HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV & FOTO: Nea Marin de Crăciun a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public! Cum arată situaţia în cazul PRO TV?

AUDIENŢE TV & FOTO: Nea Marin de Crăciun a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public! Cum arată situaţia în cazul PRO TV?

Această ediție specială de Crăciun a emisiunii ”Poftiți la muncă” desfășurată în Bucovina, în care Ramona Bădescu, Vica Blochina, Tomi Giurgia și Edi Stancu au trecut printr-o mulțime de aventuri alături de Nea Mărin și Liviu Vârciu, a fost lider de audiență luni, 26 decembrie, pe toate cele trei targeturi de populație – 18-49 Urban, All urban si National.

 

Și nu e de mirare, mai ales că cele mai distractive momente sunt confruntările dintre Liviu Vârciu și Nea Mărin, care în această ediție s-au întrecut pe ei înșiși. Două geci rupte, patru telefoane sparte, mii de vântăi și lovituri peste picioare este bilanțul pe care Liviu l-a făcut de la începutul emisiunii și până acum, după un nou război cu Nea Mărin din care nu a ieșit învingător. Deși el se antrenează intens, rezultatul pare să facă alte victime.

Ca în cazul Ramonei Bădescu, care s-a trezit din senin lovită cu o pară în gură de Liviu, acesta țintindu-l de fapt pe Nea Mărin. Rezultatul acestui moment complet neașteptat a fost concluzionat de Edi Stancu, care i-a adus Ramonei o cutie de suc rece pentru a mai atenua umflarea buzelor. ”Fetelor, dacă vreți botox, veniți la Vârciu. Îi trebuie doar două pere, a spus acesta amuzat.

 

AÎn minutul de aur de la ora 21:19 Antena 1 a fost vizionată de nu mai puțin de 2.066.000 de oameni la nivel Național, iar la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra un vârf de audiență de 11,5 puncte de rating și o cotă de piață de 12,2%.

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Amuzați au fost și telespectatorii care au urmărit până la final emisiunea, astfel că Antena 1 a fost lider de piață între orele 20:30 și 23:24 în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, cu o medie de audiență de 8.3 puncte și o cotă de piață de 21.8% în vreme ce ProTV și Kanal D s-au situat pe locurile II și III cu un rating de 7.5, respectiv 2.3 puncte și o cotă de piață de 19.6%, respectiv 6%.

 

PUBLICUL URBAN

Antena 1 a ocupat locul I în topul preferințelor telespectatorilor de toate vârstele din mediul urban (Urban All) cu un rating de 7 puncte și o cotă de piață de 15.5%, in timp ce ProTV a ocupat locul II cu un rating de 6.1 și o cotă de piață de 13.5%.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Nea Mărin, Liviu Vârciu și vedetele invitate în această ediție specială de Crăciun i-au ținut pe telespectatori aproape la ”Poftiți la muncă” și la nivel Național, astfel că Antena 1 a ocupat și pe acest segment de public locul I, cu un rating de 8.6 puncte și o cotă de piață de 19%. Pe același segment de populație, Pro TV a înregistrat 5.7 puncte de rating și o cotă de 12.7%.

 

Aventurile vedetelor care au mers la Câmpulung Moldovenesc continuă și în această seară, de la ora 20:30, la Antena 1 cu pregătiri și tradiții de sărbătoare și cu planurile de răzbunare ale lui Liviu. Și dacă nu pentru ediția viitoare, cel puțin pentru un nou sezon.

Eu nu mai pot veni la următoarea emisiune fără să mă duc undeva să mă antrenez la aruncarea cu gutuia”, spune Liviu, care nu s-a potolit și a încercat să îl nimerească din nou pe Nea Mărin, lucru care i-a atras câteva cozi de mătură pe spate…

 

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

TOP 10: Cele mai importante producţii tv care au marcat media în 2016

Lasa un comentariu aici!

Written by

elen.milea@radardemedia.ro

elen.milea[@] radardemedia.ro

No comments

Lasă un răspuns