Connect with us

AUDIENȚE TV

RAPORT: Performanta in audiente pentru KANAL D. Statia a inregistrat in ianuarie cele mai bune cifre pe publicul comercial!

Emisiunile Kana D sunt preferatele romanilor! In ianuarie 2018, statia a inregistrat cea mai mare crestere a cotei de piata, in Prime Time, la nivelul publicului Comercial

Published

on

Foto Credit: KANAL D

In prima luna a acestui an, Kanal D s-a situat pe locul doi in top, in intervalul 20:00 -24:00, pe publicul National si All Urban. 

Kanal D a inceput in forta 2018! In prima luna a acestui an, statia a inregistrat cea mai mare crestere a cotei de piata, de 27%, la nivelul publicului comercial, in raport cu anul precedent, in intervalul 20:00 – 24:00. Cresterea este una uriasa comparativ  cu cea inregistrata de competitiorii din top trei televiziuni din Romania.

Kanal D a fost toata luna pe locul doi in intervalul 20:00 – 24:00, cu 6,7% Rating si 15,1% share, pe targetul National, cu 10% crestere a cotei de piata fata de anul precedent, cea mai mare in raport cu competitorii. Si pe All Urban Kanal D s-a plasat tot pe locul secund in intervalul mentionat, inregistrad 5,5% Rating si 12,7% Share, cu o crestere de 4% a cotei de piata, cea mai mare raportat la competitie.

 

Crestere semnificativa a cotei de piata, de 16%, a fost inregistrata si la nivelul intregii zile, pe Comercial, in raport cu rezultatele obtinute in 2017.

Kanal D continua sa ofere publicului cele mai bune emisiuni si sa isi reconfirme calitatea de adevarat trendsetter in materie de formate TV. Revelatia acestui inceput de an este reality-ul „Exatlon”, difuzat de sambata pana marti, de la ora 20:00. De asemenea, „Bravo, ai stil! All Stars”, show-ul devenit inca de la primele difuzari un adevarat fenomen, a aruncat in lupta, de aceasta data, cele mai bune concurente ale sezoanelor precedente. Anul 2018 a venit si cu sezoanele noi ale unor emisiuni foarte iubite de publicul larg: „Te vreau langa mine”, „Teo Show”, WOWBiz”,”Asta-i Romania”. In acest weekend, pe 4 februarie,  va incepe noul sezon  „Ochii din umbra”, reality show-ul prezentat de Ernest urmand sa fie difuzat in fiecare duminica, de la ora 23:15, imediat dupa „Exatlon”. Serialul turcesc „Dragoste si ura” cucereste tot mai multi telespectatori, iar spectacolul Stirilor Kanal D le aduce in continuare telespectatorilor cele mai importante subiecte de pe agenda zilei, reportaje emotionante, dintr-un studio conceput la cele mai avansate standarde tehnice.

 

Tabel cifre de audienta, Prime Time, toate segmentele de public, luna ianuarie 2018:

 

Ianuarie 2018Ianuarie 2017Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
20:00-24:00Pro TV4289,625,926,6-2%
Antena 12405,414,614,32%
Kanal D2014,512,29,627%
Target: 18-49 Urban

 

 

Ianuarie 2018Ianuarie 2017Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
20:00-24:00Pro TV13817,717,319,0-9%
Kanal D12076,715,113,710%
Antena 18905,011,110,92%
Target: National

 

 

Ianuarie 2018Ianuarie 2017Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
20:00-24:00Pro TV7127,417,017,8-5%
Kanal D5305,512,712,24%
Antena 14274,410,29,93%
Target: All Urban

 

Tabel, cifre pentru toata ziua, publicul comercial!

Ianuarie 2018Ianuarie 2017Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
Whole dayPro TV2024,523,223,20%
Antena 11312,915,014,35%
Kanal D721,68,37,116%
Target: 18-49 Urban

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

loading...

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV se ține de treabă cu „Ferma vedetelor” și este din nou lider absolut! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: Pro TV

Joi, 19 aprilie, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și reality-show-ul „Ferma vedetelor”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FERMA VEDETELORPro TV21:3423:381237627304
ASK VE MAVIKanal D19:4623:01986537192
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:34964466222
AICI EU SUNT VEDETAAntena 119:5822:03824386151
GUESS MY AGEAntena 122:0323:0155721988

KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 21:34-23:38 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o creștere importantă a cotei de piață în toate targeturile de referință. Antena 1 nu reușește să se impună în serile de joi cu „Aici eu sunt vedeta” și „Ghicește vârsta”, clasându-se pe locul trei în toate targeturile analizate, la distanță tot mai mare de primele două clasate.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunilor „Ferma vedetelor”, ieri 19 aprilie:

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.56.91238.6
Kanal D14.95.6996.4
Antena 18.73.3582.1
Romania TV5.52.0366.1
Antena 34.71.8316.8

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.46.5627.2
Kanal D14.65.5527.3
Antena 16.72.5243.3
Romania TV6.02.3217.4
Antena 35.82.2210.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.36.8304.3
Kanal D15.14.4197.4
Antena 17.42.296.9
TVR 13.81.149.7
DigiSport 13.41.044.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Milioane de români martori la vânătoarea de strigoi din Las Fierbinți!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Aseară, primarul a reușit să descopere cine este strigoiul care-i dădea fiori reci. Ajutat de Dalida, Vasile a aflat că de fapt creatura care-și făcea veacul de o săptămână în pivnița casei lui era Ardiles.

Experimentați deja în vânătoarea de spirite, primarul și secretara lui au pus la cale și un plan pentru a-l speria pe Robi, iar pentru a fi siguri că nu gafează i-au cerut sprijinul și celebrului actor american Armand Assante. Milioane de români au fost cu ochii pe vânătoarea de strigoi de joi seară, iar serialul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Las Fierbinți a înregistrat 11.2 puncte de rating și 34.2% share pe segmentul de public comercial cu vârste curpinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe locul secund, KANAL D avea 4.5 puncte de rating și 13.6% share. Aproape 2.1 milioane de români, de la nivel național, au urmărit planul diabolic pe care Dalida și Vasile l-au pus la cale pentru a-l speria pe Robi, iar în minutul de aur de la ora 21:13, peste 2.5 milioane de telespectatori se bucurau de comedie la PRO TV.

Cele mai iubite personaje din Las Fierbinți au pregătit o nouă porție de distracție. În ce situații se vor afla Bobiță, Giani, Aspirina și Dalida, vedem săptămâna viitoare, la PRO TV.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Confruntarea celor doua foste Razboinice de la Exatlon, Anca si Alina, de la WowBiz, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de aseara a late night show-ului “WOWBiz”, prezentata de Andreea Mantea si Victor Slav a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate categoriile de public monitorizate, conform Kantar Media.

Mult asteptata confruntare in direct a celor doua foste concurente din Echipa Razboinicilor de la “Exatlon”, Alina si Anca, a tinut in fata micilor ecrane, in fiecare minut al difuzarii, pe durata emisiei, aproape un milion (945.000) de telespectatori. Sandu Lungu, antrenorul Dianei Belbita a venit si el in platoul “WOWbiz” ca sa isi sustina eleva.

Ieri, 18 aprilie, in intervalul orar 23:06 – 00:37, Kanal D a fost lider de audineta, inregistrand 5,3% rating si 21,2% cota de piata, pe targetul National, 4,3% rating si 19,6% cota de piata, pe targetul Comercial, si 4,3% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul All Urban.

In minutul de aur, atins chiar la debutul show-ului “WOWBiz”, peste un milion si jumatate (1.581.000) de romani asteptau cu sufletul la gura dezvaluirile incendiare ale celor doua foste concurente “Exatlon”, dar si discursul antrenorului Dianei Belbita, Faimoasa care a fost eliminata aseara din competitia sportiva.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,321,2945
 Pro TV3,212,7565
 Antena 11,97,6337
WOW BIZAntena 31,66,6293
23:06-24:37Romania TV1,45,5246
Antena Stars1,35,1226
National TV1,24,6207
Prima TV0,72,6116
Realitatea TV0,62,5112
AXN0,62,5111
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.04.2018

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,319,6193
 Pro TV3,415,5152
 Antena 12,511,3112
WOW BIZNational TV1,36,160
23:06-24:37AXN0,83,837
 Realitatea TV0,83,636
 Antena 30,52,424
 Antena Stars0,52,222
 Romania TV0,52,222
 DigiSport 10,52,120
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.04.2018

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,317,1416
 Pro TV2,911,6281
 Antena 32,49,6234
WOW BIZAntena 12,08,0195
23:06-24:37National TV1,24,8116
 Antena Stars1,24,7115
 Romania TV1,14,5109
 AXN1,04,096
 Realitatea TV0,83,380
 Prima TV0,51,844
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.04.2018

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending