Analize Audiente TV
AUDIENŢE TV: Meciul de fotbal în care ROMÂNIA şi-a luat bătaie de la POLONIA, lider de audienţă, la TVR 1
Întâlnirea „tricolorilor” cu cel mai puternic adversar din grupa E de calificare a beneficiat de o transmisie de top a Televiziunii Române, cu 13 camere full HD, la care au lucrat aproximativ 150 de oameni.
[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Peste 2,5 milioane de telespectatori au sperat până în ultimul minut într-o minune în meciul disputat vineri, 11 noiembrie şi transmis în direct la TVR. Şi emisiunea „Repriza a treia” de după meci a menţinut TVR 1 pe primul loc în topul audienţelor. Scor final 0-3 pentru POLONIA.
Partida a adus din nou TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor, principalul post al Televiziunii Române adunând în faţa micilor ecrane peste două milioane şi jumătate de telespectatori pe intervalul de difuzare a meciului, mai mult decât dublul cifrelor obţinute de PRO TV. Intâlnirea România-Polonia, comentată de Marian Olaianos şi Emil Hossu-Longin, a fost, totodată, şi cel mai vizionat meci transmis de TVR în anul 2016.
În medie, 2.525.000 de români au stat cu ochii pe televizor vineri seară, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 21.47-23.40, un rating* mediu de 14,1% şi o cotă medie de piaţă de 31,9% la nivel naţional.
TVR 1 s-a situat, astfel, pe prima poziţie în clasamentul audienţelor de vineri seară. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, partida România-Polonia a fost urmărită de 1.508.000 de telespectatori (rating mediu 15,5%, share mediu 32,5%), dintre care 679.000 reprezintă targetul comercial (15,1% rating mediu, respectiv 36,1% cotă medie de piaţă).
Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat la ora 22.22, când nu mai puţin de 3.068.000 de români aşteptau golul egalării, care ar fi putut întoarce soarta partidei (rating 17,1%, share 35,5% la nivel naţional). Acelaşi minut a fost şi cel mai urmărit de publicul urban, cu 1.850.000 de telespectatori din segmentul menţionat (rating 19%, share 37,1%). Pe tronsonul de public comercial, minutul cel mai vizionat s-a înregistrat la 22.54, când 814.000 de persoane din acest segment (rating 18,1%, share 42,7%) urmăreau TVR 1.
Şi emisiunea Repriza a treia ce a urmat meciului, cu Cristian Mîndru, Mihai Stoichiţă, Ovidiu Ioaniţoaia şi Marius Mitran, cuprinzând analize, comentarii, dar şi toate reacţiile la cald, a menţinut TVR 1 pe primul loc la audienţă. Programul difuzat în intervalul 23.52-0.23 a fost văzut de o medie de 772.000 de telespectatori (rating 4,3%, share 17,4%) la nivel naţional, iar la nivel urban de 457.000 de telespectatori (rating 4,7%, share 17%); o medie de 207.000 de persoane a reprezentat publicul comercial (rating 4,6%, share 17,5%).
Întâlnirea „tricolorilor” cu cel mai puternic adversar din grupa E de calificare a beneficiat de o transmisie de top a Televiziunii Române, cu 13 camere full HD, la care au lucrat aproximativ 150 de oameni. Interesul la nivel internaţional pentru această partidă a fost major, ea fiind difuzată în peste 30 de ţări din Europa, Asia şi Africa. De altfel, meciul România-Polonia, transmis în direct şi în exclusivitate de TVR, s-a jucat cu casa închisă.
Următoarea întâlnire a Naţionalei în calificările pentru Cupa Mondială FIFA Rusia 2018 va avea loc pe 26 martie, în compania Danemarcei, tot la Bucureşti. Din grupa E de calificare mai fac parte, alături de reprezentativa ţării noastre, naţionalele Armeniei, Kazahstanului, Danemarcei, Poloniei şi Muntenegrului.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Foto Credit: TVR 1
-
ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Bianca Petcu lansează videoclipul “Zero Șapte”
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Videoclip Nou: Ralflo X Aura B X Tecsan – Pas cu Pas
-
AUDIENȚE TVo săptămână ago
Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență
-
Emisiuni2 zile ago
Carmen Târnoveanu: interviu în exclusivitate pentru Radar de Media
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Animaţie2 săptămâni ago
Echipează-te și pregătește-te pentru a te alătura echipei Looney Tunes pentru râsete pe cinste în ACME!
-
Emisiuni2 săptămâni ago
PRO TV anunță începerea filmărilor pentru sezonul 11 Visuri la cheie, într-o nouă formulă: ”una dintre cele mai bune echipe pe care le-am avut până acum”
-
Platforma Online TV2 săptămâni ago
„Dorința”, cel mai nou film animat de comedie de la Disney este disponibil de astăzi pe Disney+
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner i-a dat cuțitul de aur lui Mario Mădălin Dumitru. Diseară, Giulia și Vlad Huidu vin să gătească pentru jurații Chefi la cuțite
-
Cultura2 săptămâni ago
Cele opt vieți ale unui trickster de-o vârstă cu veacul, o poveste despre dragoste, pierdere și supraviețuire într-un secol de istorie coreeană
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Digital2 săptămâni ago
PUBLICĂM ADVERTORIALE SEO – adaptate bugetului tău
-
Analize Audiente TVo săptămână ago
AUDIENȚE în Prime-Time în luna martie. Antena 1 este depăşită de Kanal D la nivel național. KANAL D performanțe remarcabile cu un plus de 100.000 de telespectatori !
-
Grila de programe2 săptămâni ago
Ce să urmărești la televiziunile Warner Bros. Discovery în aprilie
-
Televiziune2 săptămâni ago
La aniversarea a 10 ani, ZU TV dă muzica de 10, de la ZUnrise și până la ZUeet dreams
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner a câștigat o nouă amuletă la Chefi la cuțite