HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENTE TV: KANAL D, lider de audienta pe doua categorii de public in Prime Time! Iata cum arata clasamentul final al zilei!

AUDIENTE TV: KANAL D, lider de audienta pe doua categorii de public in Prime Time! Iata cum arata clasamentul final al zilei!

Miercuri, 17 mai, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, in intervalul orar 20:00 – 24:00, cu serialul turcesc “Dragoste infinita” si late night show-ul “WOWBiz”.

La nivelul intregii tari si la orase, Kanal D a fost lider detasat de audienta; in ceea ce priveste segmentul de public Comercial, postul s-a clasat pe pozitia secunda, la mica diferenta fata de primul clasat.

 

AConform datelor furnizate de Kantar Media, pe toate segmentele de public monitorizate, Kanal D a inregistrat cote de piata de peste 20%.

Aseara, intervalul 20:00 – 24:00, Kanal D a inregistrat 8,0% rating si 21,2% cota de piata, pe targetul National, 7,8% rating si 20,1% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,3% rating si 20,6% cota de piata, pe segmentul de public Comercial.

 

PUBLICUL NATIONAL

Time Bands Channels Rtg% Shr%
20:00-24:00 Kanal D 8,0 21,2
  Pro TV 5,9 15,6
  Antena 1 3,7 9,8
  Antena 3 1,9 5,0
  Romania TV 1,9 4,9

 

 

PUBLICUL URBAN 

Time Bands Channels Rtg% Shr%
20:00-24:00 Kanal D 7,8 20,1
  Pro TV 5,7 14,8
  Antena 1 3,7 9,7
  Antena 3 2,5 6,5
  Romania TV 2,1 5,5

 

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Time Bands Channels Rtg% Shr%
20:00-24:00 Pro TV 6,9 22,9
  Kanal D 6,3 20,6
  Antena 1 3,3 11,0
  Prima TV 0,9 2,8
  Antena Stars 0,8 2,6

 

Foto Credit: KANAL D

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de KANAL D si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban (Publicul Comercial), All Urban si National

Perioada: 17 mai 2017

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Finaliștii Premiilor RADAR DE MEDIA 2017 vor fi anuțați în cadrul celui mai mare eveniment media al verii RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY

Lasa un comentariu aici!

Written by

elen.milea@radardemedia.ro

elen.milea[@] radardemedia.ro

No comments

Lasă un răspuns