Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Record de audiență doborât: peste 2 milioane de telespectatori au urmărit finala ,,Asia Express”

Published

on

Cel mai dur reality show și-a declarat câștigătorii, iar cursa tensionatã a finalei ,,Asia Express” a ocupat primul loc în preferințele românilor.

Ediția spectaculoasă a ultimei aventuri pe teritoriul asiatic a doborât recordul de audiență înregistrat în acest sezon, de la lansarea acestui format inedit, înregistrând cele mai bune cifre de până acum. “Asia Express” a fost lider de piață pe comercial, dar și pe urban și a strâns în fața micilor ecrane peste două milioane de oameni. În minutul de maximă audiență, 21:37, peste 2.171.000  de telespectatori la nivel national urmăreau cu sufletul la gură ediția decisivă.

 

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (19.57-23.15), o audiență medie de 11 puncte de rating și o cotă de piață de 27,8%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra 8.6 puncte de rating și o cotă de piață de 21.9 %. Kanal D a stat pe locul trei în clasament, cu 7.4 puncte de rating și 18,8 % cotă de piață.

Și în mediul urban ,,Asia Express” a surclasat concurența cu 9,5 puncte de rating și 20,3% cotă de piață, spre deosebire de următorul clasat, Pro TV, care a înregistrat 8,3 puncte de rating și 17,7 % cotă de piață.

 

Antena 1 a fost lider de piață și la nivelul Prime-Time-ului. Intervalul cuprins între 19.00-23.00 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârsta cuprinsã între 18-49 de ani o audiență medie de 9.1 puncte de rating și 25% cotă de piață, în timp ce Pro TV se situa pe locul al doilea cu 8.3 puncte de rating și 22,7% cotă de piață.

 

După 5000 de kilometri pe teritoriul a patru țări asiatice diferite, după mai bine de 4 săptămâni în care și-au testat limitele, dormind în casele necunoscuților și apelând la bunăvoința lor, după ce au învățat să supraviețuiască cu doar 1 Euro pe zi, vedetele finaliste din ,,Asia Express” au intrat aseară în cea mai dură cursă. A fost o luptă crâncenă, ce a ținut telespectatorii cu sufletul la gură, iar două echipe au pornit pentru ultima dată în misiuni, pe labirintul aglomerat al străzilor din Bangkok. Tensiunea, extenuarea și dorința câștigului au fost prezente în fiecare moment, iar momentele imprevizibile au fost doar o altă barieră către marele premiu. Deși ambele echipe au apăsat pedala accelerației, Ana Baniciu și Raluka au fost primele care au ajuns în fața Ginei Pistol, la ultimul punct de întâlnire al acestui sezon. Așadar, cele două sunt câștigătoarele Amuletei de Aur, în valoare de 30.000 de Euro și a unei experiențe inegalabile:

 

,,A fost cea mai nebună și cea mai frumoasă experiență! Faptul că am câștigat înseamnă foarte mult pentru noi, deoarece ne-am confirmat că am făcut bine ce am făcut. Nu suntem numai noi câștigatoare suntem toți patru. Amândouă echipele care au ajuns în finală sunt câștigatoare și le mulțumim lui Andrei și Liviu că au fost așa cum au fost, s-au comportat ca niște frați mai mari cu noi și asta e foarte frumos!”, a mărturisit Raluka cu lacrimi în ochi.

 

Finala de dublu a dat startul în același timp ambelor echipe, ce aveau să se confrunte cu cele mai complexe probe de până acum. Prima misiune a impus ca echipele să îi trimită Ginei Pistol o serie de filmulețe, în care să respecte indicațiile menționate. Dacă Raluka și Ana Baniciu s-au aventurat să îndeplinească testele cât mai repede, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu păreau că au început cursa cu stângul. Cei doi au pierdut tableta cu care puteau filma momentele, dar în cele din urmă s-au adaptat imprevizibilului și au putut recupera din timpul pierdut. Așadar, vedetele au făcut fish spa cu un localnic și i-au învățat o poezie în limba română, au recreat momentul romantic din Doamna și Vagabondul mâncând noodles cu un străin și au făcut o poză cu un lady boy într-o toaletă publică.

La primul punct de control, Gina Pistol i-a așteptat pe concurenți alături de doi lady boy, în casa cărora vedetele și-au petrecut noaptea. Echipele au fost nevoite și aici să fie extrem de atente la indicii, pentru că masajul thailandez de care s-au bucurat le-a oferit un avantaj în următoarea misiune. Proba a fost una a tehnicii și a stabilit ordinea de plecare în cursă în a doua zi. Concurenții s-au întrecut în thai massage și au încercat să convingă localnicii că au deprins mai bine secretele acestei modalități de relaxare, extrem de populară în Asia. Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au pornit primii, urmați la doar 5 minute de Ana Baniciu și Raluka.

 

Pentru a rezolva ultimul puzzle al competiției, echipele au căutat o serie de steaguri ,,Asia Express” pentru a colecta indiciile și a descoperi care este adresa ultimului punct de întâlnire. Pe acest traseu, concurenții au căutat 4 figurine în forma unui dragon, fără să știe că în interiorul lor se află niște bilete cu indicații. Găsirea primului dragon a fost o mare provocare, pentru că vedetele au căutat acul în carul cu fân: tatuajul emblematic de pe spatele unui sportiv a fost amănuntul vital care le-a oferit figurina. Pentru cel de-al doilea, vedetele s-au confruntat cu Ruleta Deliciilor, ce a dictat ,,meniul” zilei pentru fiecare echipă. Ruleta trebuia învârtită de trei ori, iar șansele ca finaliștii să mănânce ,,delicatese” din bucătăria asiatică erau mult mai mari. Norocul a fost de partea Ralukăi, care a obținut o bucată de tort și un burger, dar restul concurenților s-au confruntat cu scorpioni, gândaci, broaște, sau viermi pentru a obține figurina. Al treilea dragon era ascuns în interiorul unui club de karaoke, iar pentru a-l obține vedetele au fost nevoite să recunoască șlagăre românești cântate de localnicii thailandezi. După ce au dat opt răspunsuri corecte au primit indiciul și au plecat către ultimul punct cheie al acestei misiuni complexe. Coordonarea coechipierilor și abilitatea lor de a comunica a fost vitală pentru a obține ultima figurină dragon, căci proba din piață a impus un joc dificil. Un concurent legat la ochi a condus un coș în care s-a aflat colegul său, ce îi dădea indicații pentru a-l conduce la punctele de unde putea colecta o serie de produse dintr-o listă de cumpărături: ,, A fost o cursă foarte grea, nu mai puteam, a trebuit să facem pauze pentru ca îmi amorțeau efectiv mâinile. Tot marketul era plin de steaguri, nu mai știam pe unde am fost și ce locuri am ratat”, au afirmat aceștia.

 

După aceste patru provocări, concurenții au obținut patru figurine dragon, dar rezolvarea ghicitorii ce ascundea locația punctului de control final a fost o enigma complicată. Pe străzile aglomerate ale Bangkokului vedetele au pornit într-o cursă decisivă, dar au omis de mai multe ori semnul ,,Asia Express” unde era localizată următoarea probă. Ajunși într-un garaj auto, aceștia s-au confruntat cu multe întrebări fără răspuns: deși aveau patru figurine și știau că sunt vitale în cursă, nu știau ce trebuie să facă cu ele și ce trebuie să găsească în acest loc. În cele din urmă, echipa fetelor a intuit că ciocanul inscripționat ar putea fi folosit la spargerea dragonilor, înăuntrul cărora au găsit patru bilețele, ce au recompus o adresă și un număr de telefon. Cei dragi le-au dat indicații pentru ultima provocare a zilei, care a părut imposibilă pentru fiecare echipă. Obosiți și extrem de tensionați, cei patru au căutat cu ajutorul unei tablete un indiciu care era în continuă mișcare, realizând în cele din urmă că este un tuk-tuk destinat să îi ducă spre punctul de control final: ,,Cât n-am alergat noi în utimele zile, am alergat în această ultimă misiune. Am impresia că ce am facut azi dimineața am facut acum două zile. A fost foarte greu.”, mărturisea Andrei.

 

Destinația finală ,,Asia Express”, Bangkokul, a fost cea mai mare provocare pentru finaliști, care și-au întrecut pentru ultima dată limitele într-o cursă nebună pe străzile metropolei asiatice. Orașul, o combinație între stilul asiatic și cel european, le-a oferit o lecție, căci fiecare a înțeles că o luptă este pierdută doar în momentul în care renunți. Cu lacrimi în ochi și cu o dorință incredibilă de a păși cât mai repede pe covor, în fața Ginei Pistol, Ana Baniciu și Raluka au fost prima echipă ajunsă la punctul final al aventurii. Înconjurate de foștii concurenți și de întreaga echipă a show-ului, au aflat că ele sunt câștigătoarele Amuletei de Aur și a marelui premiu: ,,Așa arată 30.000 de Euro și sunt ai voștri! Ați câștigat << Asia Express>>, fetelor!

 

,,Nu mai am cuvinte… v-am mai spus că va mulțumim că ați fost alături de noi, dar parcă nu sunt de ajuns aceste cuvinte! A fost de departe cea mai frumoasă experiență din viața mea! A fost greu, foarte greu, dar a fost frumos și aș repeta totul începând din acest moment. Am îndurat frig, umilință, obosealăîn același timp am văzut locuri superbe, am cunoscut oameni superbi … Sunt foarte emoționată și îmi pare rău că s-a încheiat. Indiferent pe ce loc am fi ajuns, ne-am fi bucurat extrem de tare. Am câștigat alături de băieți, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu. Suntem toți câștigători și vreau să vă mulțumesc, pentru că ați fost niște oameni de nota 100., a mărturisit Raluka.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 3 aprilie 2018

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

loading...

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

AUDIENTE TV: Exatlon a fost lider de audienta doua zile consecutiv la KANAL D. Iata cum arata clasamentul final!

Published

on

Weekend-ul trecut, Kanal D a fost lider absolut de audienta pe toate categoriile de public, cu cea mai iubita competitie sportiva televizata din Romania, “Exatlon”.

Fiecare editie difuzata, sambata si duminica, a fost urmarita de milioane de fani din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare a reality-ului.

Pe masura ce deznodamantul emisiunii se apropie, concurentii din ambele tabere ramanand din ce in ce mai putini, telespectatorii sunt tot mai interesati ce se intampla cu Faimosii si Razboinicii ramasi in competitie.

Sambata, 21 aprilie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate segmentele de public, conform datelor furnizate de Kantar Media. In intervalul 19:57 – 23:30, “Exatlon” a fost urmarit in medie, in fiecare minut de difuzare, de peste un milion si jumatate (1.580.000) de telespectatori.

Statia TV a avut un avans considerabil in fata concurentilor, inregistrand 6,6% rating si 23,0% cota de piata, pe targetul Comercial, 8,8% rating si 21,8% cota de piata, pe targetul National, si 7,2% rating si 18,9% cota de piata, in randul populatiei de la orase. Minutul de aur, atins la 21:49, cu deznodamantul competitiei sportive intre Faimosi si Razboinici, a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane (2.168.000) de fani.

 

Duminica, Kanal D, a doua zi consecutiv, lider de piata, in Prime Time

 

Si duminica, 22 aprilie, Kanal D si-a mentinut pozitia de lider de piata in clasamentul televiziunilor din Romania, in Prime Time, cu “Exatlon”. In cele peste trei ore de difuzare a show-ului, postul TV si-a reconfirmat statutul de lider absolut de audienta, in intervalul 20:14 – 23:18, cu milioane de telespectatori care urmareau cu sufletul la gura duelul intre Faimosi si Razboinici.

In intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 8,0% rating si 22,4% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,1% rating si 20,6% cota de piata, pe targetul National, si 7,6% rating si 17,6% cota de piata, pe targetul All Urban.

O medie de peste un milion si jumatate (1.622.000) de romani din intreaga tara vizionau in fiecare minut al emisiunii, cea mai dura competitie sportiva televizata. Minutul de aur, atins la 21:52, a adunat in fata televizoarelor peste doua milioane (2.041.000) de fani.

 

Audiente sambata, 21 aprilie

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,623,0294
 Pro TV5,318,5236
 Antena 12,79,5122
EXATLONDigiSport 12,27,697
19:57-23:05Romania TV0,82,836
 National TV0,82,836
 Antena 30,72,532
 Prima TV0,72,532
 TVR 10,62,127
 Telekom Sport 10,61,925
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,821,81580
 Pro TV4,811,9865
 Romania TV2,45,8425
EXATLONAntena 12,35,8419
19:57-23:05DigiSport 12,15,2375
 Antena 32,15,1369
 National TV1,84,3314
 Prima TV1,63,9283
 TVR 11,33,1226
 Look Plus0,92,3166
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,218,9693
 Pro TV4,812,5460
 DigiSport 12,87,4272
EXATLONRomania TV2,66,8248
19:57-23:05Antena 12,46,4236
 Antena 32,46,2227
 Prima TV1,33,4124
 National TV1,23,1114
 TVR 21,02,7101
 TVR 11,02,798
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.04.2018    

 

Audiente duminica, 22 aprilie

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,022,4355
 Pro TV7,420,7328
 Antena 15,214,7232
EXATLONPrima TV1,64,470
20:14-23:18DigiSport 11,43,961
 TVR 10,82,134
 Romania TV0,72,133
 Antena 30,61,726
 TVR 20,61,625
 Realitatea TV0,51,422
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,120,61622
 Pro TV6,614,91173
 Antena 14,29,5744
EXATLONPrima TV2,65,9461
20:14-23:18Romania TV2,14,9384
 Antena 32,04,6364
 DigiSport 11,73,9305
 TVR 11,73,8300
 ETNO1,33,1240
 National TV1,02,3179
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,617,6738
 Pro TV6,314,5610
 Antena 14,610,6447
EXATLONAntena 32,76,3264
20:14-23:18Romania TV2,65,9247
 DigiSport 12,45,5230
 Prima TV2,25,0210
 TVR 11,33,1128
 Realitatea TV1,02,398
 TVR 20,81,980
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.04.2018    

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Reportajul despre sistemul sanitar de la România te iubesc! a fost pe primul loc în topul audiențelor

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV

Duminica trecută Paula Herlo, corespondent special Știrile PRO TV, a expus în fața telespectatorilor de la România, te iubesc! toate hibele sistemului sanitar.

Paula a realizat un material complex prin care a încercat să afle de ce acest sistem o duce atât de rău din moment ce primește finanțare din multiple surse, de ce este corupția la un nivel atât de înalt, dar și cine este responsabil.

România, te iubesc! a fost lider de audiență și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 3.0 puncte de rating și 18.6% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, ANTENA 1, care a obținut 2.8 puncte de rating și 17.3% share.

Lipsa unui management productiv are consecințe grave. Mii de pacienți au de suferit în plus în fiecare zi din cauza condițiilor din spitale, însă există și excepții. Sunt spitale care datorită unui management bun pun la dispoziția pacienților condiții la fel de bune ca spitalele private.

Duminica aceasta Paul Angelescu, corespondent special Știrile PRO TV, va aduce în fața telespectatorilor reportaj despre EURO 2020. Ce se întâmplă în culisele sportului rege din România, aflăm duminică la România, te iubesc!.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV. Dacă e sâmbătă, ”Exatlon” face legea: Kanal D lider absolut de audiență !

Published

on

Credit foto: KANAL D

Sâmbată, 21 aprilie, înfruntarea dintre ”Faimoși” și ”Războinici” aduce, ca de obicei, poziția de lider absolut în Prime Time pentru Kanal D într-o seară de sâmbată, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Pro TV a ocupat locul secund în toate targeturile cu filmele de acțiune „Green Lantern: Protectorul Universului” și ”Revoltă după gratii”Antena 1 este în pană de soluții în ce privește producția locală „The Four – Cei Patru” prezentată de raperul Macanache, obținând un modest loc trei în target comercial. Digisport 1 își face apariția in topuri grație meciului de Liga I ”FC Viitorul Constanța – FCSB” care o clasează pe locul patru in target comercial.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 21 aprilie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.88.91596.1
Pro TV11.84.8859.7
Romania TV5.92.4430.7
Antena 15.82.4422.6
DigiSport 15.22.1383.4

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D19.07.2699.6
Pro TV12.44.8459.1
DigiSport 17.62.9279.7
Romania TV6.82.6250.3
Antena 16.42.4236.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.16.6296.0
Pro TV18.45.3235.6
Antena 19.52.7122.2
DigiSport 17.82.299.5
Romania TV2.80.835.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending