au tot așteptat să li se facă cinste, Firicel a avut câteva dileme legate de bărbăția lui și a încercat să primească sfaturi de la bunul lui prieten, Celentano. Episodul Las Fierbinți de aseară a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Serialul a fost lider de audiență, înregistrând 8.8 puncte de rating și 25.1% share pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 a obținut 5.3 puncte de rating și 15.0% share. La nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de aur de la ora 21:10, aproape 2.4 milioane de români au participat la ziua lui Brânzoi.

Joi, de la 20:30, aventurile fierbințenilor continuă și le vor asigura românilor buna dispoziție pentru întreaga seară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Gospodarii de la PRO TV au fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Mare petrecere mare a fost în ediția de ieri seară Gospodar fără pereche cu ocazia celui mai așteptat moment al emisiunii: întâlnirea celor zece gospodari norocoși cu fetele care s-au înscris special pentru a-i cunoaște!

O astfel de ocazie nu putea trece neobservată, iar Anamaria Prodan Reghecampf a organizat o petrecere pe cinste cu invitați pe măsură! Taraful de la Clejani a încins atmosfera, iar Julieta împreună cu Ion Cucu, Alexandru Ambramiuc și Bogdan Năstase, din sezonul trecut, au fost alături de noii gospodari pentru a le ura succes și a le da sfaturi din experiența lor, înainte de a trece la pasul următor.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.2 puncte de rating și 18.1% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 5.6 puncte de rating și 16.5% share. Aproximativ 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit reacțiile gopodarilor.

Recoltă bogată a fost și la fete! Întâlnirea cu pretendentele lor a fost una plină de emoții pentru gospodari, însă și-au revenit rapid încercând să le cunoască cât mai bine pe fete, într-un timp limitat. Ei au avut câte două minute cu fiecare fată pentru a se decide cu cine vor merge acasă și pe cine elimină din competiție!

Suprizele s-au ținut lanț și pentru Anamaria, care a mers pe la fiecare pentru a vedea ce decizii au luat, cum se înțeleg cu fetele și care dintre ele vor merge mai departe. Unii gospodari au tras nădejde că Anamaria are un suflet mare și au reușit să meargă mai departe cu toate fetele! Tomiță Stănilă, însă, a decis că nu va merge mai departe cu niciuna dintre potențialele gospodine, dându-i și mai mult de lucru Aneimariei.

Petrecerea a fost momentul în care au început să se înfiripe poveștile de dragoste! Atingerile suave, privirile intense, sărutările timide, dansurile lascive, cuvintele șoptite la ureche – au fost doar câteva dintre tacticile puse în joc de potențialele gospodine pentru a cuceri inimile celor mai harnici gospodari din țară!

Săptămâna viitoare, Gospodar fără pereche continuă cu probe de foc pentru cele mai norocoase fete, alese de gospodari să meargă mai departe în lupta pentru inima lor. Telespectatorii vor vedea cum se vor descurca acestea cu traiul la țară, dar și la ce probe vor fi supuse pentru a afla dacă au calitățile necesare să devină soții de gospodari!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending