RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, luni, 23 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 17.1% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţa cu o medie de 3.6% rating şi 21% share, urmat de locul 2, Antena 1 – 2.4% rating şi 8.7% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu cifre în creştere – 1.5% rating şi 8.7% share, urmat de postul de ştiri Antena 3 şi Acasă.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 23 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Audiente TV pentru ziua de 16 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 17 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 18 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 19 noiembrie 2015
- Audinete TV pentru ziua de 20 noiembrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 21 noiembrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 22 noiembrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 24.5% rating. LA MĂRUŢA de la PRO TV a fost lider de audienţă pe acest tronson orar cu o medie de 5.4% rating şi 22.2% share, în timp ce principalul concurent emisiunea ACCES DIRECT de la Antena 1, care a obţinut – 3.5% rating şi 14.5% share. Kanal D cu TEO SHOW s-a clasat pe locul 3 cu 1.6% rating şi 6.6% share.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 33.9% rating. ŞTIRILE PRO TV s-au clasat în fruntea clasamentului cu 9% rating şi 26.4% share, iar KANAL D a reuşit performanţa să fie peste OBSERVATORUL ANTENA 1 – 4.1% rating şi 12.2% share pentru ŞTIRILE KANAL D. Pe locul 3 Antena 1 a totalizat 3.6% rating şi 10.6% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.7% rating. PRO TV cu MASTERCHEF a fost lider de audienţa cu o medie de 10.2% rating şi 25.1% share, în timp ce KANAL D s-a clasat pe locul 2 cu serialul FURTUNĂ PE BOSFOR – 5.6% rating şi 13.7% share. ŞERIFI DE ROMÂNIA, reality show-ul de la ANTENA 1 a obţinut locul 3 cu o medie de 4.5% rating şi 11.1% share, urmat de postul ACASĂ şi NAŢIONAL TV.
[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 24.5% rating. LA MĂRUŢA de la PRO TV a fost lider de audienţă pe acest tronson orar cu o medie de 5.4% rating şi 22.2% share, în timp ce principalul concurent emisiunea ACCES DIRECT de la Antena 1, care a obţinut – 3.5% rating şi 14.5% share. Kanal D cu TEO SHOW s-a clasat pe locul 3 cu 1.6% rating şi 6.6% share.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 33.9% rating. ŞTIRILE PRO TV s-au clasat în fruntea clasamentului cu 9% rating şi 26.4% share, iar KANAL D a reuşit performanţa să fie peste OBSERVATORUL ANTENA 1 – 4.1% rating şi 12.2% share pentru ŞTIRILE KANAL D. Pe locul 3 Antena 1 a totalizat 3.6% rating şi 10.6% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.7% rating. PRO TV cu MASTERCHEF a fost lider de audienţa cu o medie de 10.2% rating şi 25.1% share, în timp ce KANAL D s-a clasat pe locul 2 cu serialul FURTUNĂ PE BOSFOR – 5.6% rating şi 13.7% share. ŞERIFI DE ROMÂNIA, reality show-ul de la ANTENA 1 a obţinut locul 3 cu o medie de 4.5% rating şi 11.1% share, urmat de postul ACASĂ şi NAŢIONAL TV.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 23 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00
- Audiente TV pentru ziua de 16 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 17 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 18 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 19 noiembrie 2015
- Audinete TV pentru ziua de 20 noiembrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 21 noiembrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 22 noiembrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
-
ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Bianca Petcu lansează videoclipul “Zero Șapte”
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Videoclip Nou: Ralflo X Aura B X Tecsan – Pas cu Pas
-
AUDIENȚE TVo săptămână ago
Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență
-
Emisiuni3 zile ago
Carmen Târnoveanu: interviu în exclusivitate pentru Radar de Media
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Animaţie2 săptămâni ago
Echipează-te și pregătește-te pentru a te alătura echipei Looney Tunes pentru râsete pe cinste în ACME!
-
Emisiuni2 săptămâni ago
PRO TV anunță începerea filmărilor pentru sezonul 11 Visuri la cheie, într-o nouă formulă: ”una dintre cele mai bune echipe pe care le-am avut până acum”
-
Platforma Online TV2 săptămâni ago
„Dorința”, cel mai nou film animat de comedie de la Disney este disponibil de astăzi pe Disney+
-
Emisiuni3 zile ago
Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner i-a dat cuțitul de aur lui Mario Mădălin Dumitru. Diseară, Giulia și Vlad Huidu vin să gătească pentru jurații Chefi la cuțite
-
Digital2 săptămâni ago
PUBLICĂM ADVERTORIALE SEO – adaptate bugetului tău
-
Analize Audiente TV2 săptămâni ago
AUDIENȚE în Prime-Time în luna martie. Antena 1 este depăşită de Kanal D la nivel național. KANAL D performanțe remarcabile cu un plus de 100.000 de telespectatori !
-
Cultura2 săptămâni ago
Cele opt vieți ale unui trickster de-o vârstă cu veacul, o poveste despre dragoste, pierdere și supraviețuire într-un secol de istorie coreeană
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Reality Show4 zile ago
Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!
-
Grila de programe2 săptămâni ago
Ce să urmărești la televiziunile Warner Bros. Discovery în aprilie
rrr
24 noiembrie 2015 at 19:07
in sfarsit l-au pus la colt pe Negru – poate face aceeasi performanta si de Revelion ca sa il scoata din schema de la A1 cu glumele de 2 lei si cu modul penibil in care prezinta…