HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV: PRO TV, locul 1 în PRIME TIME cu Las Fierbinţi şi Atlectico Textila! Ce audienţă a obţinut Antena 1?

AUDIENŢE TV: PRO TV, locul 1 în PRIME TIME cu Las Fierbinţi şi Atlectico Textila! Ce audienţă a obţinut Antena 1?

las-fierbinti

AJoi seară, comedia a atins cote maxime cu Las Fierbinți și Atletico Textila! Cel mai de succes serial de comedie din România din ultimii 10 ani, Las Fierbinți, a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, fiind urmărit de peste 2 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 19:57 – 20:59.

 

LAS FIERBINTI

Cel mai urmărit minut al episodului, cel de la 20:39, a reunit peste 2.5 milioane de telespectatori. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, aventurile fierbințenilor au fost lider de audiență, cu 12.3 puncte de rating și 32.3% share, în timp ce postul de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 6.0 puncte de rating și 15.9% share.

Dalida a învățat cum să facă pentru a se mărita, iar Gianina le-a arătat lui Bobiță și Giani că este o adevărată vizionară în modă – ea a creat fusta pentru bărbați cu fermoar în față. Giani nu a stat pe gânduri și i-a furat fusta pentru o sedință foto plină grație, făcută de Bobiță pentru a se înscrie la concurs și a câștiga cei 5.000 de euro puși la bătaie. Celentano a rămas la datorie în secția de poliție și a primit în celulă un infractor foarte periculos, iar pe Ardiles l-a mustrat conștiința că a furat o mașină din fața primăriei.

 

ATLETICO TEXTILA

După aventurile din Las Fierbinți, Atletico Textila a preluat legătura. Episodul a fost urmărit de aproape 1.4 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:59 – 21:57. Cel mai urmărit minut al episodului, cel de la 20:59, a reunit peste 1.9 milioane de telespectatori.

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, peripețiile echipei de fotbal au fost lider de audiență, cu 9.7 puncte de rating și 24.8% share, în timp ce postul de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 5.9 puncte de rating și 15.2% share.

atletico-textila

 

Atletico Textila a demonstrat aseară că totul e bine când se termină cu bine! O alianță de partide e bună la vremea ei și, astfel, nici nu mai e ceartă în casă între Raluca și Nea Gigi, iar bugetul familiei nu are de suferit. Vlăduț a pregătit o cină delicioasă, iar Leonard a mâncat printre lacrimi, crezând că este vorba despre gâsca lui mult iubită, însă, spre uimirea lui, gâsca a fost salvată de Ahmet datorită lipsei de curaj a lui Vlăduț.

Săptămâna viitoare, aventurile din Las Fierbinți și Atletico Textila continuă, iar personajele din cele două seriale vor trece printr-o serie de peripeții care vor aduce comedia în casele tuturor românilor.

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Foto Credit: PRO TV

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

elen.milea@radardemedia.ro

elen.milea[@] radardemedia.ro

No comments

leave a comment