HomeAUDIENȚE TVAnalizeRAPORT AUDIENŢE TV PRIME TIME: PRO TV a fost lider 6 zile din 7. Cât au obţinut producţiile săptămânii: Uite cine dansează, Chefil la Cuţite, Las Fierbinţi, Iumor sau Bravo ai stil?

RAPORT AUDIENŢE TV PRIME TIME: PRO TV a fost lider 6 zile din 7. Cât au obţinut producţiile săptămânii: Uite cine dansează, Chefil la Cuţite, Las Fierbinţi, Iumor sau Bravo ai stil?

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză a cifrelor de audienţă înregistrate în prime time, săptămâna trecută  (6-12 martie) de principalii jucători de pe piaţa: PRO TV , ANTENA 1 şi KANAL D. 

 

LUNI, 6 MARTIE 

PRO TV cu premiera emisiunii UITE CINE DANSEAZĂ (intervalul orar 20:30-23:30) s-a clasat pe primul loc la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani cu o medie de 10.5% rating şi 28.4% share, în timp ce ANTENA 1 cu CHEFI LA CUŢITE s-a clasat pe locul secund cu 9.4% rating şi 25.9% share.

Pe locul 3 s-a clasat postul de televiziune KANAL D care a difuzat serialul turcesc Kosem, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a obţinut 3.8% rating şi 9.9% share. 

 

MARTI, 7 MARTIE

„Chefi la cuțite” a fost lider de piață în intervalul orar 20.29-23.28, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 12,2 puncte de rating și 31,2 % cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 9,6 puncte de rating și 24,7 % cota de piață.

 

MIERCURI, 8 MARTIE

Cu Las Fierbinti, Pro TV a obținut 13.9 puncte de rating și 36.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 5.6 puncte de rating și 14.4% share.

Atletico Textila: lider de audiență pe segmentul publicului comercial, cu 8.6 puncte de rating și 22.4% share, în timp ce postul de pe locul doi, ANTENA 1 a obținut 6.0 puncte de rating și 15.8% share.

Jocuri de Celebritate: lider de audiență pe toate segmentele de public, cu 5.7 puncte de rating și 18.8% share pe targetul comercial, iar televiziunea clasată pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 4.3 puncte de rating și 14.3% share.

 

JOI, 9 MARTIE

Serialul Las Fierbinti:  segmentul publicului comercial, cu vâste cuprinse între 18 și 49 de ani, Pro TV a obținut 14.2 puncte de rating și 36.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul al doilea, ANTENA 1 cu Next Star, care a înregistrat cifre de aproximativ 3 ori mai mici, cu 5.2 puncte de rating și 13.4% share.

Serialul Ai nostri: PRO TV 8.8 puncte de rating și 22.9% share, în timp ce postul TV de pe locul doi , ANTENA 1 a obținut 7.1 puncte de rating și 18.5% share.

Jocuri de Celebritate: PRO TV 6.5 puncte de rating și 20.4% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul al doilea, ANTENA 1 a obținut 5.3 puncte de rating și 16.8% share.

 

VINERI, 10 MARTIE

ROMANII AU TALENT: Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul Românii au talent a înregistrat 22.1 puncte de rating și 56.8% share, de aproape nouă ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D cu serialul Furtuna pe Bosfor, care a obţinut numai 2.6 puncte de rating și 6.6% share. 

 

SAMBATA, 11 MARTIE

PRO TV a fost lider de audienţă, în Prime Time la nivelul publicului comercial cu o medie de 10.3% rating şi 26,9% share în intervalul ora 20:00 -23:00 (film artistic World War Z), în timp ce Antena 1 cu show-ul Te cunosc de undeva a obţinut 7% rating şi 18.7% share. Gala Bravo ai stil difuzată la Kanal D a totalizat 2.4% rating şi 6.5% share. 

 

DUMINICA, 12 MARTIE

PRO TV Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul Vocea României Junior a înregistrat 11.3 puncte de rating și 22% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1 cu Iumor, care a obţinut 10.9 puncte de rating și 21.3% share.

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

 

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Written by

contact@radardemedia.ro

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns