HomeAUDIENȚE TVAudienţe TV lunare pentru posturile de SPORT: Scăderi pentru toate staţiile monitorizate, însă Digi Sport 1 rămâne lider de audienţă! Grafice detaliate, aici!

Audienţe TV lunare pentru posturile de SPORT: Scăderi pentru toate staţiile monitorizate, însă Digi Sport 1 rămâne lider de audienţă! Grafice detaliate, aici!

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de sport în luna NOIEMBRIE 2016 pentru publicul naţional şi urban. 

 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi furnizate de ARMA/Kantar Media. 

  • Cifre de audienţă pentru luna octombrie 2016, aici.  
  • Cifre pentru posturile de stiri, octombrie 2016, aici.
  • Cifre pentru posturile de sport, noiembrie 2016, aici
  • Cifre de audienţă pentru luna noiembrie 2016, aici

 

PUBLICUL NATIONAL

 

La nivelul publicului naţional postul tv Digi Sport 1 a fost lider de audienţa cu 0.24% si 0.99% share (0.25% rating şi 1.15% share – in luna octombrie), în timp ce locul 2 clasat, Sport.ro a obţinut o audienţă medie de 0.15% rating si 0.64% share (0.14% rating şi 0.65% share- in luna precedenta).

Locul 3 a fost ocupat de postul Dolce Sport, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 0.09% rating şi 0.39% share, urmat de Eurosport 1 0.31% cota de piaţă şi Digi Sport 2 cu 0.22% cota de piaţă.

 

PUBLICUL URBAN

La nivelul publicului urban situaţia este total diferită. Pe primul loc se afla tot postul principal din trustul RCS & RDS, Digi Sport 1 cu 0.34 si 1,44% share (0.37% rating şi 1.15% cota de piaţă – luna octombrie), urmat de postul Sport.ro cu o audienţă medie, în luna octombrie, de 0.15% rating şi 0.65. Locul 3 a fost adjudecat de Eurosport 1, urmat de Digi Sport 2 şi Dolce Sport.  

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE SPORT, LUNA NOIEMBRIE  2016, PUBLICUL NATIONAL

audiente-tv-radar-de-media-sport-noiembrie-2016-1

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE SPORT, LUNA NOIEMBRIE  2016, PUBLICUL URBAN

audiente-tv-radar-de-media-sport-noiembrie-2016-2

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Foto Credit: VIVA FM BOTOȘANI 

Lasa un comentariu aici!

Written by

dorin.huntai@radardemedia.ro

Ma puteti contact pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns