HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV: PRO TV a cucerit şi ziua de joi, producţiile româneşti: Las Fierbinţi, Ai noştri şi Jocuri de Celebritate – lider de audienţă!

AUDIENŢE TV: PRO TV a cucerit şi ziua de joi, producţiile româneşti: Las Fierbinţi, Ai noştri şi Jocuri de Celebritate – lider de audienţă!

ASeara de joi a deschis tura de comedie cu Las Fierbinți, care a condus topul audiențelor pe toate categoriile de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vâste cuprinse între 18 și 49 de ani, Pro TV a obținut 14.2 puncte de rating și 36.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul al doilea, ANTENA 1, care a înregistrat cifre de aproximativ 3 ori mai mici, cu 5.2 puncte de rating și 13.4% share.

 

Ai noștri au continuat cu întâmplările familiilor Ciorbă și Sandu la un an după prima întâlnire, iar cu toții au petrecut, mai mult sau mai puțin, la botezul fiicei Irinei și a lui Horațiu. Pro TV a fost lider de audiență pe segmentul publicului comercial, cu 8.8 puncte de rating și 22.9% share, în timp ce postul TV de pe locul doi , ANTENA 1 a obținut 7.1 puncte de rating și 18.5% share.

 

Jocuri de celebritate i-a adus în casele românilor pe Stela Popescu, Silviu Biriș, Luminița Anghel și Mihai Constantinescu, care au trecut printr-o serie distractivă de probe. Pe durata difuzării emisiunii, Pro TV a condus topul audiențelor pe segmentul publicului comercial cu 6.5 puncte de rating și 20.4% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul al doilea, ANTENA 1 a obținut 5.3 puncte de rating și 16.8% share.

 

În această seară, de la 20:30, Pro TV a pregătit o nouă ediție din sezonul #7epic #romaniiautalent!

Surpriza serii de vineri va fi un nou golden buzz, care va fi cel mai emoționant din istoria tuturor edițiilor Românii au talent! Jurații, prezentatorii și toți cei din sală vor fi cu ochii în lacrimi, iar Florin Călinescu, profund emoționat, nu va reuși să scoată niciun cuvânt după momentul prezentat pe scenă.

 

Foto Credit: PRO TV

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

roxana.voicu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail!

No comments

Lasă un răspuns