Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Premiera show-ului Cash Taxi, in topul audientelor

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Premiera de aseara a show-ului „Cash Taxi”, prezentat de Catalin Cazacu, a tinut in fata micilor ecrane sute de mii de telespectatori din intreaga tara, pozitionand astfel Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Prima editie „Cash Taxi”, filmata la malul Marii Negre, pe strazile Constantei, la volanul taxi-ului aflandu-se simpaticul si generosul Catalin Cazacu, a fost asteptata cu sufletul la gura de fanii Kanal D. Provocarile lansate de prezentator celor care i-au deschis portiera autoturismului, intrebarile pline de umor si neprevazut, dar si povestile de viata ale concurentilor spuse pe parcursul cursei, au starnit interesul telespectatorilor pentru noul show difuzat de Kanal D.

In intervalul de difuzare, 22:30 – 23:45, Kanal D s-a clasat pe locul secund in topul audientelor, la nivel National, cu 3,3% rating si 9,5% cota de piata. Aproape 800.000 de romani au urmarit aseara, in minutul de maxima audienta (atins la 22:37), cel mai indragit show din Romania, „Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,920,11237
 Kanal D3,39,5589
 Antena 13,29,2569
CASH TAXI Romania TV2,88,2508
22:30-23:45Antena 31,95,5338
 DigiSport 11,33,9240
 Prima TV1,23,4211
 Realitatea TV1,03,0187
 National TV0,92,5156
 Pro 20,82,4147
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:30.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Next Star, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a noua editie a show-ului „Next Star”, care l-a desemnat castigator pe micul tobosar Nicholas Butacu (10 ani), din Bucuresti, a fost sambata seara lider de audienta la orase si in toata tara.  

Emisiunea prezentata de Dan Negru a adunat in fata micilor ecrane 1.396.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.57.

Asadar, la nivelul publicului national, Antena 1 s-a aflat pe primul loc in clasamentul audientelor si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (20.00-22.59), o audienta medie de 5,1 puncte de rating si o cota de piata de 14,2%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 3,8 puncte de rating si o cota de piata de 10,6%.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 4,3 puncte de rating si o cota de piata de 12,6%, urmata de Antena 3, cu  3,8 puncte de rating si 11,2% cota de piata.

Sambata seara, Nicholas Butacu (10 ani), din București, a câștigat cea de-a noua ediție “Next Star” și s-a calificat pentru marea finală a celui de-al nouălea sezon al show-ului prezentat de Dan Negru, la Antena 1.

Sunt foarte bucuros și nu mă așteptam să câștig, pentru că pe scena au urcat foarte mulți copii talentați. Dar uite că am câștigat”, spune Nicholas, emoționat.

Puștiul i-a impresionat pe cei trei jurați, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa, cu felul în care bate la tobe.

Nicholas a avut un număr fără cusur. A cântat excepțional, de la început până la sfârșit”, spune Dorian Popa.

Momentul lui Nicholas a fost sută la sută gândit de el. Asta am apreciat cel mai mult. Pe lângă faptul că este foarte talentat, e și foarte ingenios și abia aștept să îl văd în marea finală”, adaugă Lidia.

Sâmbăta aceasta, pe scena de la “Next Star” , copii talentați din toată țara, dar și copii care trăiesc alături de părinții lor peste hotare au susținut spectaculoase numere de percuție și umor, teatru de umbre și muzică, dans sportiv, contemporan și dans bollywoodian, dar și un număr cu clovni.

În aceeași ediție, Pepe, care împlinea 39 de ani în ziua filmării, a fost sărbătorit cu tort și cadouri. Juratul a avut parte și de o mare surpriză: fiicele sale, Maria și Rosa, au venit la tati la serviciu, să-i ureze “La mulți ani!”.

Cine sunt copiii care vor intra în concurs în ultima ediție înaintea finalei de Popularitate și a Marii Finale, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 18 august, de la ora 20.00, numai la “Next Star”.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National

Perioada 11 august 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

KANAL D s-a calasat in topul audientelor pe segmentul Late Night!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D, pe locul doi cu “Cash Taxi”, cu cea de-a doua editie difuzata. Aproape un milion de fani au urmarit cu sufletul la gura cea mai antrenanta emisiune a noptii!

Cea de-a doua editie a show-ului “Cash Taxi” difuzata aseara a pozitionat statia Kanal D pe locul doi la nivelul intregii tari, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Catalin Cazacu a fost urmarita in medie, de peste jumatate de milion (524.000) de telespectatori din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare.

Marti, 31 iulie, in intervalul 22:40 – 23:45, Kanal D a intregistrat pe targetul National 2,9 puncte de rating si 9,0% cota de piata, pozitionandu-se astfel pe locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Minutul de maxima audienta, atins chiar la debutul editiei (22:30), a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion (994.000) de fani ai emisiunii “Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,821,01225
 Kanal D2,99,0524
 Romania TV2,98,8514
CASH TAXI Antena 32,78,2481
22:30-23:45Antena 12,67,9460
 Realitatea TV1,34,0234
 Prima TV0,92,7158
 Pro 20,82,3135
 ETNO0,72,3132
 Disney0,72,1121
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:31.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

PRO TV anunță cifrele de audiență înregistrate în al doilea trimestru din 2018

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Știrile, filmele, emisiunile și serialele difuzate de grupul PRO TV în perioada aprilie – iunie 2018 au fost prima alegere a telespectatorilor români! În al doilea trimestru al acestui an, grupul PRO TV a fost lider de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban, național).

Așa cum i-am obișnuit deja pe români, ne-am ținut promisiunea de a le oferi știri obiective, divertisment de top și conținut de calitate, iar cifrele de audiență înregistrate în această perioadă vorbesc de la sine. Ne-am concentrat pe angajamentul de a aduce formate noi, experiențe noi pentru telespectatori, de a dezvolta și îmbunătăți în continuare formatele pe care ei le urmăresc deja. Le mulțumim tuturor partenerilor pentru colaborarea de lungă durată și ne gândim la viitor cu entuziasm, pentru că pregătim show-uri foarte puternice în această toamnă.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Ce audiențe a obținut PRO TV în perioada aprilie – iunie 2018?

Atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL, MTV România) a fost lider absolut de audiență. Pe timpul zilei, grupul PRO TV a obținut o medie de 3.8 puncte de rating și 25.8% share, în timp ce grupul media competitor a înregistrat 2.9 puncte de rating și 19.9% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 8.2 puncte de rating și 27.2% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, INTACT, care a înregistrat 6.1 puncte de rating și 20.2% share.

 

Canalul PRO TV conduce topul audiențelor, așa cum și-a obișnuit telespectatorii de peste 22 de ani. La nivelul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.3 puncte de rating și 22.1% share, în timp ce televiziunea care ocupă locul al doilea, ANTENA 1 a avut o medie de 2.2 puncte de rating și 14.8% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu 7.2 puncte de rating și 23.9% share, spre deosebire de televiziunea secundă, ANTENA 1, care are 4.9 puncte de rating și 16.2% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe PRO TV în perioada aprilie – iunie 2018?

În top 50 filme difuzate în trimestrul 2, toate au fost difuzate de PRO TV! Cea mai urmărită producție a fost Cartelul Ucigaș (Close Range), care a obținut 10.8 puncte de rating și 29.3% share.

Știrile PRO TV de la ora 19:00 reprezintă, ca întotdeauna, prima alegere a telespectatorilor din România și au condus topul în perioada aprilie-iunie cu o medie de 6.4 puncte de rating și 27.3% share.

În top 3 programe de divertisment din prime time*, toate sunt producții PRO TV! Cea mai urmărită emisiune TV, Românii au talent, conduce topul, cu o medie de 10.5 puncte de rating și 34.9% share, urmată de Las Fierbinți cu sezonul 13 (10.4 puncte de rating și 32.4% share) și sezonul 11 (8.0 puncte de rating și 25.2% share).

Pe parcursul zilei, topul este condus de emisiunea Ce spun românii, care a obținut o medie de 4.4 puncte de rating și 23.5% share. Pe locul secund este Campionatul Mondial de Fotbal (TVR 1 – 4.4 puncte de rating și 21.9% share), urmat de emisiunea de investigație România, te iubesc!, care a obținut o medie de 3.8 puncte de rating și 17.7% share.

 


Cifrele de audiență specificate în acest comunicat de presa au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA, și sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani.

*Au fost luate în considerare numai producțiile cu un număr mai mare de 3 difuzări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending