vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăAUDIENȚE TVAUDIENŢE TV AUGUST 2016: Analiză completă pentru toate posturile TV

    AUDIENŢE TV AUGUST 2016: Analiză completă pentru toate posturile TV

     

    RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de toate posturile de televiziune în luna AUGUST 2016 pentru publicul naţional şi urban. Cifre de audienţă pentru luna IULIE 2016, aici

    Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi furnizate de ARMA/Kantar Media. 

     


    Analiza conţine:

    • Grafice pentru publicul naţional – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag.1
    • Grafice pentru publicul urban – top 6 posturi tv (rtg%, shr%, rtg000) – pag. 2
    • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna August 2016 – pag. 3
    • Tabel cu toate posturile TV monitorizate de Kantar Media pentru luna Iulie 2016 – pag. 4

     

    PUBLICUL URBAN 

    PRO TV a fost lider de audienţa cu un total de 299.000 de telespectatori, faţă de 326.000 telespectatori pe minut, în luna iunie, iar Antena 1 a obţinut locul secund cu 196.000, faţă de luna iunie câand a totalizat 239.000 telespectatori pe minut, la nivelul publicului urban. 

    Kanal D a obţinut locul 3 cu o medie de 141.000 telespectatori pe minut, iar Romania TV a depasit Antena 3 si la nivelul publicului urban si a obtinut un total de 120.000 de telespectatori pe minut. 

     

    Antena 3 s-a clasat pe locul 5, în scadere faţă de luna precedentă cu un total de 118.000 de telespectatori, iar TVR 1 a revenit pe locul 6 cu un total de 55.000 de telespectatori.

     

    AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN, LUNA AUGUST 2016 – RTG%, SHR%

    AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, AUGUST 2016 (4)

    AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: PUBLICUL URBAN LUNA AUGUST 2016 – RTG000 

    AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, AUGUST 2016 (1)

     

    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Sursa cifre: Kantar Media

    Grafice: RADAR DE MEDIA

    CIFRE DETALIATE PE URMATOARE PAGINA!

     

    Dorin Huntai- Redactor-Șef

    Editor-in-Chief, Founder, Owner | dorin.huntai@radardemedia.ro

    Dorin Huntai- Redactor-Șefhttps://www.radardemedia.ro
    Editor-in-Chief, Founder, Owner | dorin.huntai@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente