Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Premiera reality show-ului GOSPODAR FĂRĂ PERECHE, lider de audienţă! Au inceput înscrierile pentru doamnele și domnișoarele care vor să participe în show-ul de la PRO TV!

Published

on

 

Gospodar fără pereche, lider de audiență pe segmentul publicului comercial

 

Marți seară, românii au făcut cunoștință cu cei 13 gospodari fără pereche. Și-au făcut curaj să se înscrie, au fost plini de emoție când și-au spus povestea, iar toți își doresc cu ardoare să-și cunoască jumătatea… mai bună!

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Prima ediție Gospodar fără pereche, noul show Pro TV, a fost lider de audiență pe segmentul publicului comercial, cu 7.8 puncte de rating și 25.4% cotă de piață, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund, KANAL D a obținut 5.3 puncte de rating și 17.2% cotă de piață.

În minutul de aur de la ora 22:05, peste 1.6 milioane de români urmăreau poveștile de viață ale celor 13 bărbați care participă la show. Emisiunea va continua la Pro TV peste câteva luni, după etapa de selecție a doamnelor și domnișoarelor care sunt interesate să afle mai multe despre unul dintre cei 13 gospodari prezentați în ediția de ieri seară.

Start înscrieri pentru a-i cuceri pe gospodari!

 

13 bărbați au hotărât că, după ce au muncit foarte mult și au reușit să pună pe picioare o fermă în adevăratul sens al cuvântului, este momentul să își întemeieze o familie cu care să se bucure de tot ce au. Așa că au făcut primul pas către fericire și s-au înscris la show-ul Gospodar fără pereche, iar acum așteaptă cu nerăbdare și curiozitate să își găsească jumătatea!

 

Doamnele și domnișoarele care au văzut în unul dintre cei 13 gospodari un om interesant și potențialul lor partener de viață sunt invitate să se înscrie pe site-ul emisiunii, gospodarfarapereche.protv.ro, sau să sune la numărul de telefon 0728.188.511! Cele interesate să participe la emisiunea Gospodar fără pereche au de unde alege, pentru că cei 13 bărbați au vârste diferite, ferme cu diverse specializări, iar printre hobby-urile lor putem enumera iahtingul, pictura, motociclismul, cântatul, dansul și multe altele!

 

 

Ce își doresc cei 13 gospodari de la jumătatea lor?

 

Ieri seară, cei 13 gospodari și-au pus sufletul pe tavă, nu s-au ferit de lacrimi și au făcut tot posibilul pentru a câștiga inimile doamnelor și ale domnișoarelor care au urmărit emisiunea! Rând pe rând, am aflat detalii și mici picanterii despre gospodari, iar fiecare dintre ei are o variantă proprie despre jumătatea ideală.

 

Claudiu Borza visează să își întemeieze o familie alături de o femeie frumoasă, harnică, atrăgătoare, dar “de casă”, cum e vorba în zona în care locuiește el. Nu a avut nicio relație până la 36 de ani, însă acum a conștientizat că nu se simte pe deplin împlinit dacă nu are cu cine să se bucure de viață.

Ștefan Demeter caută o “fată isteață, cu care să îmi petrec cât mai mult timp. Dacă vrea la Kangoo Jumps, merg și la Kangoo Jumps pentru ea.” și își dorește o familie numeroasă, visează la copii cu viitoarea soție. Ștefan este pasionat de navigația cu vele, mare și scufundări, iar casa pe care și-a construit-o a fost gândită astfel încât să semene cât mai mult cu o ambarcațiune.

 

Gospodar și motociclist! Florin Zaharia este un agricultor care produce tone de legume, iar în timpul liber se plimbă pe motocicletă. Îi place să aibă grijă de el și se îmbracă mereu “la cămașă, un pantalon drăguț”. Nu a mai avut o relație de aproximativ doi ani și, în acest timp, și-a dat seama că s-a maturizat foarte tare, iar acum crede că iubirea adevărată înseamnă respect reciproc. Se așteaptă ca femeia visurilor sale să aibă un aspect fizic plăcut, zâmbitoare, să nu îl mintă și să fie alături de el la bine și la greu.

 

Bogdan Năstase este ciobanul K1! E pasionat, muncitor, serios, modest și foarte glumeț. Știe că ar putea avea un viitor frumos alături de o femeie “ca el”, adică puternică, harnică, “frumoasă, dar când zic frumoasă, frumoasă să fie! Ca să avem copii frumoși”, înaltă și să fie îngrijită.

 

Viorel Ariton este gospodarul romantic, care visează la o jumătate iubăreață”. Este un om credincios și își dorește inclusiv să devină preot. Dar, înainte de toate, visează să fie fericit alături de o femeie pe măsură, care să aibă un zâmbet cuceritor, să fie creață și drăgălașă.

 

Este tânăr, însă știe clar că are nevoie de o femeie “adevărată” alături de el. Alexandru Abramiuc crede cu tărie în atracția fizică și se așteaptă la sinceritate de la jumătatea sa și, bineînțeles, să arate foarte bine.

 

Vasile Nichita e dedicat muncii sale trup și suflet. Are încredere în el și știe că femeia perfectă pentru el ar trebui să îi ofere stabilitate, să se îngrijească și să aibă o dantură impecabilă.

 

Liviu Lionte își dorește să își construiască o familie frumoasă alături de o femeie muncitoare, care să aibă și ea responsabilități, să fie brunetă, zâmbitoare, cu fața senină și care să știe ce vrea de la viață.

 

Gabriel Pop are trei pasiuni: animalele, muzica populară și viața de familie! E un bărbat hotărât, care are lista clară a trăsăturilor pe care trebuie să le aibă femeia alături de care o să-și construiască viitorul: sociabilă, înțelegătoare, să nu fie prea geloasă, că sunt eu destul!”.

 

Cântă din pasiune și spune că le cântă frecvent și plantelor pe care le crește la ferma sa. Casian Vițălar visează să-și întâlnească jumătatea, dar nu are preconcepții că ea ar trebui să aibă o anumită înălțime, vârstă sau culoare a ochilor, dar știe că atunci când o va întâlni, va ști că e EA.

 

Ionuț Cucu are o afacere cu transport cu microbuze și a construit o fermă mare alături de părinții săi. Totul a pornit ca o pasiune și a ajuns o adevărată afacere, iar acum simte că singurul plan la care mai are de lucrat este cel sentimental! Ar fi imediat cucerit de o femeie care să fie plăcută, veselă, sociabilă, de încredere.

 

Marinel Cazan nu a mai avut o relație de peste 20 de ani, însă speră că a venit și vremea lui! Visează la o femeie muncitoare, care să fie atletică, pentru că la munte îi trebuie condiție fizică pentru a se descurca.

 

Marian Preda are de toate, că doar e fermier, știi ce zic?”. Vorbește mult, are energie, îi place să se distreze, se consideră fericit și singurul lucru care îi lipsește este o fată serioasă. Pe lângă treburile gospodăriei, femeia alături de care vrea să își întemeieze o familie trebuie să fie și îngrijită, înaltă, brunetă cu părul lung.

 

Foto Credit: PRO TV

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

Sursa Cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

CONCURS: 50 de cititori vor vedea Finaliştii Premiilor, live la RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENŢE TV: Finala de la Moscova dintre Franţa şi Croaţia, cel mai vizionat meci de la mondiale!

Published

on

 

A fost cel mai urmărit minut al finalei Campionatului Mondial de Fotbal FIFA Rusia 2018, când TVR 1 înregistra o audienţă mai mare decât toate posturile TV la un loc din România. Franţa – Croaţia a fost, de departe, cel mai vizionat meci din cadrul competiţiei.

Finala Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 a adunat, aşa cum era de aşteptat, cel mai mare număr de microbişti în faţa micilor ecrane. Partida dintre Franţa şi Croaţia (scor final cu 4-2), disputată pe 15 iulie, de la ora 18.00, pe Luzhniki Stadium din Moscova, a adus din nou principalului post al Televiziunii Române poziţia de lider incontestabil de audienţă. TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de meciuri de la Cupa Mondială, pe TVR 1, TVR 2 şi TVR HD.

În medie, 2.690.000 milioane de români au stat cu ochii pe televizor duminică seara, TVR 1 înregistrând, în intervalul orar 18.00-19.53, un rating mediu de 15%* şi o cotă medie de piaţă** de 43,3% la nivel naţional. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, finala Campionatului Mondial de Fotbal a avut 1.734.000 de telespectatori (rating mediu 18%, share mediu 48,2%). Cifra de 773.000 reprezintă targetul comercial (17,6% rating mediu, respectiv 56,1% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului care a adus Franţei al doilea titlu mondial s-a înregistrat spre finalul partidei (19.45), când 3.497.000 de români urmăreau TVR 1 (rating 19,5%, share 50,7% la nivel naţional). La acel moment, TVR 1 depăşea cu peste 230.000 de telespectatori suma audienţei înregistrate de toate celelalte posturi TV monitorizate din România. În mediul urban, cel mai urmărit minut a fost şi ultimul al Campionatului Mondial, la 19.53, când Croaţia încă lupta sperând modificarea scorului pe tabela de marcaj: 2.185.000 de telespectatori (rating 22,7%, share 55,7%). Finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul comercial, ora 19.51 aducând recordul de telespectatori pe acest target: 966.000 de persoane (rating 21,9%, share 62,6%).

Festivitatea de premiere a campioanei lumii la fotbal a fost, de asemenea, între preferinţele telespectatorilor duminică seară. Şi pe intervalul difuzării acesteia (20.19-20.43), TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe, pe toate categoriile de public. La nivel naţional, aproape 2 milioane de români (1.912.000) au vrut să trăiască bucuria victoriei alături de cei mai buni fotbalişti ai lumii – rating mediu 10,7%, share mediu 27,7%. Dintre aceştia, 1.176.000 reprezintă targetul urban (12,2% rating şi 30,6% cotă de piaţă).

Şi finala mică a CM FIFA Rusia 2018, partida dintre reprezentativele Belgiei şi Angliei, a stârnit interesul telespectatorilor. În medie, 1.074.000 de români au urmărit, sâmbătă după-amiază, victoria Belgiei în faţa Anglei pe Sankt Petersburg Stadium, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 6% şi un share mediu de 22,1% la nivel naţional. În medie, 702.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit finala mică la TVR 1 (rating mediu 7,3%, share mediu 25,3%), 281.000 dintre aceştia reprezentând targetul comercial (rating mediu 6,4% şi cotă medie de piaţă de 30,4%).

 

Microbişti sau nu, românii au fost, în această lună, martorii spectacolului fotbalistic al anului. În clasamentul celor mai bune 10 programe TV din perioada desfăşurării Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 (14 iunie – 15 iulie), 8 poziţii sunt ocupate de partide de fotbal şi ediţii de Studio Mondial, difuzate de TVR 1. Top 5, la nivel naţional, este exclusiv al TVR 1, cu 5 meciuri de la CM FIFA Rusia 2018:

  1. Franţa – Croaţia (15 iulie, ora 18.00) – 2.690.000 de telespectatori
  2. Croaţia – Anglia (11 iulie, ora 21.00) – 2.291.000 de telespectatori
  3. Franţa – Belgia (10 iulie, ora 21.00) – 2.164.000 de telespectatori
  4. Rusia – Croaţia (7 iulie, ora 21.00) – 1.962.000 de telespectatori
  5. Columbia – Anglia (3 iulie, ora 21.00) – 1.892.000 de telespectatori.

 

TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. De mai bine de 50 de ani, începând cu ediţia CM 1966 din Anglia, TVR este televiziunea care difuzează în exclusivitate cel mai mare eveniment fotbalistic al planetei. Campionatul Mondial din Rusia, primul găzduit de Europa de Est, reprezintă ediţia cu numărul 21 a turneului de fotbal.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune). 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Foto Credit: FIFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Prima semifinală – cel mai vizionat meci de până acum la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 punctează din nou în audienţe. Partida Franţa – Belgia a pus TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor zilei de 10 iulie, pe toate categoriile de public. Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat peste 3 milioane de telespectatori în minutul de aur şi o medie de peste 2 milioane de telespectatori la nivel naţional. A doua semifinală: Croaţia-Anglia este în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, 11 iulie, de la 21.00

Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum este semifinala Franţa – Belgia, disputată pe 10 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cu o miză imensă, meciul dintre Franţa – Belgia a adunat, în medie, în faţa micilor ecrane la TVR 1, 2.164.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 12,1% şi unei cote de piaţă** de 25,8%. Pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la partida finalizată cu 1-0, care a însemnat calificarea Naţionalei Franţei în finala de duminică: mai exact 1.137.000 de telespectatori din oraşe au fost cu sufletul alături de reprezentativele Belgiei şi Franţei (rating 13,7% şi cotă de piaţă 29,8%). Dintre aceştia, 595.000 reprezintă publicul comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 13,5% şi o cotă medie de piaţă de 35,9%.

La 22.52, chiar pe finalul partidei care decidea prima finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal, 3.072.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1. La nivelul publicului comercial, pe unul din două televizoare se urmărea TVR 1 în minutul menţionat – o medie de 854.000 de telespectatori (rating 19,4% şi share 50,7%).

 

Cu cine va juca Franţa finala CM FIFA Rusia 2018? Aflăm azi, în direct la TVR 1 şi TVR HD

O nouă pagină se va scrie şi în această seară, cu a doua semifinală de cinci stele – meciul dintre Croaţia şi Anglia. Telespectatorii vor putea viziona şi această partidă în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, începând cu ora 21.00, de pe Luzhniki Stadium, din Moscova. Vor comenta Emil Hossu Longin şi Florin Mihoc.

Anglia luptă din nou pentru intrarea în finală. După trofeul din ’66, englezii au ratat ultimul act în ’90, cu o generaţie de excepţie. 1990 a fost Mondialul ultimei perfomanţe majore a naţionalei Angliei la un turneu final. Cu poate cea mai bună generaţie din istorie şi condusă de pe bancă de carismaticul Bobby Robson, britanicii s-au oprit în semifinale, învinşi la penalty-uri de germani. După 28 de ani, englezii revin în semifinalele unui campionat mondial şi pot depăşi performanţa de atunci.

De cealaltă parte, începând din 1998, Croaţia a lipsit doar de la Mondialul sud-african, în 2010, adunând cinci calificări şi un loc trei, chiar la debut.

Croaţia a dat cea mai mare lovitură chiar la primul mondial la care a participat. În 1998, trupa antrenată de Miroslav Blazevic a ajuns până în semifinale şi a câştigat apoi finala mică, împotriva Olandei. A fost performanţa de vârf a unei generaţii fenomenale rupte din fosta Iugoslavie şi în care excelau Prosinecki, Boban sau Suker. La 20 de ani distanţă, Modric, Rakitic sau Perisic revin în semifinale şi pot să doboare acea performanţă uluitoare de la Mondialul francez.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE: Nea Mărin a început cu dreptul cel de-al șaselea sezon de ”Poftiți pe la noi!”. Vezi aici care au fost cele mai urmărite programe tv ale serii.

Published

on

Marlena si Nea Marin Sursa foto: PRO TV
 

Duminică, 8 iulie, Antena 1 a lansat cel de-al șaselea sezon de „Poftiți pe la noi” care a înregistrat audiențe bune, obținând locul doi în target național, urban și comercial conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeAllUrban18-49 Urban
ROATA NOROCULUIKanal D19:5622:041194458143
POFTITI PE LA NOI: POFTITI LA NEA MARINAntena 119:5922:171166549271
Film – DOMNUL SI DOAMNA SMITHPro TV19:5922:211089665399
OCHII DIN UMBRAKanal D22:0524:001067319114
BAIETI DE ORASAntena 122:1723:19862468291
Film – MINCIUNI ADEVARATEPro TV22:2125:27681437289

PRO TV s-a clasat pe primul loc în target urban și comercial în intervalul 20:00-22:17 cu filmul de acțiune ”DOMNUL SI DOAMNA SMITH”. Kanal D a obșinut primul loc în target naţional și locul trei în target urban și comercial cu game show-ul „Roata Norocului”Topul audiențelor în target comercial este completat de Prima TV și TVR 1.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul reality show-ului „Poftiți pe la noi: Poftiți la Nea Mărin”, duminică 8 iulie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D14.86.61190.7
Antena 114.56.51166.1
Pro TV13.46.01083.8
Romania TV8.83.9707.4
Prima TV5.62.5454.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.56.9662.4
Antena 112.95.7548.8
Kanal D10.54.7449.4
Romania TV8.23.6349.5
Antena 37.23.2307.8


PUBLICUL COMERCIAL

Targets >>18-49 Urban
Timebands >>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV25.19.0396.1
Antena 117.26.2271.4
Kanal D8.83.2139.3
Prima TV6.52.3102.5
TVR 13.61.357.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending