HomeAUDIENȚE TVAUDIENŢE TV: LAS FIERBINŢI, peste 2,6 milioane de telespectatori în minutul de maximă audienţă! Cine a fost pe locul 2?

AUDIENŢE TV: LAS FIERBINŢI, peste 2,6 milioane de telespectatori în minutul de maximă audienţă! Cine a fost pe locul 2?

A fost supărare mare aseară în Las Fierbinți pentru că Robi, polițistul satului, a primit vizita unei comisii de la Slobozia care i-a evaluat abilitatea de a fi om al statului. Cum teoria nu este o problemă pentru el, Robi și-a făcut griji pentru proba practică unde trebuia să alerge, să arunce cu mingea medicinală și să traga cu arma în poligon.

 

”Să zicem că la poligon mă descurc, cu toate că n-am mai tras cu pistolul de la Admitere, la restul pic sigur. Nu înțeleg asta cu alergatul, la ce mi-au mai promis mașină daca mă pun să alerg?!”, se întreba nedumerit polițistul într-o discuție cu Rață la cârciuma satului. Temerile lui au fost întemeiate pentru că cei doi superiori care au venit de la Slobozia nu au fost deloc încântați de ce au găsit.

 

Marți seara, serialul Las Fierbinți a înregistrat 12.7 puncte de rating și 31.5% share pe segmentul de public comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea clasată pe poziția secundă, ANTENA 1, avea 6 puncte de rating și 15% share. La nivel național, aproape 2.2 milioane de telespectatori au urmărit aventurile fierbințenilor, iar în minutul de aur, de la ora 21.24, peste 2.6 milioane de români se uitau la PRO TV.

 

Îndrăgitele personaje din Las Fierbinți își continuă periplul plin de umor și joi, de la ora 20.00, la PRO TV.

 

Foto Credit: PRO TV

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Written by

elen.milea@radardemedia.ro

elen.milea[@] radardemedia.ro

No comments

Lasă un răspuns