Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Meciurile de la CM FIFA Rusia 2018, audienţe de top pentru TVR 1

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Din 30 iunie, lupta devine mai aprigă în drumul spre câştigarea trofeului CM FIFA Rusia 2018. 

16 echipe s-au calificat şi vor juca în optimile competiţiei desfăşurate în acest an în Rusia. Toate cele 8 meciuri din optimi sunt în direct la TVR 1 şi TVR HD, de la orele 17.00 şi 21.00. Programul transmisiunilor, dar şi care sunt cele mai vizionate 10 partide din cele 48 desfăşurate în faza grupelor – mai jos.

Toate cele 48 de partide din faza grupelor Campionatului Mondial FIFA Rusia s-au încheiat. Reprezentativele de fotbal din Rusia, Danemarca, Franţa, Uruguay, Argentina, Portugalia, Spania, Croaţia, Mexic, Brazilia, Belgia, Suedia, Elveţia, Columbia, Japonia şi Anglia s-au calificat în optimi. TVR 1 a fost lider de audienţă cu majoritatea partidelor transmise în primele 15 zile ale supremei competiţii fotbalistice. În top 10 al celor mai vizionate meciuri din faza grupelor conduce partida Brazilia – Elveţia, cu o medie de 1.640.000 de telespectatori (9,2% rating* şi 19,5% share**), cel mai vizionat minut adunând în faţa micilor ecrane la TVR 1 nu mai puţin de 2.428.000 de telespectatori.

La nivel naţional, top 10 al celor mai urmărite meciuri transmise de TVR 1 din faza grupelor CM FIFA Rusia 2018 include:

 

PARTIDAPOSTDATAZIORA

(DE LA – PANA LA)

RTG (000)RTG%SHAREMIN. AUR
1BRAZILIA – ELVETIATVR 117.06.2018Duminică21:00:1022:54:5616409,219,52428
2GERMANIA – SUEDIATVR 123.06.2018Sâmbătă21:00:3222:55:091613920,72247
3PORTUGALIA – SPANIATVR 115.06.2018Vineri21:00:1322:52:3415778,821,32089
4ARGENTINA – CROATIATVR 121.06.2018Joi21:00:1022:51:4315598,720,52302
5SERBIA – BRAZILIATVR 127.06.2018Miercuri21:00:3422:51:1714558,117,21921
6NIGERIA – ARGENTINATVR 126.06.2018Marţi21:00:1522:53:2213827,7172176
7POLONIA – COLUMBIATVR 124.06.2018Duminică21:00:1122:54:4813177,3161885
8SERBIA – ELVETIATVR 122.06.2018Vineri21:00:2422:53:3413167,316,71809
9GERMANIA – MEXICTVR 117.06.2018Duminică18:00:0919:50:3212667,1211880
10RUSIA – EGIPTTVR 119.06.2018Marţi21:00:2122:50:5112206,8161934

 

După o zi de pauză (29 iunie), CM FIFA Rusia continuă cu faza optimilor. TVR 1 şi TVR HD vor transmite în direct toate cele 8 meciuri după următorul program:

 

Optimi de finală
30 iunie, ora 17:00 – Franţa – Argentina (Kazan Arena, Kazan) – TVR 1, TVR HD
30 iunie, ora 21:00 – Uruguay – Portugalia (Fisht Stadium, Soci) – TVR 1, TVR HD

1 iulie, ora 17:00 – Spania – Rusia (Luzhniki Stadium, Moscova, ) – TVR 1, TVR HD
1 iulie, ora 21:00 – Croaţia – Danemarca (
Nizhny Novgorod Stadium, Novgorod) – TVR 1, TVR HD

2 iulie, ora 17:00 – Brazilia – Mexic (Samara Arena, Samara) – TVR 1, TVR HD
2 iulie, ora 21:00 – Belgia – Japonia (Rostov Arena, Rostov-pe-Don) – TVR 1, TVR HD

3 iulie, ora 17:00 – Suedia – Elveţia (Sankt Petersburg Stadium, Sankt Petersburg) – TVR 1, TVR HD
3 iulie, ora 21:00 – Columbia – Anglia (Spartak Stadium, Moscova,) – TVR 1, TVR HD

 

La TVR 1 continuă şi Studio Mondial, emisiunile care preced şi încheie fiecare meci de la Campionatul Mondial FIFA Rusia 2018. În perioada optimilor, Cristi Mîndru, Vlad Arhire şi Costin Deşliu, împreună cu invitaţii lor ne dau întâlnire la orele 16.00, 19.00 şi 23.00 la Studio Mondial pentru informaţii în timp real, pentru reacţii de la faţa locului, imagini de la meciurile fiecărei zile şi opinii avizate despre tot ce se întâmplă la Turneul Final din Rusia. Iar Tudor Furdui şi Noaptea târziu, trupa nr. 1 în topul Youtube România, pun punct fiecărei zile de fotbal la Un pariu mondial.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topuri zilnice

AUDIENTE TV: Serialul Fructul Oprit de la Antena 1, lider detasat de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cel de-al patrulea episod din noul sezon al serialului „Fructul oprit” a adus-o în atenția publicului pe marea actriță Maia Morgenstern și a introdus astfel în povestea producției un nou personaj, Magda.

Episodul difuzat aseară de Antena 1, care le-a oferit telespectatorilor momente emoționante şi secvențe pline de suspans, s-a impus ca lider detaşat de piaţã atât la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

Cei mai mulți dintre români au ales să-și petreacă seara de miercuri urmărind episodul cu numărul patru din noul sezon „Fructul Oprit” (lansat la sfârșitul lunii trecute la Antena 1). Astfel, în intervalul 20.00 – 22:57, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat o cotă de piață de 20 % și un rating mediu de 6.2 procente, în timp ce pe poziția secundă s-a aflat principalul competitor, Pro TV, cu o cotă de piață de 16.6% și un rating mediu de 5.1 procente, iar cea de-a treia poziție a fost ocupată de Kanal D, care a obținut o cotă de piață de 11.1% și un rating mediu de 3.4 procente.

Şi în ceea ce privește publicul din mediul urban, în intervalul 20.00-22.57, Antena 1 s-a clasat pe prima poziție, înregistrând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 5.9 procente, iar pe poziția a doua s-a aflat Pro TV, cu o cotă de piață de 12.3% și un rating mediu de 5 procente.

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului “Fructul oprit” şi la nivelul întregii ţãri, obținând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 6.1 procente, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de aceastã datã de Kanal D, care a avut o cotă medie de piață de 14.1% și un rating mediu de 6 procente.

În minutul de aur (22:14), peste 1.4 milioane de telespectatori au ales să urmărească serialul produs de Ruxandra Ion pentru Antena 1.

 

Episodul de aseară al producției „Fructul oprit” le-a adus telespectatorilor numeroase surprize. Secvențe emoționante, momente pline de suspans, și un nou personaj – Magda (interpretat de marea doamnă a cinematografiei românești Maia Morgenstern). Aceasta a ajuns în casa familiei Caragea, cu scopul de a-și cunoaște fiul. Magda și-a deschis sufletul în fața Anei și i-a vorbit despre viața ei. “Am rugat-o pe Mara, am rugat-o pe mama ta să aibă grijă de copilul meu. I-am scris, ea mi-a răspuns. Mi-a trimis o scrisoare și o fotografie a băiatului meu, când avea șapte ani. Astăzi a fost pentru prima oară când mi-a văzut copilul după atâția ani. E un băiat așa frumos!, este confesiunea pe care i-o face Magda Anei.

“Ești mama lui …?”, întreabă Ana (Cristina Ciobănașu), iar răspunsul nu întârzie să apară. “Da, sunt mama lui Ioan.” , îi spune Magda.

“S-a întâmplat ceva?”, vrea Ioan (Vlad Gherman) să știe.  “Magda este mama ta.” , îi mărturisește Ana.

Noul sezon „Fructul oprit” se vede, în fiecare zi de miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media                         

Copyright:ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                            

Perioada 19 septembrie 2018      

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Romanii, s-au distrat aseara la PRO TV. Las Fierbinti, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seară, telespectatorii au fost invitați la ziua lui Brânzoi în Las Fierbinți și s-au distrat alături de el și de consătenii lui.

Dacă Bobiță și Giani au tot așteptat să li se facă cinste, Firicel a avut câteva dileme legate de bărbăția lui și a încercat să primească sfaturi de la bunul lui prieten, Celentano. Episodul Las Fierbinți de aseară a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Serialul a fost lider de audiență, înregistrând 8.8 puncte de rating și 25.1% share pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 a obținut 5.3 puncte de rating și 15.0% share. La nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de aur de la ora 21:10, aproape 2.4 milioane de români au participat la ziua lui Brânzoi.

Joi, de la 20:30, aventurile fierbințenilor continuă și le vor asigura românilor buna dispoziție pentru întreaga seară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Gospodarii de la PRO TV au fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Mare petrecere mare a fost în ediția de ieri seară Gospodar fără pereche cu ocazia celui mai așteptat moment al emisiunii: întâlnirea celor zece gospodari norocoși cu fetele care s-au înscris special pentru a-i cunoaște!

O astfel de ocazie nu putea trece neobservată, iar Anamaria Prodan Reghecampf a organizat o petrecere pe cinste cu invitați pe măsură! Taraful de la Clejani a încins atmosfera, iar Julieta împreună cu Ion Cucu, Alexandru Ambramiuc și Bogdan Năstase, din sezonul trecut, au fost alături de noii gospodari pentru a le ura succes și a le da sfaturi din experiența lor, înainte de a trece la pasul următor.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.2 puncte de rating și 18.1% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 5.6 puncte de rating și 16.5% share. Aproximativ 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit reacțiile gopodarilor.

Recoltă bogată a fost și la fete! Întâlnirea cu pretendentele lor a fost una plină de emoții pentru gospodari, însă și-au revenit rapid încercând să le cunoască cât mai bine pe fete, într-un timp limitat. Ei au avut câte două minute cu fiecare fată pentru a se decide cu cine vor merge acasă și pe cine elimină din competiție!

Suprizele s-au ținut lanț și pentru Anamaria, care a mers pe la fiecare pentru a vedea ce decizii au luat, cum se înțeleg cu fetele și care dintre ele vor merge mai departe. Unii gospodari au tras nădejde că Anamaria are un suflet mare și au reușit să meargă mai departe cu toate fetele! Tomiță Stănilă, însă, a decis că nu va merge mai departe cu niciuna dintre potențialele gospodine, dându-i și mai mult de lucru Aneimariei.

Petrecerea a fost momentul în care au început să se înfiripe poveștile de dragoste! Atingerile suave, privirile intense, sărutările timide, dansurile lascive, cuvintele șoptite la ureche – au fost doar câteva dintre tacticile puse în joc de potențialele gospodine pentru a cuceri inimile celor mai harnici gospodari din țară!

Săptămâna viitoare, Gospodar fără pereche continuă cu probe de foc pentru cele mai norocoase fete, alese de gospodari să meargă mai departe în lupta pentru inima lor. Telespectatorii vor vedea cum se vor descurca acestea cu traiul la țară, dar și la ce probe vor fi supuse pentru a afla dacă au calitățile necesare să devină soții de gospodari!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending