HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV: Las Fierbinţi şi Atletico Textila au spulberat concurenţa. Câţi romani au văzut serialele de comedie!

AUDIENŢE TV: Las Fierbinţi şi Atletico Textila au spulberat concurenţa. Câţi romani au văzut serialele de comedie!

robi-las-fierbinti

Aseară, telespectatorii au putut urmări noi episoade din Las Fierbinți și Atletico Textila. Întâmplările din Las Fierbinți și peripețiile celei mai amuzante echipe de fotbal din România au poziționat umorul 100% românesc pe prima poziție în clasamentul audiențelor! 

Serialele de la PRO TV s-au batut in audienta cu Next Star de la Antena 1. 

 

LAS FIERBINTI 

Serialul a fost urmărit  de aproape 1.7 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:31 – 21:27. Cel mai urmărit minut al episodului, cel de la 21:05, a reunit aproape 2 milioane de telespectatori.

Aventurile fierbințenilor au fost lider de audiență pe toate categoriile de public, iar la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, episodul a obținut 9.9 puncte de rating și 23.8% share, în timp ce postul de pe locul doi, Antena 1 a înregistrat 6.1 puncte de rating și 14.6% share.

 

ATLETICO TEXTILA 

Aproape 1.4 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 21:28 – 22:28 au urmarit Atletico Textila.

Cel mai urmărit minut al episodului, cel de la 21:28, a reunit peste 1.4 milioane de telespectatori.

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, peripețiile echipei de fotbal au fost lider de audiență, cu 7.7 puncte de rating și 18.3% share, în timp ce postul de pe locul doi, Antena 1 a înregistrat 6.7 puncte de rating și 16% share.

atletico-textila

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: PRO TV 

 

Lasa un comentariu aici!

No comments

Lasă un răspuns