Connect with us

Analize

ANALIZA: TOP cele mai urmărite meciuri de la EURO 2016! Cap de listă, Franţa – România!

AUDIENTE TV: Cele 23 de meciuri difuzate de Pro TV au stabilit un leadership de 100% pe toate categoriile de public, media de audiență fiind de peste 2.2 milioane de telespectatori. Audiența medie înregistrată de Pro TV la nivelul publicului comercial a fost de 15.3 puncte de rating și o cotă de piață de 45.4%, în timp ce postul de televiziune situat pe locul 2, Antena 1 a înregistrat valori de aproape 6 ori mai mici: 2.6 puncte de rating și 7.7% cotă de piaț

Published

on

Foto Credit: AGERPRES
 

Între 10 iunie și 10 iulie, milioane de telespectatori s-au putut bucura de cel mai bun fotbal, de cele mai spectaculoase și importante meciuri de la UEFA EURO 2016TM transmise în direct de Pro TV! Meciurile de 10 au stârnit emoții și au unit suporterii, care s-au putut bucura timp de o lună de cel mai bun fotbal!

Cele 23 de meciuri difuzate de Pro TV au stabilit un leadership de 100% pe toate categoriile de public, media de audiență fiind de peste 2.2 milioane de telespectatori. Audiența medie înregistrată de Pro TV la nivelul publicului comercial a fost de 15.3 puncte de rating și o cotă de piață de 45.4%, în timp ce postul de televiziune situat pe locul 2, Antena 1 a înregistrat valori de aproape 6 ori mai mici: 2.6 puncte de rating și 7.7% cotă de piață.

Meciurile UEFA EURO 2016TM, transmise LIVE de Pro TV, au înregistrat cea mai mare cotă de piață a unui Campionat European transmis în România în ultimii 16 ani, dar și cele mai mari cifre ale unui turneu final (Campionat European și Campionat Mondial) din ultimii 12 ani.

„Pro TV a fost și de această dată prima alegere a telespectatorilor pentru cel mai important eveniment fotbalistic al anului. Ne bucurăm că am reușit să ne ținem promisiunea de a oferi telespectatorilor cele mai bune programe și cele mai importante evenimente. Vreau să mulțumesc echipei de profesioniști din spatele ecranelor, fără de care misiunea UEFA EURO 2016TM nu ar fi fost posibilă și telespectatorilor care au trăit alături de noi emoția Campionatului European de Fotbal. Cu siguranță, vom continua să oferim publicului noi producții surprinzătoare și programe de calitate.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

 

Top 5 meciuri pe segmentul publicului comercial:

MeciDataPct. de ratingCotă de piață
Franța – România10 iunie29.271.0
România – Albania19 iunie25.463.2
România – Elveția15 iunie22.767.3
Franța – Portugalia10 iulie22.361.5
Germania – Franța7 iulie20.256.5

 

Primul meci al UEFA EURO 2016TM, cel dintre Franța și România, transmis în direct de Pro TV, a stabilit noi recorduri de audiență pentru piața TV din România, înregistrând cel mai mare share al unui program din prime time, la nivelul publicului comercial, din istoria măsurătorii moderne a audiențelor.

Meciul inaugural a fost urmărit de peste 4.5 milioane de telespectatori la nivel național pe întreg intervalul de difuzare. În minutul de maximă audiență, peste 5.1 milioane de telespectatori urmăreau meciul de start al Campionatului European de Fotbal. Pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Pro TV a fost lider de audiență cu 29.2 puncte de rating și o cotă de piață de 71%, următorul post clasat, Kanal D înregistrând 2.7 puncte de rating și 6.7% cotă de piață.

Sâmbătă, 16 iulie, de la 21:45, Pro TV transmite LIVE Supercupa României dintre Astra – CFR Cluj!

 

epa05419791 Portuguese player Pepe (C) lifts the trophy flanked by teammates after winning the UEFA EURO 2016 Final match between Portugal and France at Stade de France in Saint-Denis, France, 10 July 2016. (RESTRICTIONS APPLY: For editorial news reporting purposes only. Not used for commercial or marketing purposes without prior written approval of UEFA. Images must appear as still images and must not emulate match action video footage. Photographs published in online publications (whether via the Internet or otherwise) shall have an interval of at least 20 seconds between the posting.) EPA/MIGUEL A. LOPES EDITORIAL USE ONLY

Portuguese player Pepe (C) lifts the trophy flanked by teammates after winning the UEFA EURO 2016 Final match between Portugal and France at Stade de France in Saint-Denis, France, 10 July 2016.

epa05419698 Players of Portugal celebrate with the trophy after the UEFA EURO 2016 Final match between Portugal and France at Stade de France in Saint-Denis, France, 10 July 2016. Portugal won 1-0 after extra time. (RESTRICTIONS APPLY: For editorial news reporting purposes only. Not used for commercial or marketing purposes without prior written approval of UEFA. Images must appear as still images and must not emulate match action video footage. Photographs published in online publications (whether via the Internet or otherwise) shall have an interval of at least 20 seconds between the posting.) EPA/SRDJAN SUKI EDITORIAL USE ONLY

Players of Portugal celebrate with the trophy after the UEFA EURO 2016 Final match between Portugal and France at Stade de France in Saint-Denis, France, 10 July 2016. Portugal won 1-0 after extra time.
(RESTRICTIONS APPLY: For editorial news reporting purposes only. Not used for commercial or marketing purposes without prior written approval of UEFA. Images must appear as still images and must not emulate match action video footage. Photographs published in online publications (whether via the Internet or otherwise) shall have an interval of at least 20 seconds between the posting.) EPA/SRDJAN SUKI EDITORIAL USE ONLY

(160708) -- MARSEILLE, July 8, 2016 (Xinhua) -- Antoine Griezmann (L) of France competes during the Euro 2016 semifinal match between France and Germany in Marseille, France, July 7, 2016. (Xinhua/Bai Xuefei)

(160708) — MARSEILLE, July 8, 2016 (Xinhua) — Antoine Griezmann (L) of France competes during the Euro 2016 semifinal match between France and Germany in Marseille, France, July 7, 2016. (Xinhua/Bai Xuefei)

Anglia - Rusia (sursa England Football Team) euro 2016 Tatarusanu euro 2016

epa05385006 Zlatan Ibrahimovic (L) of Sweden looks on as Belgium players celebrate during the UEFA EURO 2016 group E preliminary round match between Sweden and Belgium at Stade de Nice in Nice, France, 22 June 2016. (RESTRICTIONS APPLY: For editorial news reporting purposes only. Not used for commercial or marketing purposes without prior written approval of UEFA. Images must appear as still images and must not emulate match action video footage. Photographs published in online publications (whether via the Internet or otherwise) shall have an interval of at least 20 seconds between the posting.) EPA/PETER POWELL EDITORIAL USE ONLY

epa05385006 Zlatan Ibrahimovic (L) of Sweden looks on as Belgium players celebrate during the UEFA EURO 2016 group E preliminary round match between Sweden and Belgium at Stade de Nice in Nice, France, 22 June 2016.
(RESTRICTIONS APPLY: For editorial news reporting purposes only. Not used for commercial or marketing purposes without prior written approval of UEFA. Images must appear as still images and must not emulate match action video footage. Photographs published in online publications (whether via the Internet or otherwise) shall have an interval of at least 20 seconds between the posting.) EPA/PETER POWELL EDITORIAL USE ONLY

(160704) -- PARIS, July 4, 2016 (Xinhua) - Dimitri Payet (2nd L)of France shoots to score during the Euro 2016 quarterfinal match between France and Iceland in Paris, France, July 3, 2016. (Xinhua/Tao Xiyi)

(160704) — PARIS, July 4, 2016 (Xinhua) – Dimitri Payet (2nd L)of France shoots to score during the Euro 2016 quarterfinal match between France and Iceland in Paris, France, July 3, 2016. (Xinhua/Tao Xiyi)

euro 2016

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Roland Garros 2018 – Audiențe record pe toate platformele Eurosport

• Eurosport înregistrează cele mai bune audiențe pentru Roland Garros din ultimii treisprezece ani în Europa: 56.9 millioane de telespectatori au urmărit transmisiunile Eurosport
• Finala Simona Halep – Sloane Stephens în top patru audiențe all-time pentru Eurosport România

Published

on

Foto Credit: Eurosport
 

Eurosport a prezentat cifrele de audiență pentru canalele sale TV și platformele digitale în urma transmisiunilor de la Roland Garros și declară ediția din acest an ca fiind cea mai de succes din ultimii treisprezece ani.

Peste 56,9 milioane de fani de pe întregul continent au avut ocazia să urmărească Openul Franței în direct la Eurosport, audiențele din acest an înregistrând o creștere de 11% față de ediția din 2017. Platformele digitale Eurosport au înregistrat peste 29 de milioane de vizionări video pe parcursul evenimentului, ceea ce a reprezentat o creștere de 23% pentru canalele de social-media ale Eurosport: Facebook, YouTube și Instagram.

Finala feminină dintre Simona Halep și Sloane Stephens a fost cea mai vizionata din 2005 până în prezent. O medie de aproximativ 3,7 milioane de telespectatori din toată Europa au urmărit programele Eurosport pentru a vedea prima victorie românească într-o finală feminină de la Roland Garros din ultimii 40 de ani.

La nivel european*, o medie de 4,5 milioane de telespectatori au urmărit duminică, 10 iunie, finala dintre Rafael Nadal și Dominic Thiem. Cifrele de audiență au transformat acest eveniment în cea mai urmarită finală masculină de la Roland Garros din anul 2005 încoace.

În medie 1,3 milioane de telespectatori pe zi au urmărit duelurile de pe zgura pariziană de-a lungul celor 15 zile ale Openului Franței, ceea ce a făcut ca ediția din acest an a Roland Garros să fie cea mai vizionată din 2005 până în prezent. S-a înregistrat o creștere de 17% față de 2017 și + 35% față de anul 2016. România a contribuit semnificativ la această performanță, înregistrând o creștere +30% a cotei de piață în comparație cu 2017 (target all, urban). Tot în comparație cu 2017, finala feminină a adus o creștere de +27% în materie de reach (000), target Urban all, respectiv +36% bărbați 18-49.

Respectându-și angajamentul de a oferi fanilor cele mai bune analize prezentate de cei mai cunoscuți experți din domeniu, audiențele emisiunilor dedicate turneului au înregistrat și ele creșteri cu două cifre. Emisiunea Game, Schett & Mats moderată de câștigătorul a șapte turnee de Mare Șlem, Mats Wilander și Barbara Schett – a crescut cu 15% față de 2017* și cu 43% față de 2016. La nivel local, emisiunea Matchball Becker de pe canalul Eurosport Germania, moderată de Boris Becker, a înregistrat o creștere cu 40% mai mulți telespectatori anul acesta, comparativ cu douăsprezece luni în urmă.

De asemenea, de-a lungul transmisiunilor de la Roland Garros, milioane de telespectatori au putut urmări și analizele unor experți celebri precum: Kim Clijsters, Chris Evert, John McEnroe, Patrick Mouratoglou, Henri Leconte (Eurosport Franța), Marion Bartoli (Eurosport Franța), Conchita Martinez (Eurosport Spania), Alex Corretja (Eurosport Spania), Anna Chakvetadze (Eurosport Rusia) sau Greg Rusedski (Eurosport UK).

Clipurile video publicate în perioada turneului de tenis au înregistrat nu mai puțin de 29 de milioane de vizionări pe canalele de social-media ale Eurosport (Facebook, YouTube și Instagram). Peste 1,5 milioane de persoane au interacționat cu conținutul Eurosport de pe Facebook, Twitter, YouTube și Instagram, față de 2017.

 

Recordurile Eurosport ale ediției 2018 a Roland Garros:

 

  • Cea mai mare audiență a Roland Garros din 2005;
  • Ce mai mare audiență din istoria Eurosport Spania în urma transmisiunii finalei de simplu masculin;
  • Transmisiunea semifinalei dintre Marco Cecchinato și Dominic Thiem a adus canalului Eurosport Italia o audiență care ocupă locul patru în topul transmisiunilor all time;
  • Finala feminină de la Roland Garros 2018, a patra transmisiune all time conform audiențelor pentru Eurosport România; creștere de +37% a cotei de piață vs. 2017 (vs. Jelena Ostapenko) și +4% vs. 2014 (vs. Maria Sharapova)
  • Audiențe cu 15% mai mari pentru emisiunea Game, Schett & Mats față de anul 2017 (pan-Euro);
  • Emisiunea Avantage Leconte, moderată de către fostul tenismen Henri Leconte a înregistrat creșteri de 71% a audienței față de 2017 și 56% față de 2016 (Eurosport Franța);
  • Emisiunea Matchball Becker audiențe cu 40% mai mari față de 2017

 

 

* Pe baza cifrelor din 11 piețe cheie – Germania, Polonia, România, Marea Britanie, Olanda, Suedia, Danemarca, Norvegia, Italia, Spania și Franța

** Cifrele de audiență nu includ platformele digitale Eurosport Player sau Eurosport.com

Surse: TNS Gallup Denmark, TNS Gallup Norway, AGF, Stichting KijkOnderzoek, Nielsen Audience Measurement Polska, ARMADATA, KANTAR Media Spain, MMS, BARB, AUDITEL, Mediametrie, TNS Gallup Media/TechEdge, AdvantEdge, All Individuals 3+, All TV Homes, Audience = 9h-25h, Reach = All day. National universe in all markets. Evolution based on the sum of measured countries. Date: 11/06/2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Victorie totală pentru ”Chefi la cuțite”! Vezi aici clasamentele de audiență de ieri seară.

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Luni, 11 iunie, Antena 1 înregistrează o victorie detașată în toate targeturile de referință cu înfruntarea concureților cooking show-ului „Chefi la cuțite””. Ediţia de aseară care a adus eliminarea blondei Antoanela Alexandera plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
CHEFI LA CUTITEAntena 120:3823:371475808395
LAS FIERBINTIPro TV20:3021:351194583297
Film – GARDA DE CORPPro TV21:3523:27879424259
ASK VE MAVIKanal D19:5822:35821429110

Antena 1 s-a clasat pe primul loc  în intervalul 20:38-23:37 cu „Chefi la cuțite”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu sitcom-ul „Las Fierbinti” și filmul de acțiune ”Garda de corp”. Kanal D se menține pe locul trei cu serialul turcesc ”Dragoste și ură”.

 

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Chefi la cuțite”, ieri 11 iunie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.58.01439.9
Pro TV15.15.91060.7
Kanal D10.94.3766.7
Antena 37.02.7489.6
Romania TV6.32.5441.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.38.2789.8
Pro TV13.35.4516.1
Kanal D9.84.0382.2
Antena 39.13.7353.3
Romania TV5.22.1201.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 126.78.7384.0
Pro TV20.06.5288.5
Kanal D7.42.4106.5
Realitatea TV4.51.565.4
Antena 33.81.254.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. ”Romania-Finlanda” a dat piept cu ”Chefi la cuțite”! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

Sursa foto: Echipa națională de fotbal a României @NationalaRomanieiOfficial
 

Marți, 05 mai, Pro TV a difuzat meciul amical de fotbal ”Romania-Finlanda”, cu audiențe care au plasat stația pe primul loc in clasamente, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
ROMANIA-FINLANDAPro TV20:3622:2518111015454
CHEFI LA CUTITEAntena 120:0023:051321779396
Film – COMANDOPro TV22:3224:191126602334
ASK VE MAVIKanal D19:5822:36827449153

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință cu meciul amical de fotbal „Romania-Finlanda”Antena 1 este pe locul doi cu „Chefi la cuțite” care înregistrează audiențe foarte bune mai ales în targetul comercial. Serialul turcesc ”Dragoste și ură” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 05 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.58.61533.2
Antena 118.47.31313.7
Kanal D11.54.6818.3
Antena 35.62.2398.7
Romania TV4.61.8330.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.38.9860.9
Antena 119.18.0773.6
Kanal D10.84.5437.3
Antena 36.92.9279.6
Romania TV3.91.6156.3


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.29.0401.5
Antena 126.68.8392.6
Kanal D10.33.4151.6
Prima TV3.61.253.3
Antena 32.10.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending