Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Peste 1.7 milioane de români au urmărit aseară ultima ediție din sezonul patru Visuri la cheie!

Published

on

 

Din ce în ce mai mulți români muncesc în afara țării, o mare parte dintre ei au plecat de lângă părinți sau copii și ar da orice să se poată întoarce acasă. Miercurea aceasta, echipa Visuri la cheie nu a renovat doar o locuință, ci a încercat să reunească o familie despărțită de nevoie. Dragoș, Adela, Alina și Omid au mers în localitatea Roșiori și au cunoscut trei oameni speciali, Lenuța, Ecaterina și Cătălin, cărora le-au făcut o mare bucurie, aceea de a avea o casă frumoasă în care să trăiască de acum înainte.

 

Ultima ediție din sezonul patru Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 9.9 puncte de rating și 26.7% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de peste două ori mai mult față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 4.3 puncte de rating și 11.7% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 1.8 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:12, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor peste 2 milioane de români.

 

Familia Mănăilă a trăit aseară bucuria unui vis împlinit

Un incendiu le-a distrus casa celor trei membri ai familiei Mănăilă, iar bunica, fiica ei și nepotul au încercat mereu să meargă mai departe și să găsească resurse să fie pozitivi și să creadă că viața le va deveni mai bună. Din cauza datoriilor, Lenuța a plecat să muncească în Anglia, însă nu a putut sta departe de fiul și de mama ei și s-a întos în țară atunci când a aflat că au rămas fără locuință. Cei trei au continuat lupta și nu au încetat niciun moment să spere că destinul li se va schimba. Aseară, echipa Visuri la cheie a ajuns în Roșiori pentru a-i ajuta să aibă un trai mai bun. Momentul întâlnirii a reprezentat o adevărată surpriză pentru ei și o clipă extrem de emoționantă. Împreună au făcut inspecția casei, au vorbit despre neajunsuri și despre dorințe, iar Lenuța, Ecaterina și Cătălin au plecat într-o vacanță de neuitat la munte. Dragoș, Adela, Alina, Omid, echipa de constructori și voluntari au rămas la Roșiori și au început renovarea.

 

Casa a fost complet regândită și, chiar dacă proporțiile au rămas oarecum aceleași, locuința a fost extinsă în plan vertical și prin amplasarea unor pereți traforați care dau profunzime și care filtrează foarte frumos lumina în cele două dormitoare. Fosta baie, fosta cămară și holul au devenit un spațiu intim, mic și unitar, care se vede încă de la intrarea în casă, cu brâuri decorate la nivelul de sus, care vorbesc despre pasiunea familiei pentru folclor. Adela a creat aici un spațiu compact, dar totodată generos, la fel ca sufletul aceastei familii. Camera bunicii a fost realizată cu foarte multă dragoste de Alina. Arhitecta a creat un cadru odihnitor, plin de căldură. Colțul Ecaterinei în care va tricota este punctat de un lampadar special, lucrat manual, care dă o lumină intimă, dar suficientă. Dormitorul lui Cătălin a fost gândit de Omid ca un spațiu foarte interactiv, colorat și interesant. Este mai mult decât o încăpere de dormit, este o încăpere în care băiatul poate studia, se poate relaxa și își poate primi și prietenii. Camera Lenuței a avut o tematică foarte clară și în ea predomită rozul, în combinație cu bleumarin și lemnul natur. Patul este încadrat între două fâșii de oglinzi în formă de romb, care dau continuitate încăperii, și în mijloc este încadrată o tăblie cu motive florale.

 

După o vacanță superbă, familia Mănăilă a revenit acasă, o casă nouă, frumoasă, cu tot ce este necesar în ea, o locuință în care Lenuța, Ecaterina și Cătălin vor petrece fericiți sărbătorile de iarnă.

Sezonul patru Visuri la cheie s-a încheiat aseară cu un nou vis împlinit și o familie care va începe o viață nouă într-o casă superbă.

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Foto Credit: PRO TV

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Topuri zilnice

AUDIENTE TV: Serialul Fructul Oprit de la Antena 1, lider detasat de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cel de-al patrulea episod din noul sezon al serialului „Fructul oprit” a adus-o în atenția publicului pe marea actriță Maia Morgenstern și a introdus astfel în povestea producției un nou personaj, Magda.

Episodul difuzat aseară de Antena 1, care le-a oferit telespectatorilor momente emoționante şi secvențe pline de suspans, s-a impus ca lider detaşat de piaţã atât la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

Cei mai mulți dintre români au ales să-și petreacă seara de miercuri urmărind episodul cu numărul patru din noul sezon „Fructul Oprit” (lansat la sfârșitul lunii trecute la Antena 1). Astfel, în intervalul 20.00 – 22:57, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat o cotă de piață de 20 % și un rating mediu de 6.2 procente, în timp ce pe poziția secundă s-a aflat principalul competitor, Pro TV, cu o cotă de piață de 16.6% și un rating mediu de 5.1 procente, iar cea de-a treia poziție a fost ocupată de Kanal D, care a obținut o cotă de piață de 11.1% și un rating mediu de 3.4 procente.

Şi în ceea ce privește publicul din mediul urban, în intervalul 20.00-22.57, Antena 1 s-a clasat pe prima poziție, înregistrând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 5.9 procente, iar pe poziția a doua s-a aflat Pro TV, cu o cotă de piață de 12.3% și un rating mediu de 5 procente.

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului “Fructul oprit” şi la nivelul întregii ţãri, obținând o cotă de piață de 14.5% și un rating mediu de 6.1 procente, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de aceastã datã de Kanal D, care a avut o cotă medie de piață de 14.1% și un rating mediu de 6 procente.

În minutul de aur (22:14), peste 1.4 milioane de telespectatori au ales să urmărească serialul produs de Ruxandra Ion pentru Antena 1.

 

Episodul de aseară al producției „Fructul oprit” le-a adus telespectatorilor numeroase surprize. Secvențe emoționante, momente pline de suspans, și un nou personaj – Magda (interpretat de marea doamnă a cinematografiei românești Maia Morgenstern). Aceasta a ajuns în casa familiei Caragea, cu scopul de a-și cunoaște fiul. Magda și-a deschis sufletul în fața Anei și i-a vorbit despre viața ei. “Am rugat-o pe Mara, am rugat-o pe mama ta să aibă grijă de copilul meu. I-am scris, ea mi-a răspuns. Mi-a trimis o scrisoare și o fotografie a băiatului meu, când avea șapte ani. Astăzi a fost pentru prima oară când mi-a văzut copilul după atâția ani. E un băiat așa frumos!, este confesiunea pe care i-o face Magda Anei.

“Ești mama lui …?”, întreabă Ana (Cristina Ciobănașu), iar răspunsul nu întârzie să apară. “Da, sunt mama lui Ioan.” , îi spune Magda.

“S-a întâmplat ceva?”, vrea Ioan (Vlad Gherman) să știe.  “Magda este mama ta.” , îi mărturisește Ana.

Noul sezon „Fructul oprit” se vede, în fiecare zi de miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media                         

Copyright:ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                            

Perioada 19 septembrie 2018      

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Romanii, s-au distrat aseara la PRO TV. Las Fierbinti, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seară, telespectatorii au fost invitați la ziua lui Brânzoi în Las Fierbinți și s-au distrat alături de el și de consătenii lui.

Dacă Bobiță și Giani au tot așteptat să li se facă cinste, Firicel a avut câteva dileme legate de bărbăția lui și a încercat să primească sfaturi de la bunul lui prieten, Celentano. Episodul Las Fierbinți de aseară a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Serialul a fost lider de audiență, înregistrând 8.8 puncte de rating și 25.1% share pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 a obținut 5.3 puncte de rating și 15.0% share. La nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de aur de la ora 21:10, aproape 2.4 milioane de români au participat la ziua lui Brânzoi.

Joi, de la 20:30, aventurile fierbințenilor continuă și le vor asigura românilor buna dispoziție pentru întreaga seară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Gospodarii de la PRO TV au fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Mare petrecere mare a fost în ediția de ieri seară Gospodar fără pereche cu ocazia celui mai așteptat moment al emisiunii: întâlnirea celor zece gospodari norocoși cu fetele care s-au înscris special pentru a-i cunoaște!

O astfel de ocazie nu putea trece neobservată, iar Anamaria Prodan Reghecampf a organizat o petrecere pe cinste cu invitați pe măsură! Taraful de la Clejani a încins atmosfera, iar Julieta împreună cu Ion Cucu, Alexandru Ambramiuc și Bogdan Năstase, din sezonul trecut, au fost alături de noii gospodari pentru a le ura succes și a le da sfaturi din experiența lor, înainte de a trece la pasul următor.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.2 puncte de rating și 18.1% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 5.6 puncte de rating și 16.5% share. Aproximativ 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit reacțiile gopodarilor.

Recoltă bogată a fost și la fete! Întâlnirea cu pretendentele lor a fost una plină de emoții pentru gospodari, însă și-au revenit rapid încercând să le cunoască cât mai bine pe fete, într-un timp limitat. Ei au avut câte două minute cu fiecare fată pentru a se decide cu cine vor merge acasă și pe cine elimină din competiție!

Suprizele s-au ținut lanț și pentru Anamaria, care a mers pe la fiecare pentru a vedea ce decizii au luat, cum se înțeleg cu fetele și care dintre ele vor merge mai departe. Unii gospodari au tras nădejde că Anamaria are un suflet mare și au reușit să meargă mai departe cu toate fetele! Tomiță Stănilă, însă, a decis că nu va merge mai departe cu niciuna dintre potențialele gospodine, dându-i și mai mult de lucru Aneimariei.

Petrecerea a fost momentul în care au început să se înfiripe poveștile de dragoste! Atingerile suave, privirile intense, sărutările timide, dansurile lascive, cuvintele șoptite la ureche – au fost doar câteva dintre tacticile puse în joc de potențialele gospodine pentru a cuceri inimile celor mai harnici gospodari din țară!

Săptămâna viitoare, Gospodar fără pereche continuă cu probe de foc pentru cele mai norocoase fete, alese de gospodari să meargă mai departe în lupta pentru inima lor. Telespectatorii vor vedea cum se vor descurca acestea cu traiul la țară, dar și la ce probe vor fi supuse pentru a afla dacă au calitățile necesare să devină soții de gospodari!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending