Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Revelionul Starurilor prezentat de Dan Negru a fost lider incontestabil de audienţă. Cine s-a clasat pe locul 2? Cifre detaliate, aici!

Published

on

 

Dan Negru, de 18 ani liderul incontestabil al spectacolelor de Revelion!

 

  • Peste 3.200.000 de români au urmărit Revelionul Starurilor 2018, la Antena 1

 

 

            Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru pentru al 18-lea an consecutiv, a fost si in acest an lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public.

Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2018, de la ora 23.40, a adunat în fața micilor ecrane 3.211.000 de romani din toata țara, Antena 1 înregistrând 18 puncte de rating și 35,8 cota de piață. De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 2.352.000  de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.

 

Mi-am luat majoratul in revelioane. De 18 ani lider de piata, an de an! De acum incepe viata, de la 18 ani! Multumesc!„, spune Dan Negru.

 

            La nivelul publicului din toata tara, Antena 1 a obținut o audiență de aproape opt ori mai mare față de ProTv!

Cel de-al 18-lea program de Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru, la Antena 1, în intervalul orar 22,15 – 02.00, a obținut în acest an o audiență de aproape opt ori mai mare față de principalul competitor, Pro TV, la nivelul publicului din întreaga țară!

Astfel, Antena 1 a condus în topul audientelor la nivelul publicului din toată țara cu o medie de 12,8 puncte de rating și 27 cotă de piață, urmată de Romania TV, cu 5,8 puncte de rating și 12,2 cota de piata.

La minutul de aur, de la ora 23.40, 3.211.000 de români urmăreau Revelionul Starurilor 2018, cifrele înregistrate fiind de 18 puncte de rating si 35,8 cota de piață.

 

            La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență de peste sase ori mai mare față de Pro TV
Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din mediul urban, cu 11 puncte de rating și 24,6 cotă de piață, la o distanță apreciabilă de PRO TV, clasat abia pe locul opt, cu doar 1,7 puncte de rating și 3,8 cota de piata, după Romania TV, Kanal D, National TV, TVR1, Etno si Antena 3.
În minutul de aur, de la 23.37, Antena 1 obținea un rating de 16 puncte și o cotă de piață de 33,8 procente.

 

            La nivelul publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență de cinci ori mai mare față de ProTv.
Antena 1 își păstrează supremația și la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, „Revelionul Starurilor – 2018” înregistrând pe acest segment de public 9,1 puncte de rating și 26,1 cotă de piață, cu mai bine de cinci ori mai mult față de ProTv, clasat pe locul al cincilea, cu doar 1,7 puncte de rating și 4,8 procente din cota de piață.

În minutul de aur înregistrat pe acest segment de public, de la ora 23,41, Antena 1 a obținut un rating de 13,1 puncte și o cotă de piață de 35,6 procente.

 

Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat pentru al 18-lea an consecutiv de Dan Negru, a adus în fața telespectatorilor măști de basm, eroi de cinema și români celebri.

 

Astfel, la Revelionul Starurilor 2017, Florin Piersic a fost Bestia, din “Frumoasa și Bestia”, Alessandra Stoicescu l-a întruchipat pe Regele Nopții din “Game of Thrones”, Helmut Duckadam a fost un Zombi, iar Lidia Buble s-a costumat într-un drăgălaș Troll galben. Cătălin Botezatu a fost o impozantă Maimuță din “Planeta Maimuțelor”, Dinu Iancu Sălăjanu a devenit pentru câteva minute Optimus Prime din “Transformers”, pe când Șerban Copoț s-a transformat în Ariel din “Mica Sirenă”. Viorica din Clejani s-a ascuns într-un Little Pony, Nea Mărin Barbu a devenit pentru o seară președintele Statelor Unite, Donald Trump, în timp ce Adelina Pestrițu a fost Zâna Măseluță.

De asemenea, Mirela Vaida, Pepe, Adriana Trandafir, Rona Hartner, Andreea Bănică, Anda Adam, Anca Țurcașiu, Andrei Duban, Maria Cârneci, Matilda Pascal-Cojocărița, Nicoleta Voica, Amna, Cezar Ouatu, Constantin Enceanu, Dan Helciug, Ionuț Iftimoaie, Răzvan Popescu, Fly Project, Daniela Gyorfi au urcat, la rândul lor, pe scena Revelionul Starurilor prezentat de Dan Negru.

 

 

Show-ul „Chef de râs”, cu Vasile Muraru si Valentina Fătu, care a dat startul petrecerii de Revelion, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 20.00 – 22.15, a fost lider de audiență la oraşe şi în toatã ţara. Minutul de maximă audiență, de la ora 22.14, a adunat în fața micilor ecrane 2.415.000  de telespectatori din toată țara.
 

La nivelul publicului din toatã țara, Antena 1 a înregistrat, în medie, 8,4 puncte de rating și 16,3 cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6,7 puncte de rating si 13 cota de piață și de Kanal D, cu 5,9 puncte de rating și 11,3 cota de piata.

Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului de la orașe, cu 7,8 puncte de rating și 16,1 de procente din cota de piață, urmată de Pro TV, cu doar 6,9 puncte de rating și 14,3 cota de piata.

 

În noaptea de Revelion, Vasile Muraru și Valentina Fătu au adus în fața telespectatorilor Antenei 1 o nouă ediție a emisiunii “Chef de râs”, cu muzică și voie bună.

Momentele umoristice pe care le-au susținut cei doi îndrăgiți actori ai Teatrului de Revistă “Constantin Tănase” au făcut și în acest an deliciul publicului. Alături de ei s-au aflat, de data aceasta, vedete precum Simona Gherghe, Rică Răducanu, Maria Dragomiroiu și Connect-R care, în cadrul scheciurilor, au interpretat diferite personaje.

Momentele muzicale i-au avut in prim plan pe Viorica și Ioniță din Clejani, Taraful Cleante, Feli, Maria Dragomiroiu și Connect-R, iar Vlad Grigorescu și Comedy Zebra Show au adus pe scena de la „Chef de ris” numere speciale de magie și umor.

 

În ziua de 31 decembrie, telespectatorii au preferat programele pregătite de Antena 1. Astfel, Antena 1 a fost lider de audiență pe parcursul întregii zile, atât la nivel urban, cât şi la nivel naţional. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 4 puncte de rating și 13.5% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audieță medie de 3.8 puncte de rating și 12.7% cotă de piață la nivelulul publicului din mediul urban.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 4.6 puncte de rating și 14.2% cotă de piață, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundă cu 3.8 puncte de rating și 11.7% cotă de piață.

 

Antena 1 a fost lider de audiență în prime-time, atât la nivel urban, cât şi la nivel naţional. Astfel, pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 înregistreazã o audiență 7.5 puncte de rating şi 15.7% cotã de piaţã, în timp de ProTv ocupã poziţia secundã cu 6.9 puncte de rating şi 14.4% cotã de piaţã.

Ierarhia se pãstreazã şi pe întregul public din România, când Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 8.3 puncte de rating și 16.3% cotă de piață, fiind urmărită în medie de aproape 1.500.000 de telespectatori, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundã, cu 6.9 puncte de rating și 13.5% cotă de piață.

 

Sursa:Kantar Media    

Copyright:ARMADATA S.R.L.   

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group  

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National          

Perioada 31 decembrie 2017 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Next Star, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a noua editie a show-ului „Next Star”, care l-a desemnat castigator pe micul tobosar Nicholas Butacu (10 ani), din Bucuresti, a fost sambata seara lider de audienta la orase si in toata tara.  

Emisiunea prezentata de Dan Negru a adunat in fata micilor ecrane 1.396.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.57.

Asadar, la nivelul publicului national, Antena 1 s-a aflat pe primul loc in clasamentul audientelor si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (20.00-22.59), o audienta medie de 5,1 puncte de rating si o cota de piata de 14,2%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 3,8 puncte de rating si o cota de piata de 10,6%.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 4,3 puncte de rating si o cota de piata de 12,6%, urmata de Antena 3, cu  3,8 puncte de rating si 11,2% cota de piata.

Sambata seara, Nicholas Butacu (10 ani), din București, a câștigat cea de-a noua ediție “Next Star” și s-a calificat pentru marea finală a celui de-al nouălea sezon al show-ului prezentat de Dan Negru, la Antena 1.

Sunt foarte bucuros și nu mă așteptam să câștig, pentru că pe scena au urcat foarte mulți copii talentați. Dar uite că am câștigat”, spune Nicholas, emoționat.

Puștiul i-a impresionat pe cei trei jurați, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa, cu felul în care bate la tobe.

Nicholas a avut un număr fără cusur. A cântat excepțional, de la început până la sfârșit”, spune Dorian Popa.

Momentul lui Nicholas a fost sută la sută gândit de el. Asta am apreciat cel mai mult. Pe lângă faptul că este foarte talentat, e și foarte ingenios și abia aștept să îl văd în marea finală”, adaugă Lidia.

Sâmbăta aceasta, pe scena de la “Next Star” , copii talentați din toată țara, dar și copii care trăiesc alături de părinții lor peste hotare au susținut spectaculoase numere de percuție și umor, teatru de umbre și muzică, dans sportiv, contemporan și dans bollywoodian, dar și un număr cu clovni.

În aceeași ediție, Pepe, care împlinea 39 de ani în ziua filmării, a fost sărbătorit cu tort și cadouri. Juratul a avut parte și de o mare surpriză: fiicele sale, Maria și Rosa, au venit la tati la serviciu, să-i ureze “La mulți ani!”.

Cine sunt copiii care vor intra în concurs în ultima ediție înaintea finalei de Popularitate și a Marii Finale, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 18 august, de la ora 20.00, numai la “Next Star”.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National

Perioada 11 august 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

KANAL D s-a calasat in topul audientelor pe segmentul Late Night!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D, pe locul doi cu “Cash Taxi”, cu cea de-a doua editie difuzata. Aproape un milion de fani au urmarit cu sufletul la gura cea mai antrenanta emisiune a noptii!

Cea de-a doua editie a show-ului “Cash Taxi” difuzata aseara a pozitionat statia Kanal D pe locul doi la nivelul intregii tari, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Catalin Cazacu a fost urmarita in medie, de peste jumatate de milion (524.000) de telespectatori din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare.

Marti, 31 iulie, in intervalul 22:40 – 23:45, Kanal D a intregistrat pe targetul National 2,9 puncte de rating si 9,0% cota de piata, pozitionandu-se astfel pe locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Minutul de maxima audienta, atins chiar la debutul editiei (22:30), a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion (994.000) de fani ai emisiunii “Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,821,01225
 Kanal D2,99,0524
 Romania TV2,98,8514
CASH TAXI Antena 32,78,2481
22:30-23:45Antena 12,67,9460
 Realitatea TV1,34,0234
 Prima TV0,92,7158
 Pro 20,82,3135
 ETNO0,72,3132
 Disney0,72,1121
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:31.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Premiera show-ului Cash Taxi, in topul audientelor

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Premiera de aseara a show-ului „Cash Taxi”, prezentat de Catalin Cazacu, a tinut in fata micilor ecrane sute de mii de telespectatori din intreaga tara, pozitionand astfel Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Prima editie „Cash Taxi”, filmata la malul Marii Negre, pe strazile Constantei, la volanul taxi-ului aflandu-se simpaticul si generosul Catalin Cazacu, a fost asteptata cu sufletul la gura de fanii Kanal D. Provocarile lansate de prezentator celor care i-au deschis portiera autoturismului, intrebarile pline de umor si neprevazut, dar si povestile de viata ale concurentilor spuse pe parcursul cursei, au starnit interesul telespectatorilor pentru noul show difuzat de Kanal D.

In intervalul de difuzare, 22:30 – 23:45, Kanal D s-a clasat pe locul secund in topul audientelor, la nivel National, cu 3,3% rating si 9,5% cota de piata. Aproape 800.000 de romani au urmarit aseara, in minutul de maxima audienta (atins la 22:37), cel mai indragit show din Romania, „Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,920,11237
 Kanal D3,39,5589
 Antena 13,29,2569
CASH TAXI Romania TV2,88,2508
22:30-23:45Antena 31,95,5338
 DigiSport 11,33,9240
 Prima TV1,23,4211
 Realitatea TV1,03,0187
 National TV0,92,5156
 Pro 20,82,4147
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:30.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending