Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV LUNARE: Kanal D, cresteri spectaculoase in audienta, intreaga luna martie

#Kanal D a inregistrat cea mai mare crestere a cotei de piata, de 81%, la nivelul publicului Comercial, in intervalul 20:00 – 24:00, in raport cu anul precendent

Published

on

Foto Credit: KANAL D

In luna martie a acestui an, emisiunile, serialele si filmele difuzate de Kanal D au fost in primele optiuni ale telespectatorilor, fapt ce a propulsat statia in in topurile audinetelor din Romania.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in Prime Time, atat pe intervalul orar 18:00 – 24:00, cat si pe tronsonul orar 20:00 – 24:00, inregistrand cresteri spectaculoase in audienta, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Pe targetul Comercial, in intervalul 20:00 – 24:00, Kanal D a fost pe locul doi toata luna martie, cu 18,2% cota de piata. Kanal D este singura televiziune care a inregistrat cea mai mare crestere cotei de piata in luna martie (81%) fata de aceeasi perioada a anului trecut. Si pe tronsonul orar 18:00 – 24:00, cota de piata a statiei a inregistrat o crestere spectaculoasa de 62 de procente, fata de luna martie a anului 2017.

Pe targetul All Urban, in intervalul 20:00 – 24:00, cresterea cotei de piata a statiei supuse discutiei a fost de 30%, adica o diferenta de 3,7 puncte procentuale in raport cu luna  martie a anului precedent. Emisiunea fenomen “Exatlon”, late night show-ul “WOWBiz”, Gala “Bravo, ai stil! All Stars”, emisiunea “Ochii din umbra”, dar si serialul turcesc “Dragoste si ura” au pozitionat Kanal D pe locul doi in intervalul orar mai sus mentionat, pe intreaga perioada a lunii martie, cu o cota de piata de 16,3%.

O cota de piata de 13,3% si o crestere semnificativa de 23% s-a inregistrat in randul populatiei de la orase, in intervalul 18:00 – 24:00, Kanal D mentinandu-si locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Pe targetul National, grila diversificata de programe a postului Kanal D a propulsat statia pe locul doi, atat pe intervalul 20:00 – 24:00, cat si pe tronsonul orar 18:00 – 24:00. Cu o cota de piata de aproape 20% si o crestere de 35 de procente in raport cu rezultatele obtinute in 2017, Kanal D a fost pe locul doi in Prime Time (20:00 – 24:00), intreaga luna martie. O cota de piata de 15,5% si o crestere de 27% a acesteia, pe tronsonul 18:00 – 24:00, a inregistrat Kanal D, in randul populatiei din intreaga tara.

 

Audiente TV luna Martie (1-31 martie 2018), comparativ cu luna martie 2017

Data :Mar-1     Up until:31-Mar
Units >>18:00-24:00Units >>20:00-24:00
ChannelsMar-17Mar-18GrowthChannelsMar-17Mar-18Growth
Pro TV28,626,1-9%Pro TV28,125,5-9%
Antena 117,015,4-10%Kanal D10,018,281%
Kanal D9,415,362%Antena 117,814,7-17%
Prima TV3,83,0-22%Prima TV3,92,9-26%
National TV1,92,954%National TV1,72,545%
Pro Cinema1,32,165%Pro Cinema1,42,158%
Antena 32,12,0-7%Antena 32,01,9-8%
Romania TV2,21,8-19%DigiSport 13,11,7-46%
DigiSport 12,61,7-37%Romania TV2,21,7-24%
TVR 11,41,3-5%TVR 11,61,4-15%
Units >>18:00-24:00 Units >>20:00-24:00
ChannelsMar-17Mar-18Growth ChannelsMar-17Mar-18Growth
Pro TV21,820,3-7%Pro TV20,719,4-6%
Kanal D10,813,323%Kanal D12,616,330%
Antena 113,012,2-6%Antena 113,111,2-14%
Antena 36,35,7-10%Antena 36,36,0-4%
Romania TV5,64,9-12%Romania TV5,74,9-14%
National TV2,83,733%National TV2,12,938%
Prima TV3,43,0-12%Prima TV3,52,9-18%
TVR 11,92,03%TVR 12,32,2-4%
Pro Cinema1,01,877%Realitatea TV1,41,939%
Realitatea TV1,21,845%TVR 21,41,832%
Units >>18:00-24:00 Units >>20:00-24:00
ChannelsMar-17Mar-18Growth ChannelsMar-17Mar-18Growth
Pro TV21,820,3-7%Pro TV21,219,9-6%
Kanal D12,215,527%Kanal D14,319,335%
Antena 113,713,4-2%Antena 112,811,3-12%
Romania TV5,14,8-6%Antena 35,14,8-6%
National TV3,74,523%Romania TV5,14,7-8%
Antena 35,14,5-11%National TV3,03,617%
Prima TV4,03,3-18%Prima TV4,33,3-23%
TVR 12,22,20%TVR 12,62,5-5%
Pro Cinema1,32,061%Pro Cinema1,31,845%
Pro 21,61,61%TVR 21,41,723%

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

”Nunta Regală” a monopolizat și audiența din România! Vezi aici cum s-au împărțit telespectatorii pe durata transmisiei live

Published

on

Foto: hepta.ro

Sâmbătă, 19 mai, peste două miliarde de telespectatori din întreaga lume au urmărit în direct ceremonia religioasă de nuntă dintre Prinţul Harry al Marii Britanii, nepotul reginei Elisabeta a II-a, şi logodnica sa, Meghan Markle. 

Evenimentul a fost amplu acoperit și de televizunile din România, audiențele demonstrând interesul uriaș de care s-a bucurat acest eveniment regal și în țara noastră.

Pro TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință pe durata ceremoniei, în timp ce toate celelate televizuni care au acoperit evenimentul au înregistrat creșteri considerabile de audiență  în raport cu mediile obișnuite.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul 13:00-15:00 pe durata programelor speciale prilejuite de transmisia live a „Nunții regale”, sâmbătă 19 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV12.82.9514.1
Antena 111.72.6466.6
Kanal D6.91.5276.8
Antena 36.61.5262.9
TVR 16.11.4242.5
Romania TV5.51.2218.8
Digi 242.80.6113.6
Disney Junior2.60.6103.6
Disney2.60.6103.0
Cartoon Network2.40.597.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.83.6347.4
Antena 111.62.7255.9
Antena 39.52.2208.4
TVR 16.61.5145.4
Romania TV5.31.2116.8
Kanal D4.31.094.1
Digi 244.10.989.5
DigiSport 23.30.872.6
Disney Junior3.00.765.7
Antena Stars2.00.442.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.13.7165.2
Antena 111.31.777.3
Disney Junior5.50.837.5
Antena 35.20.835.5
DigiSport 24.50.730.9
Kanal D3.70.625.2
Antena Stars3.40.523.6
Digi 243.20.522.2
TVR 13.00.520.3
AXN2.20.315.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Penultima semifinală „Românii au talent” a fermecat telespectatorii! Vezi aici topul televiziunilor vineri seară.

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Magia talentului autentic a intrat vineri în casele telespectatorilor care au fost alături de cei 10 semifinaliști din cea de-a patra gală live Românii au talent! A fost un spectacol vibrant, în care concurenții au dat totul pentru a impresiona și pentru a ajunge la sufletele românilor, iar bucuria și emoțiile acestora s-au simțit în întreaga sală prin fiecare număr prezentat pe scenă. Tot aseară, Alex Magala, omul care a uimit o lume întreagă cu talentul său unic și periculos, a adus la Românii au talent un moment extrem de riscant, plin de suspans, care le-a tăiat tuturor răsuflarea, iar trupa VUNK a interpretat, susținută de orchestră, piesa Pleacă într-o variantă simfonică. La finalul unei seri senzaționale, publicul și jurații au ales încă doi finaliști, Bianca Badea și Duo Romance, iar juriul a nominalizat și cel de-al patrulea candidat la premiul de originalitate, Natalia Duminică.

Cea de-a patra gală live a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.2 puncte de rating și 34.4% share, față de Kanal D, care a obţinut 4.3 puncte de rating și 14.4% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:49, peste 2.6 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

10 semifinaliști și un show electrizant

Concurenții au urcat aseară pe scenă încrezători în talentul lor și în capacitatea de a face spectacol și de a surprinde publicul cu reprezentații complexe. Cei 10 semifinaliști s-au transpus în momentele pe care le-au pregătit pentru această etapă a competiției și au reușit să-și transmită perfect mesajele cu ajutorul aptitudinilor lor incredibile. Pavel Sfera, Corul de copii Unison, Bianca Ceaușescu, Ștefan Glăvănescu, Natalia Duminică, 7 Klase, ADNEU, Rareș Florescu, Duo Romance și Bianca Badea au adus o explozie de bucurie și energie prin numerele de canto, dans flamenco, musical, bellydance, rock experimental moldovenesc, rap, vioară, acrobație cu chingi și balet neo-clasic, pe care le-au prezentat plini de entuziasm.

După o seară incendiară și un show cu trăiri intense, au fost aleși încă doi finaliști. Telespectatorii și-au susținut preferații și au trimis cele mai multe voturi pentru micuța balerină Bianca Badea, iar Andi, Mihaela, Andra și Florin au fost nevoiți să aleagă între reprezentația uluitoare de acrobație, prezentată de Duo Romance, și momentul muzical inedit adus pe scenă de Corul de copii Unison. Juriul s-a gândit foarte bine și a decis să trimită în marea finală grupul Duo Romance.

Jurații au ales aseară și cel de-al patrulea candidat la câștigarea premiului de originalitate în valoare de 10.000 de euro. Aceștia au fost cuceriți iremediabil de talentul Nataliei Duminică și de expresivitatea cu care l-a pus în scenă.

Marile gale live Românii au talent continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu ultimii 10 semifinaliști din acest sezon și cu un show senzațional.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul talent show-ului „Românii au talent”, vineri 18 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:06
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.810.51880.2
Kanal D14.95.61007.3
Antena 16.72.5454.2
Romania TV5.52.1370.3
Antena 34.71.8320.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:06
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.410.3995.7
Kanal D14.55.5527.6
Antena 15.52.1199.0
Antena 35.01.9180.6
DigiSport 14.61.7167.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:06
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV34.410.3458.5
Kanal D14.54.3193.1
Antena 17.62.3101.4
DigiSport 13.91.252.5
Prima TV2.50.834.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Eliminarea lui Bruce din „Exatlon Romania” aduce prima poziție in audiențe pentru Kanal D! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: KANAL D

Miercuri, 16 mai, Kanal D domină concurența în toate targeturile de referință cu  ultimele înfruntari ale reality show-ului „Exatlon Romania”. Ediţia de aseară care a adus eliminarea lui Valentin ”Bruce” Chiş, a plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:5223:041400738316
FRUCTUL OPRITAntena 119:5922:571085578297
FOTBAL – EUROPA LEAGUEPro TV21:4823:361048615348
FERMA VEDETELORPro TV19:5621:26915584290

Antena 1 s-a clasat pe locul secund în target national în intervalul 19:52-23:04 cu serialul românesc „Fructul Oprit”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu „Ferma vedetelor” însă obţine cifre foarte bune cu finala Europa League „ Olympique Marseille – Atletico Madrid , clasându-se pe locul doi în target urban si comercial.

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Exatlon România”, ieri 16 mai:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.67.81398.4
Antena 114.15.91060.5
Pro TV12.55.3942.2
Romania TV6.72.8501.3
Antena 34.92.1368.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.87.6738.1
Pro TV14.06.0580.1
Antena 113.75.9567.9
Romania TV6.12.6253.3
Antena 35.42.3225.6

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.37.1315.8
Pro TV19.76.9307.3
Antena 118.76.5291.0
National TV4.31.567.6
Prima TV2.20.834.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending