HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV: PRO TV a dat lovitura cu serialele de comedie: Las Fierbinţi şi Atletico Textila. Ce audienţă a înregistrat meciul Stelei?

AUDIENŢE TV: PRO TV a dat lovitura cu serialele de comedie: Las Fierbinţi şi Atletico Textila. Ce audienţă a înregistrat meciul Stelei?

AUDIENTE TV: Aseară, telespectatorii au urmărit startul noilor sezoane Las Fierbinți și Atletico Textila și primul meci al Stelei în Grupele Europa League. Primele episoade ale celor două seriale de comedie, dar și meciul dintre Osmanlispor și Steaua au clasat Pro TV pe prima poziție în clasamentul audiențelor!

Pe intervalul celor doua seriale, si prima ora din meciul Stelei, Antena 1 a difuzat show-ul Next Star.

 

Las Fierbinti

 

Aventurile din liniștitul Fierbinți au fost lider de audiență pe toate categoriile de public și au fost urmărite, la nivel național, de aproape 1.5 milioane de telespectatori, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:00 – 20:59.

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, aventurile fierbințenilor au fost lider de audiență, cu 9.7 puncte de rating și 31.7% share, în timp ce postul de pe locul doi, Antena 1 a înregistrat 3.9 puncte de rating și 12.7% share.

 

Atletico Textila

Imediat după, telespectatorii Pro TV au fost martorii unei schimbări în cel de-al doilea sezon Atletico Textila. Venirea lui Bogdan Stelea pe banca antrenorilor a făcut deliciul a aproape 1.3 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:59 – 21:57.

Peripețiile echipei de fotbal din Liga a 4-a au cucerit românii, episodul fiind lider de audiență pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Atletico Textila a condus clasamentul audiențelor cu 8.8 puncte de rating și 22.7% share, în timp ce postul de pe locul doi, Antena 1 a înregistrat 6.5 puncte de rating și 16.8% share.

 

 

Meciul Osmanlispor – Steaua 

 

Primul meci al Stelei în Grupele Europa League, disputat împotriva turcilor de la Osmanlispor, s-a încheiat cu o înfrângere. Meciul pierdut cu scorul de 2-0 a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a fost urmărit de aproape 1.6 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 22:07 – 00:00.

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, meciul a obținut o audiență medie de 11 puncte de rating și 32.9% share, în timp ce postul de pe locul doi, Antena 1 a înregistrat rezultate de două ori mai mici: 5 puncte de rating și 15% share.

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: PRO TV

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

arina.voicu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns