[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”blue”]A[/rdmof_dropcaps]PRO TV a fost lider de audienţă, joi, în Prime Time, când producţiile Las Fierbinți, Ai noștri și Jocuri de celebritate s-au clasat pe primul loc în rândul telespectatorilor.
LAS FIERBINTI
Povestea caprei furate și-a găsit deznodământul în Las Fierbinți, iar afacerile primarului Vasile au luat foc la propriu în încercarea de a fi ospitalier și a încinge un grătar pentru invitatul său. Nici Bobință nu a avut parte de mașina nou nouță pe care urma să o primească cadou deoarece a ars și ea.
Las Fierbinți a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, fiind urmărit de peste 2.4 milioane de telespectatori pe întreg intervalul de difuzare. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Las Fierbinți a obținut 14.3 puncte de rating și 35.7% share.
AI NOSTRI
Ai noștri a fost lider de audință la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, obținând 8.9 puncte de rating și 22.7% share. Simpaticele personaje au trecut prin mari emoții atunci când au primit un plic misterios de la ANAF. Totul s-a terminat cu bine și fără spagă când au descoperit că au de luat mulți bani, nu de dat.
JOCURI DE CELEBRITATE
Jocuri de celebritate a fost, de asemenea, lider de audiență la nivelul publicului comericial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, obținând 6.8 puncte de rating și 21.7% share. Mihai Bobonete i-a avut invitați în sufrageria sa pe Andreea Marin și Cove, care au făcut echipă cu Octavian Strunilă, iar Paul Ipate i-a avut alături pe Mihai Petre și soția sa.
Luni seară, de la 23:00, o nouă ediție Jocuri de celebritate aduce în fața telespectatorilor noi echipe de celebrități pregătite să îi ia banii lui Bobonete. Narcisa Suciu, Mihai Mărgineanu, Cristina Bălan și Willmark sunt pregătiți să se distreze pe cinste alături de Paul Ipate și Octavian Strunilă.
Foto Credit: PRO TV
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.