HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV: PRO TV a dat din nou lovitura cu producţiile proprii din Prime Time. Las Fierbinţi, cea mai mare audienţă! Cât a obţinut Atletico Textila?

AUDIENŢE TV: PRO TV a dat din nou lovitura cu producţiile proprii din Prime Time. Las Fierbinţi, cea mai mare audienţă! Cât a obţinut Atletico Textila?

Miercuri seară, serialele de producție românească Las Fierbinți și Atletico Textila și distracția din sufrageria lui Mihai Bobonete, de la Jocuri de celebritate, au condus topul audiențelor, iar Pro TV a fost, din nou, prima alegere a românilor.

 

LAS FIERBINTI

Seara a început alături de fierbințeni, care s-au confruntat cu multe pățanii: promovarea tuturor activităților din sat la televizor, aventura lui Celentano cu o geantă misterioasă și vizita verișoarei Gianinei, pe care nimeni din Las Fierbinți nu o place.

Episodul difuzat de Pro TV ieri seară a fost lider absolut de audiență pe toate categoriile de public, iar pe segmentul targetului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Pro TV a obținut 13.9 puncte de rating și 36.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 5.6 puncte de rating și 14.4% share.

Firicel & Celentano, LAS FIERBINTI, PRO TV

 

ATLETICO TEXTILA

Atletico Textila a dus comedia mai departe, cu o situație comică între Traian și Pușa, în care cei doi aveau percepții complet diferite asupra relației dintre ei, dar și cu lupta dintre Raluca și amanta lui Gică, patronul echipei de fotbal. Episodul Atletico Textila de ieri seară a fost lider de audiență pe segmentul publicului comercial, cu 8.6 puncte de rating și 22.4% share, în timp ce postul de pe locul doi, ANTENA 1 a obținut 6.0 puncte de rating și 15.8% share.

 

JOCURI DE CELEBRITATE

Mihai Bobonete, Paul Ipate și Octavian Strunilă au adus sufrageria și distracția din emisiunea Jocuri de celebritate în casele românilor! Miercuri seară, Pro TV a fost, pe intervalul de difuzare al emisiunii Jocuri de celebritate, lider de audiență pe toate segmentele de public, cu 5.7 puncte de rating și 18.8% share pe targetul comercial, iar televiziunea clasată pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 4.3 puncte de rating și 14.3% share.

 

Foto Credit: PRO TV

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

dorin.huntai@radardemedia.ro

Ma puteti contact pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns