Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Premiera serialului „Când mama nu-i acasă” de la Happy Channel, locul 4 în audienţe! Cifre, aici!

Premiera iSerialului “Când mama nu-i acasă”, ce a avut loc ieri, 13 martie, simultan pe Happy Channel și Antena 1, a adus rezultate formidabile, însumând o cotă de piață de 22% la nivelul targetului Femei 18-49 Urban.

Published

on

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”blue”]A[/rdmof_dropcaps]Premiera iSerialului “Când mama nu-i acasă”, ce a avut loc ieri, 13 martie, simultan pe Happy Channel și Antena 1, a adus rezultate formidabile, însumând o cotă de piață de 22% la nivelul targetului Femei 18-49 Urban.

 

Între 19:45-19:58, intervalul difuzării primului episod din iSerial, Happy Channel a ocupat locul 4 în top All Channels cu 2.7 puncte de rating și 6.3% share la nivelul targetului comercial Femei 18-49 Urban. Iar Antena 1 a înregistrat o audiență de 6.6 puncte de rating și 15.7% share.

 

La nivelul targetului 18-49 Urban, primul episod din iSerialul “Când mama nu-i acasă” difuzat pe Happy Channel a ocupat locul 4 în top All Channels cu 1.9 puncte de rating și 5.3% share. Tot aici, Antena 1 a înregistrat 4.7 puncte de rating și 13% share. Astfel, iSerialul a însumat o cotă de piață de 18.3% la nivelul targetului 18-49 Urban.

 

În Prime-Time (19:00-23:00), Happy Channel a fost lider la nivelul nișei dedicate femeilor pe targetul Femei18-49 Urban, cu 1.0 puncte de rating și 2.1% share, devansând principalul concurent, Acasa TV, care a obținut 0.5 puncte de rating și 1.2% share.

 

Începând de astăzi, iSerialul “Când mama nu-i acasă” continuă de la 19:45 și de la 23:00, doar pe Happy Channel. Așadar, în fiecare zi, de luni până joi, de la 19:45 și de la 23:00, telespectatorii vor viziona câte un miniepisod de aproximativ 15 minute comerciale, iar duminica de la 19:00 la 20:00, vor vedea integral cele 4 episoade legate intr-un format clasic de televiziune. iSerialul are o acoperire de 360 grade, fiind primul produs integrat pe toate platformele media: TV, Online și Social Media. Episoadele iSerialul “Când mama nu-i acasă” vor putea fi vizionate și pe canalul de Youtube Happy Channel.

 

iSerialul prezintă povestea Mirunei (Cristina Ciobănașu), a lui Victor (Vlad Gherman) și a lui Radu (Rapha Tudor), trei adolescenți care trăiesc o poveste de dragoste. Ghinionul este că fiecare iubește pe cine nu trebuie: Miruna pe Victor, Radu pe Miruna și Victor pe nimeni… pentru că Victor a pus lacăt sentimentelor din cauza unei întâmplări tragice pe care a trăit-o când avea 18 ani.

 

În primul episod, telespectatorii au făcut cunoștință cu Miruna (Cristina Ciobănașu), Victor (Vlad Gherman), Buni (Carmen Tănase) și Radu (Rapha Tudor), iar în episodul de astăzi, difuzat de la 19:45 pe Happy, îi vor cunoște și pe Geanina (Ioana Ginghină) și Mirciulică (Silviu Mircescu).

 

Ce se întâmplă “Când mama nu-i acasă”, happy telespectatorii vor afla urmărind primul serial din România filmat integral cu telefonul mobil, ce aduce în fața publicului o poveste contemporană, cu întâmplări inspirate din realitate, o poveste cu tineri și despre tineri.

 

Foto Credit: HAPPY CHANNEL

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L. 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Pro TV domină audienţele cu Europa League si Ferma Vedetelor! Vezi aici audiențele serii de joi!

Published

on

Sursa foto: https://it.eurosport.com

Vineri, 22 februarie, Pro TV a condus detaşat în topul audienţelor cu meciul Lazio-FCSB din Europa League, urmat de reality show-ul Ferma Vedetelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență pe intervalul analizat în toate targeturile de referință. Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Dragoste și ură”  s-a clasat pe locul doi în target Național si UrbanAntena 1 ocupă locul secund in target comercial cu show-ul „Guess my age – ghicește vârsta”  și filmul „Dragoste fără preaviz”.

Meciul de fotbal din Europa League „Lazio – FCSB” fost urmărit în medie pe minut de 2.525.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:34, a adunat în fața televizoarelor 3.404.200 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>Național All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.310.41861.7
Kanal D13.36.01064.7
Antena 18.13.6645.8
Antena 36.83.0544.0
Romania TV4.42.0350.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.7938.0
Kanal D11.45.0478.8
Antena 38.03.5334.6
Antena 17.93.5333.3
Romania TV4.31.9178.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.210.4465.1
Antena 111.64.2185.7
Kanal D10.23.6161.8
National TV3.21.150.7
Digi 242.91.045.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ASIA EXPRESS merge mai departe! Vezi cine a câștigat confruntarea marilor producții din seara de marți!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marţi, 20 februarie, cel de-al patrulea episod al emisiunii Asia Express – Drumul Dragonului îşi menține cota de piață peste media înregistrată de Antena 1 în primele luni ale acestui an, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon România”Pro TV, care a difuzat reality show-ul „Ferma vedetelor” şi meciul de fotbal „Chelsea-Barcelona” din UEFA Champions League, s-a clasat pe primul loc în target comercial. Antena 1 înregistrează audiențe peste media stației şi locul trei în toate targeturile de referință.

Emisiunea „Asia Express – Drumul Dragonului” fost urmărită în medie pe minut de 1.064.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:32, a adunat în fața televizoarelor 1.828.500 de români.

 

PUBLICUL NATIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.311.32020.2
Pro TV16.28.21469.8
Antena 111.76.01064.2
Prima TV4.62.3418.1
Antena 34.52.3404.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.8849.8
Pro TV16.98.3798.9
Antena 112.46.1584.0
Antena 36.03.0285.3
Romania TV4.52.2214.1

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.99.4420.5
Kanal D22.29.1406.2
Antena 117.27.0314.7
Prima TV3.11.357.2
National TV3.01.254.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Ultima semifinala Eurovision de la Sighişoara, înregistrează audienţe modeste. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 19 februarie, transmisia live de la Sighişoara a selecției naționale EUROVISION a înregistrat cele mai mici audiențe din seria de cinci semifinale, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon”. Pro TV, care a difuyat filmele de acţiune „Întâlnire explozivă” şi „Evadare din realitate” a obținut primul loc în targetul comercialAntena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul patru în target comercial cu redifuzarea sitcomului „Băieţi de oraş” şi filmul „Empire State: Lovitura secolului”.  Digisport 1 reuşeşte să se claseze pe locul trei în toate targeturile de referinţă cu transmisia derby-ului din Liga I „Dinamo vs. FCSB”.

Cele trei părti ale semifinalei “Eurovision” de la Sighişoara au fost urmărite in medie pe minut de 238.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:54, a adunat în fața televizoarelor 374.200 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.310.31848.6
Pro TV14.56.51155.4
DigiSport 18.33.7659.6
Romania TV5.22.3416.4
Prima TV5.22.3411.3
Antena 35.12.3403.2
Antena 14.11.8324.5
Telekom Sport3.41.5270.4
TVR 13.01.3238.0
Antena Stars2.41.1188.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.37.7746.3
Pro TV15.77.0679.4
DigiSport 111.55.2498.7
Antena 36.02.7257.9
Romania TV5.82.6250.1
Prima TV4.82.2209.4
Antena 14.21.9181.7
TVR 13.31.5143.7
Telekom Sport3.01.3128.5
B1TV1.50.765.9

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.2409.8
Kanal D18.57.6340.3
DigiSport 114.25.9261.5
Antena 16.02.5109.4
Prima TV4.21.777.1
Telekom Sport3.81.669.6
TVR 12.41.043.4
Romania TV2.20.939.9
Antena 31.90.834.5
Look Plus1.70.730.5
Digi 241.30.523.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending