Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Penultima ediţie VISURI LA CHEIE a fost din nou lider de audienţă! Familia Dumitrașcu a început aseară o viață nouă!

Published

on

Pentru familia Dumitrașcu, întreaga viață a fost un lung șir de probleme și obstacole, însă miercuri seară, echipa Visuri la cheie a încercat să aducă o rază de lumină și speranță în viața celor doi părinți, Răducu și Adriana, și a celor doi copii ai lor, Delia și Ștefan. În timp record, Dragoș, Adela, Alina și Omid au reușit să renoveze complet un apartament în care nu se putea locui până acum.

 

Ediția Visuri la cheie de miercurea aceasta a fost lider de audiență și a înregistrat 8.6 puncte de rating și 22.8% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.5 puncte de rating și 14.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:50, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor peste 1.8 milioane de români. 

 

Un apartament plin de căldură pentru o familie greu încercată de viață

După o viață plină de greutăți și neajunsuri, aseară, familia Dumitrașcu a primit vizita echipei Visuri la cheie, iar cea mai mare dorință a ei, aceea de a avea un apartament complet renovat și utilat, a fost îndeplinită. Momentul întâlnirii a fost unul extrem de emoționant, împreună au făcut inspecția locuinței și au luat cele mai bune decizii pentru realizarea unui spațiu optim pentru cei patru. Adriana, Răducu și copiii au plecat în vacanță la munte, iar Dragoș, Adela, Alina, Omid, constructorii și voluntarii au rămas în București pentru a le împlini visul.

 

În timpul renovării, Dragoș, Adela și Alina l-au provocat pe Omid. Cei trei au reprezentat ”juriul de la Vocea României”, așa cum ei s-au denumit, iar Omid a fost nevoit să-i impresioneze cu proiectul lui special. ”Concurentul” și-a prezentat ideea, iar jurații s-au întors rapid pentru a-l lua în echipa lor și au luptat pentru el. La final, decizia arhitectului a fost să meargă mai departe cu toți colegii lui și să formeze echipa fantastică de la Visuri la cheie.

 

Locuința familiei Dumitrașcu a fost complet transformată. Livingul este primul spațiu care se vede de la intrarea în casă, un spațiu modern, unde există foarte multe texturi și motive, de la textura cărămizii aparente, peste care se suprapune instalația făcută de Alina, la cele două motive poziționate în oglindă – cel negru pe peretele cu televizorul și cel deschis la culoare, care delimitează fostul balcon de interiorul sufrageriei. Delia are acum un loc special amenajat pentru exercițiile pe care trebuie să le facă zilnic, dar și toate accesoriile de care are mare nevoie.

Bucătăria a fost realizată în nuanțe deschise, fiind o încăpere caldă, cu texturi de lemn și multe spații de depozitare, dar și cu cea mai mare parte a fotografiilor înrămate pe care familia le avea și la care ținea foarte mult.

 

Camera lui Ștefan este una dintre cele mai personalizate încăperi realizate până acum de Omid și reprezintă perfect toate activitățile de zi cu zi ale băiatului. Pe partea stângă există acum zona de depozitare de haine și zona de studiu, o bibliotecă realizată din cubulețe din jocul lui video preferat și un birou. În fața geamului are o bicicletă, iar pe partea dreaptă se regăsesc elemente care țin de sportul lui preferat – luptele greco-romane.

Adela a decis ca în cele două funcțiuni din spațiul dormitorului – dressing și zona de odihnă, tavanul să fie îmbrăcat în tapet și a încercat să creeze iluzia de fereastră mai mare prin folosirea draperiilor. Totodată, draperiile de pe peretele din fața patului maschează și locul în care este amplasat televizorul.

Delia și-a exprimat dorința de a avea o cameră numai a ei în care să regăsească lucruri pufoase, așa că Alina nu s-a ferit să le folosească și le-a combinat perfect cu alte elemente stilistice, astfel încât totul să fie o poveste coerentă. Lampa din pene a fost asortată cu tapetul cu păsări, iar blăniței i-a găsit un loc foarte justificat în zona de pat, care s-a transformat astfel într-un culcuș extrem de simpatic și comod.

 

Familia Dumitrașcu a revenit din vacanță și a regăsit o locuință la care nici nu putea visa până acum, însă dorința ei a devenit realitate cu ajutorul oamenilor, iar de acum înainte cei patru vor putea avea un trai normal și nu vor duce lipsă de nimic în apartamentul lor.

Miercurea viitoare, în ultima ediția Visuri la cheie din acest sezon, Dragoș, Adela, Alina și Omid vor merge în localitatea Roșiori pentru a aduce bucuria în casa familiei Mănăilă.

 

Foto Credit: PRO TV

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

loading...

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

AUDIENTE TV: Exatlon a fost lider de audienta doua zile consecutiv la KANAL D. Iata cum arata clasamentul final!

Published

on

Weekend-ul trecut, Kanal D a fost lider absolut de audienta pe toate categoriile de public, cu cea mai iubita competitie sportiva televizata din Romania, “Exatlon”.

Fiecare editie difuzata, sambata si duminica, a fost urmarita de milioane de fani din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare a reality-ului.

Pe masura ce deznodamantul emisiunii se apropie, concurentii din ambele tabere ramanand din ce in ce mai putini, telespectatorii sunt tot mai interesati ce se intampla cu Faimosii si Razboinicii ramasi in competitie.

Sambata, 21 aprilie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate segmentele de public, conform datelor furnizate de Kantar Media. In intervalul 19:57 – 23:30, “Exatlon” a fost urmarit in medie, in fiecare minut de difuzare, de peste un milion si jumatate (1.580.000) de telespectatori.

Statia TV a avut un avans considerabil in fata concurentilor, inregistrand 6,6% rating si 23,0% cota de piata, pe targetul Comercial, 8,8% rating si 21,8% cota de piata, pe targetul National, si 7,2% rating si 18,9% cota de piata, in randul populatiei de la orase. Minutul de aur, atins la 21:49, cu deznodamantul competitiei sportive intre Faimosi si Razboinici, a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane (2.168.000) de fani.

 

Duminica, Kanal D, a doua zi consecutiv, lider de piata, in Prime Time

 

Si duminica, 22 aprilie, Kanal D si-a mentinut pozitia de lider de piata in clasamentul televiziunilor din Romania, in Prime Time, cu “Exatlon”. In cele peste trei ore de difuzare a show-ului, postul TV si-a reconfirmat statutul de lider absolut de audienta, in intervalul 20:14 – 23:18, cu milioane de telespectatori care urmareau cu sufletul la gura duelul intre Faimosi si Razboinici.

In intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 8,0% rating si 22,4% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,1% rating si 20,6% cota de piata, pe targetul National, si 7,6% rating si 17,6% cota de piata, pe targetul All Urban.

O medie de peste un milion si jumatate (1.622.000) de romani din intreaga tara vizionau in fiecare minut al emisiunii, cea mai dura competitie sportiva televizata. Minutul de aur, atins la 21:52, a adunat in fata televizoarelor peste doua milioane (2.041.000) de fani.

 

Audiente sambata, 21 aprilie

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,623,0294
 Pro TV5,318,5236
 Antena 12,79,5122
EXATLONDigiSport 12,27,697
19:57-23:05Romania TV0,82,836
 National TV0,82,836
 Antena 30,72,532
 Prima TV0,72,532
 TVR 10,62,127
 Telekom Sport 10,61,925
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,821,81580
 Pro TV4,811,9865
 Romania TV2,45,8425
EXATLONAntena 12,35,8419
19:57-23:05DigiSport 12,15,2375
 Antena 32,15,1369
 National TV1,84,3314
 Prima TV1,63,9283
 TVR 11,33,1226
 Look Plus0,92,3166
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,218,9693
 Pro TV4,812,5460
 DigiSport 12,87,4272
EXATLONRomania TV2,66,8248
19:57-23:05Antena 12,46,4236
 Antena 32,46,2227
 Prima TV1,33,4124
 National TV1,23,1114
 TVR 21,02,7101
 TVR 11,02,798
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

Audiente duminica, 22 aprilie

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,022,4355
 Pro TV7,420,7328
 Antena 15,214,7232
EXATLONPrima TV1,64,470
20:14-23:18DigiSport 11,43,961
 TVR 10,82,134
 Romania TV0,72,133
 Antena 30,61,726
 TVR 20,61,625
 Realitatea TV0,51,422
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,120,61622
 Pro TV6,614,91173
 Antena 14,29,5744
EXATLONPrima TV2,65,9461
20:14-23:18Romania TV2,14,9384
 Antena 32,04,6364
 DigiSport 11,73,9305
 TVR 11,73,8300
 ETNO1,33,1240
 National TV1,02,3179
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,617,6738
 Pro TV6,314,5610
 Antena 14,610,6447
EXATLONAntena 32,76,3264
20:14-23:18Romania TV2,65,9247
 DigiSport 12,45,5230
 Prima TV2,25,0210
 TVR 11,33,1128
 Realitatea TV1,02,398
 TVR 20,81,980
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Reportajul despre sistemul sanitar de la România te iubesc! a fost pe primul loc în topul audiențelor

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV

Duminica trecută Paula Herlo, corespondent special Știrile PRO TV, a expus în fața telespectatorilor de la România, te iubesc! toate hibele sistemului sanitar.

Paula a realizat un material complex prin care a încercat să afle de ce acest sistem o duce atât de rău din moment ce primește finanțare din multiple surse, de ce este corupția la un nivel atât de înalt, dar și cine este responsabil.

România, te iubesc! a fost lider de audiență și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 3.0 puncte de rating și 18.6% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, ANTENA 1, care a obținut 2.8 puncte de rating și 17.3% share.

Lipsa unui management productiv are consecințe grave. Mii de pacienți au de suferit în plus în fiecare zi din cauza condițiilor din spitale, însă există și excepții. Sunt spitale care datorită unui management bun pun la dispoziția pacienților condiții la fel de bune ca spitalele private.

Duminica aceasta Paul Angelescu, corespondent special Știrile PRO TV, va aduce în fața telespectatorilor reportaj despre EURO 2020. Ce se întâmplă în culisele sportului rege din România, aflăm duminică la România, te iubesc!.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV. Dacă e sâmbătă, ”Exatlon” face legea: Kanal D lider absolut de audiență !

Published

on

Credit foto: KANAL D

Sâmbată, 21 aprilie, înfruntarea dintre ”Faimoși” și ”Războinici” aduce, ca de obicei, poziția de lider absolut în Prime Time pentru Kanal D într-o seară de sâmbată, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Pro TV a ocupat locul secund în toate targeturile cu filmele de acțiune „Green Lantern: Protectorul Universului” și ”Revoltă după gratii”Antena 1 este în pană de soluții în ce privește producția locală „The Four – Cei Patru” prezentată de raperul Macanache, obținând un modest loc trei în target comercial. Digisport 1 își face apariția in topuri grație meciului de Liga I ”FC Viitorul Constanța – FCSB” care o clasează pe locul patru in target comercial.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 21 aprilie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.88.91596.1
Pro TV11.84.8859.7
Romania TV5.92.4430.7
Antena 15.82.4422.6
DigiSport 15.22.1383.4

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D19.07.2699.6
Pro TV12.44.8459.1
DigiSport 17.62.9279.7
Romania TV6.82.6250.3
Antena 16.42.4236.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.16.6296.0
Pro TV18.45.3235.6
Antena 19.52.7122.2
DigiSport 17.82.299.5
Romania TV2.80.835.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending