HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV: PRO TV, lider cu serialele Las Fierbinți, Atletico Textila și Ai noștri! Cine a fost pe locul secund?

AUDIENŢE TV: PRO TV, lider cu serialele Las Fierbinți, Atletico Textila și Ai noștri! Cine a fost pe locul secund?

AMiercuri și joi, Pro TV a fost lider de audiență cu cele trei seriale de producție românească, Las Fierbinți, Atletico Textila și Ai noștri! În fiecare săptămână, aventurile personajelor și încercările acestora de a-și rezolva situațiile prin căi legale sau mai….creative sunt preferate de majoritatea telespectatorilor din România.

 

Miercuri seara, românii au ales comedia și au urmărit Las Fierbinți și Atletico Textila!

 

Cu Firicel erou fierbințean și Brânzoi cu planuri de vacanță în Thailanda, aventurile celor mai îndrăgite personaje dintr-un serial românesc au poziționat Pro TV lider de audiență pe toate segmentele de public! La nivelul targetului comercial, Las Fierbinți a obținut 13.5 puncte de rating și 34.4% share, rezultate de peste două ori mai mari decât ale televiziunii clasate pe locul secund, ANTENA 1, care a înregistrat numai 5.3 puncte de rating și 13.6% share.

 

În Atletico Textila, Traian a trebuit să repare un tavan fără a avea niciun fond de reparații, iar Leonard a încercat din răsputeri să-și convingă iubita să se angajeze! Pe intervalul episodului Atletico Textila, Pro TV a fost lider de audiență pe segmentul publicului comercial, cu 10.4 puncte de rating și 26.0% share, rezultate de două ori mai mari decât următorul post TV, ANTENA 1, care a obținut 5.5 puncte de rating și 13.7% share.

 

Ai noștri au aflat când va fi sfârșitul lumii!

 

Joi seara, de la 20:00, Giani și Bobiță au făcut teste pentru a deveni spioni în Las Fierbinți! Pe intervalul de difuzare, Pro TV a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, iar pe targetul comercial a obținut 12.1 puncte de rating și 31.8% share, în timp ce televiziunea care a ocupat locul secund , ANTENA 1 a înregistrat numai 4.2 puncte de rating și 11.0% share.

 

În episodul de ieri seară, Marin Ghica a descoperit, din patru surse diferite, că sfârșitul lumii va fi pe 21 august! Telespectatorii au ales să urmărească Ai noștri, iar pe targetul comercial episodul a obținut 9.3 puncte de rating și 23.5% share, spre deosebire de televiziunea clasată pe locul al doilea, care a înregistrat 5.4 puncte de rating și 13.7% share.

 

Seara a continuat cu Manchester United și Anderlecht, care s-au luptat pentru semifinalele UEFA Europa League! Pe intervalul meciului de fotbal, Pro TV a fost lider de audiență pe segmentul publicului comercial, cu 7.6 puncte de rating și 23.5% share. ANTENA 1, care s-a clasat pe locul secund a înregistrat numai 4.5 puncte de rating și 14.0% share.

 

 

Foto Credit: PRO TV

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de PRO TV si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre PRO TV

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban (Publicul comercial)

Perioada 19-20 aprilie                  

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Written by

dorin.huntai@radardemedia.ro

Ma puteti contact pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns