Kanal D a condus aseara topul audientelor, adjudecandu-si primul loc pe doua segmente de public monitorizat, National si All Urban, si locul doi in randul publicului din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. Aseara, conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu serialul „Ziua in care mi s-a scris destinul”.
[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Peste doua milioane de romani au urmarit productia turceasca de la Kanal D. In intervalul 20:00 – 22:25, Kanal D a inregistrat 10,3% rating si 21,0% cota de piata, pe targetul National, 9,5% rating si 19,1% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,4% rating si 16,1% cota de piata, pe targetul Comercial.
O medie de 1.852.000 de telespectatori pe minut din intreaga tara urmareau aseara productia „Ziua in care mi s-a scris destinul”. In minutul de maxima audienta, atins la 20:42, in fata micilor ecrane, la Kanal D, se aflau peste doua milioane (2.173.000) de fani ai serialului.
Pe acest tronson orar PRO TV a difuzat film artistic, iar Antena 1, reality show-ul Poftiti la Munca.
PUBLICUL NATIONAL
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | |||
20:00-22:25 | Kanal D | 10,3 | 21,0 | |||
Pro TV | 7,9 | 16,0 | ||||
Antena 1 | 6,4 | 13,1 | ||||
Antena 3 | 2,5 | 5,1 | ||||
Romania TV | 1,9 | 4,0 | ||||
PUBLICUL URBAN
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | |||
20:00-22:25 | Kanal D | 9,5 | 19,1 | |||
Pro TV | 8,3 | 16,8 | ||||
Antena 1 | 5,6 | 11,3 | ||||
Antena 3 | 3,1 | 6,2 | ||||
Romania TV | 2,4 | 4,8 | ||||
PULICUL COMERCIAL
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% | |||
20:00-22:25 | Pro TV | 9,8 | 24,5 | |||
Kanal D | 6,4 | 16,1 | ||||
Antena 1 | 6,3 | 15,8 | ||||
DigiSport 1 | 1,9 | 4,8 | ||||
Prima TV | 0,8 | 2,1 | ||||
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Foto Credit: KANAL D