Connect with us

Analize Audiente TV

AUDIENTE TV: Opt concurenți au reușit să impresioneze antrenorii în penultima rundă de audiții pe nevăzute de la Vocea României! Show-ul, lider de audienţă!

Published

on

Reclame

Căutările pentru cea mai bună voce a sezonului șapte Vocea României au continuat vineri seară. Concurenții au dat totul pe scenă, au făcut spectacol atât în timpul momentului pe care l-au prezentat, cât și după, iar antrenorii și-au întors scaunele atunci când au auzit timbrul vocal de care au mare nevoie în echipele lor. Muzica bună a răsunat aseară în casele telespectatorilor, iar a șasea rundă de audiții pe nevăzute le-a adus acestora nenumărate motive pentru a spune: doar vocea contează!

 

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 21:56, cea mai bună competiție a vocilor a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 2.3 milioane de români.

A șasea ediție a noului sezon Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 10.7 puncte de rating și 30% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1,  care a obţinut 6.6 puncte de rating și 18.6% share.

 

Forță, energie și voci de neuitat

Concurenții au intrat aseară pe scenă determinați să impresioneze și să continue lupta în competiție, însă numai opt dintre ei au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor. Tudor, Smiley, Lori și Despot au fost extrem de atenți, au analizat fiecare notă atinsă de participanți și au luat în echipele lor vocile care le-au transmis forță, energie, dar și emoție sau sensibilitate.

 

Tudor a adus în echipa sa doi concurenți ale căror voci l-au inspirat: Teodora Rotaru și Oana Cenușe. Deși au numai 18, respectiv 16 ani, fetele l-au cucerit imediat pe antrenor cu vocile lor puternice. Teodora a cântat vineri în forță piesa Believer, demonstrând că are calitățile necesare pentru a deveni un adevărat star rock. Oana a pus foarte mult suflet în interpretarea melodiei Stone cold, a emoționat și a întors toate cele patru scaune, antrenorii fiind uluiți de reprezentația sa fabuloasă.

 

În cea de-a șasea ediție Vocea României, Smiley i-a spus bun venit în echipa sa Ioanei Barbă. Concurenta a interpretat cu multă sensibilitate melodia Holy grail și în același timp și-a demonstrat și forța vocală ieșită din comun. Ioana a demonstrat că are o voce frumoasă, plină de culoare şi expresivitate, a primit sfaturi utile și continuă zâmbind competiția.

 

După penultima rundă de audiții pe nevăzute, Lori are în echipa sa încă două voci senzaționale: Rareș Popa și Diana Brescan. Rareș a cântat piesa Beneath Your Beautiful, Despot a apăsat cu sete butonul pentru a se întoarce, iar Lori și-a folosit tocul în același scop. Timbrul vocal al concurentului a emoționat puternic și a smuls ropote de aplauze. Diana a interpretat melodia Video games, a demonstrat că are un potențial vocal extraordinar, a primit felicitări din partea antrenorilor, pe care i-a cucerit cu căldura din vocea sa.

 

Echipa Despot s-a îmbogățit vineri cu trei noi concurenți: Ramona Dimu, Cristian Goaie și Cosmin Vieriu. Ramona a cântat piesa Wade in the water și a provocat o discuție extrem de interesantă despre muzică în rândul antrenorilor, cărora le-a adus aminte de perioada copilăriei. Cristian a interpretat melodia Dancing on my own, a reușit să întoarcă trei scaune în ultimele secunde ale reprezentației sale, primind laude de la antrenori. Cosmin a cântat aseară Otherside și l-a încântat pe Despot cu modul în care a abordat piesa și cu dovada de curaj pe care a dat-o prin alegerea făcută.

 

Vinerea viitoare, de la 20:30, dăm sunetul mai tare în ultima rundă de audiții pe nevăzute de la Vocea României!

 

Foto Credit: PRO TV

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Advertisement

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending