Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Penultima ediţie VISURI LA CHEIE a fost din nou lider de audienţă! Familia Dumitrașcu a început aseară o viață nouă!

Published

on

 

Pentru familia Dumitrașcu, întreaga viață a fost un lung șir de probleme și obstacole, însă miercuri seară, echipa Visuri la cheie a încercat să aducă o rază de lumină și speranță în viața celor doi părinți, Răducu și Adriana, și a celor doi copii ai lor, Delia și Ștefan. În timp record, Dragoș, Adela, Alina și Omid au reușit să renoveze complet un apartament în care nu se putea locui până acum.

 

Ediția Visuri la cheie de miercurea aceasta a fost lider de audiență și a înregistrat 8.6 puncte de rating și 22.8% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.5 puncte de rating și 14.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:50, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor peste 1.8 milioane de români. 

 

Un apartament plin de căldură pentru o familie greu încercată de viață

După o viață plină de greutăți și neajunsuri, aseară, familia Dumitrașcu a primit vizita echipei Visuri la cheie, iar cea mai mare dorință a ei, aceea de a avea un apartament complet renovat și utilat, a fost îndeplinită. Momentul întâlnirii a fost unul extrem de emoționant, împreună au făcut inspecția locuinței și au luat cele mai bune decizii pentru realizarea unui spațiu optim pentru cei patru. Adriana, Răducu și copiii au plecat în vacanță la munte, iar Dragoș, Adela, Alina, Omid, constructorii și voluntarii au rămas în București pentru a le împlini visul.

 

În timpul renovării, Dragoș, Adela și Alina l-au provocat pe Omid. Cei trei au reprezentat ”juriul de la Vocea României”, așa cum ei s-au denumit, iar Omid a fost nevoit să-i impresioneze cu proiectul lui special. ”Concurentul” și-a prezentat ideea, iar jurații s-au întors rapid pentru a-l lua în echipa lor și au luptat pentru el. La final, decizia arhitectului a fost să meargă mai departe cu toți colegii lui și să formeze echipa fantastică de la Visuri la cheie.

 

Locuința familiei Dumitrașcu a fost complet transformată. Livingul este primul spațiu care se vede de la intrarea în casă, un spațiu modern, unde există foarte multe texturi și motive, de la textura cărămizii aparente, peste care se suprapune instalația făcută de Alina, la cele două motive poziționate în oglindă – cel negru pe peretele cu televizorul și cel deschis la culoare, care delimitează fostul balcon de interiorul sufrageriei. Delia are acum un loc special amenajat pentru exercițiile pe care trebuie să le facă zilnic, dar și toate accesoriile de care are mare nevoie.

Bucătăria a fost realizată în nuanțe deschise, fiind o încăpere caldă, cu texturi de lemn și multe spații de depozitare, dar și cu cea mai mare parte a fotografiilor înrămate pe care familia le avea și la care ținea foarte mult.

 

Camera lui Ștefan este una dintre cele mai personalizate încăperi realizate până acum de Omid și reprezintă perfect toate activitățile de zi cu zi ale băiatului. Pe partea stângă există acum zona de depozitare de haine și zona de studiu, o bibliotecă realizată din cubulețe din jocul lui video preferat și un birou. În fața geamului are o bicicletă, iar pe partea dreaptă se regăsesc elemente care țin de sportul lui preferat – luptele greco-romane.

Adela a decis ca în cele două funcțiuni din spațiul dormitorului – dressing și zona de odihnă, tavanul să fie îmbrăcat în tapet și a încercat să creeze iluzia de fereastră mai mare prin folosirea draperiilor. Totodată, draperiile de pe peretele din fața patului maschează și locul în care este amplasat televizorul.

Delia și-a exprimat dorința de a avea o cameră numai a ei în care să regăsească lucruri pufoase, așa că Alina nu s-a ferit să le folosească și le-a combinat perfect cu alte elemente stilistice, astfel încât totul să fie o poveste coerentă. Lampa din pene a fost asortată cu tapetul cu păsări, iar blăniței i-a găsit un loc foarte justificat în zona de pat, care s-a transformat astfel într-un culcuș extrem de simpatic și comod.

 

Familia Dumitrașcu a revenit din vacanță și a regăsit o locuință la care nici nu putea visa până acum, însă dorința ei a devenit realitate cu ajutorul oamenilor, iar de acum înainte cei patru vor putea avea un trai normal și nu vor duce lipsă de nimic în apartamentul lor.

Miercurea viitoare, în ultima ediția Visuri la cheie din acest sezon, Dragoș, Adela, Alina și Omid vor merge în localitatea Roșiori pentru a aduce bucuria în casa familiei Mănăilă.

 

Foto Credit: PRO TV

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Next Star, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a noua editie a show-ului „Next Star”, care l-a desemnat castigator pe micul tobosar Nicholas Butacu (10 ani), din Bucuresti, a fost sambata seara lider de audienta la orase si in toata tara.  

Emisiunea prezentata de Dan Negru a adunat in fata micilor ecrane 1.396.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.57.

Asadar, la nivelul publicului national, Antena 1 s-a aflat pe primul loc in clasamentul audientelor si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (20.00-22.59), o audienta medie de 5,1 puncte de rating si o cota de piata de 14,2%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 3,8 puncte de rating si o cota de piata de 10,6%.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 4,3 puncte de rating si o cota de piata de 12,6%, urmata de Antena 3, cu  3,8 puncte de rating si 11,2% cota de piata.

Sambata seara, Nicholas Butacu (10 ani), din București, a câștigat cea de-a noua ediție “Next Star” și s-a calificat pentru marea finală a celui de-al nouălea sezon al show-ului prezentat de Dan Negru, la Antena 1.

Sunt foarte bucuros și nu mă așteptam să câștig, pentru că pe scena au urcat foarte mulți copii talentați. Dar uite că am câștigat”, spune Nicholas, emoționat.

Puștiul i-a impresionat pe cei trei jurați, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa, cu felul în care bate la tobe.

Nicholas a avut un număr fără cusur. A cântat excepțional, de la început până la sfârșit”, spune Dorian Popa.

Momentul lui Nicholas a fost sută la sută gândit de el. Asta am apreciat cel mai mult. Pe lângă faptul că este foarte talentat, e și foarte ingenios și abia aștept să îl văd în marea finală”, adaugă Lidia.

Sâmbăta aceasta, pe scena de la “Next Star” , copii talentați din toată țara, dar și copii care trăiesc alături de părinții lor peste hotare au susținut spectaculoase numere de percuție și umor, teatru de umbre și muzică, dans sportiv, contemporan și dans bollywoodian, dar și un număr cu clovni.

În aceeași ediție, Pepe, care împlinea 39 de ani în ziua filmării, a fost sărbătorit cu tort și cadouri. Juratul a avut parte și de o mare surpriză: fiicele sale, Maria și Rosa, au venit la tati la serviciu, să-i ureze “La mulți ani!”.

Cine sunt copiii care vor intra în concurs în ultima ediție înaintea finalei de Popularitate și a Marii Finale, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 18 august, de la ora 20.00, numai la “Next Star”.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National

Perioada 11 august 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

KANAL D s-a calasat in topul audientelor pe segmentul Late Night!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D, pe locul doi cu “Cash Taxi”, cu cea de-a doua editie difuzata. Aproape un milion de fani au urmarit cu sufletul la gura cea mai antrenanta emisiune a noptii!

Cea de-a doua editie a show-ului “Cash Taxi” difuzata aseara a pozitionat statia Kanal D pe locul doi la nivelul intregii tari, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Catalin Cazacu a fost urmarita in medie, de peste jumatate de milion (524.000) de telespectatori din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare.

Marti, 31 iulie, in intervalul 22:40 – 23:45, Kanal D a intregistrat pe targetul National 2,9 puncte de rating si 9,0% cota de piata, pozitionandu-se astfel pe locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Minutul de maxima audienta, atins chiar la debutul editiei (22:30), a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion (994.000) de fani ai emisiunii “Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,821,01225
 Kanal D2,99,0524
 Romania TV2,98,8514
CASH TAXI Antena 32,78,2481
22:30-23:45Antena 12,67,9460
 Realitatea TV1,34,0234
 Prima TV0,92,7158
 Pro 20,82,3135
 ETNO0,72,3132
 Disney0,72,1121
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:31.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Premiera show-ului Cash Taxi, in topul audientelor

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Premiera de aseara a show-ului „Cash Taxi”, prezentat de Catalin Cazacu, a tinut in fata micilor ecrane sute de mii de telespectatori din intreaga tara, pozitionand astfel Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Prima editie „Cash Taxi”, filmata la malul Marii Negre, pe strazile Constantei, la volanul taxi-ului aflandu-se simpaticul si generosul Catalin Cazacu, a fost asteptata cu sufletul la gura de fanii Kanal D. Provocarile lansate de prezentator celor care i-au deschis portiera autoturismului, intrebarile pline de umor si neprevazut, dar si povestile de viata ale concurentilor spuse pe parcursul cursei, au starnit interesul telespectatorilor pentru noul show difuzat de Kanal D.

In intervalul de difuzare, 22:30 – 23:45, Kanal D s-a clasat pe locul secund in topul audientelor, la nivel National, cu 3,3% rating si 9,5% cota de piata. Aproape 800.000 de romani au urmarit aseara, in minutul de maxima audienta (atins la 22:37), cel mai indragit show din Romania, „Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,920,11237
 Kanal D3,39,5589
 Antena 13,29,2569
CASH TAXI Romania TV2,88,2508
22:30-23:45Antena 31,95,5338
 DigiSport 11,33,9240
 Prima TV1,23,4211
 Realitatea TV1,03,0187
 National TV0,92,5156
 Pro 20,82,4147
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:30.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending