Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Revelionul Starurilor prezentat de Dan Negru a fost lider incontestabil de audienţă. Cine s-a clasat pe locul 2? Cifre detaliate, aici!

Published

on

Dan Negru, de 18 ani liderul incontestabil al spectacolelor de Revelion!

 

  • Peste 3.200.000 de români au urmărit Revelionul Starurilor 2018, la Antena 1

 

 

            Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru pentru al 18-lea an consecutiv, a fost si in acest an lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public.

Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2018, de la ora 23.40, a adunat în fața micilor ecrane 3.211.000 de romani din toata țara, Antena 1 înregistrând 18 puncte de rating și 35,8 cota de piață. De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 2.352.000  de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.

 

Mi-am luat majoratul in revelioane. De 18 ani lider de piata, an de an! De acum incepe viata, de la 18 ani! Multumesc!„, spune Dan Negru.

 

            La nivelul publicului din toata tara, Antena 1 a obținut o audiență de aproape opt ori mai mare față de ProTv!

Cel de-al 18-lea program de Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru, la Antena 1, în intervalul orar 22,15 – 02.00, a obținut în acest an o audiență de aproape opt ori mai mare față de principalul competitor, Pro TV, la nivelul publicului din întreaga țară!

Astfel, Antena 1 a condus în topul audientelor la nivelul publicului din toată țara cu o medie de 12,8 puncte de rating și 27 cotă de piață, urmată de Romania TV, cu 5,8 puncte de rating și 12,2 cota de piata.

La minutul de aur, de la ora 23.40, 3.211.000 de români urmăreau Revelionul Starurilor 2018, cifrele înregistrate fiind de 18 puncte de rating si 35,8 cota de piață.

 

            La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență de peste sase ori mai mare față de Pro TV
Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din mediul urban, cu 11 puncte de rating și 24,6 cotă de piață, la o distanță apreciabilă de PRO TV, clasat abia pe locul opt, cu doar 1,7 puncte de rating și 3,8 cota de piata, după Romania TV, Kanal D, National TV, TVR1, Etno si Antena 3.
În minutul de aur, de la 23.37, Antena 1 obținea un rating de 16 puncte și o cotă de piață de 33,8 procente.

 

            La nivelul publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență de cinci ori mai mare față de ProTv.
Antena 1 își păstrează supremația și la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, „Revelionul Starurilor – 2018” înregistrând pe acest segment de public 9,1 puncte de rating și 26,1 cotă de piață, cu mai bine de cinci ori mai mult față de ProTv, clasat pe locul al cincilea, cu doar 1,7 puncte de rating și 4,8 procente din cota de piață.

În minutul de aur înregistrat pe acest segment de public, de la ora 23,41, Antena 1 a obținut un rating de 13,1 puncte și o cotă de piață de 35,6 procente.

 

Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat pentru al 18-lea an consecutiv de Dan Negru, a adus în fața telespectatorilor măști de basm, eroi de cinema și români celebri.

 

Astfel, la Revelionul Starurilor 2017, Florin Piersic a fost Bestia, din “Frumoasa și Bestia”, Alessandra Stoicescu l-a întruchipat pe Regele Nopții din “Game of Thrones”, Helmut Duckadam a fost un Zombi, iar Lidia Buble s-a costumat într-un drăgălaș Troll galben. Cătălin Botezatu a fost o impozantă Maimuță din “Planeta Maimuțelor”, Dinu Iancu Sălăjanu a devenit pentru câteva minute Optimus Prime din “Transformers”, pe când Șerban Copoț s-a transformat în Ariel din “Mica Sirenă”. Viorica din Clejani s-a ascuns într-un Little Pony, Nea Mărin Barbu a devenit pentru o seară președintele Statelor Unite, Donald Trump, în timp ce Adelina Pestrițu a fost Zâna Măseluță.

De asemenea, Mirela Vaida, Pepe, Adriana Trandafir, Rona Hartner, Andreea Bănică, Anda Adam, Anca Țurcașiu, Andrei Duban, Maria Cârneci, Matilda Pascal-Cojocărița, Nicoleta Voica, Amna, Cezar Ouatu, Constantin Enceanu, Dan Helciug, Ionuț Iftimoaie, Răzvan Popescu, Fly Project, Daniela Gyorfi au urcat, la rândul lor, pe scena Revelionul Starurilor prezentat de Dan Negru.

 

 

Show-ul „Chef de râs”, cu Vasile Muraru si Valentina Fătu, care a dat startul petrecerii de Revelion, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 20.00 – 22.15, a fost lider de audiență la oraşe şi în toatã ţara. Minutul de maximă audiență, de la ora 22.14, a adunat în fața micilor ecrane 2.415.000  de telespectatori din toată țara.
 

La nivelul publicului din toatã țara, Antena 1 a înregistrat, în medie, 8,4 puncte de rating și 16,3 cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6,7 puncte de rating si 13 cota de piață și de Kanal D, cu 5,9 puncte de rating și 11,3 cota de piata.

Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului de la orașe, cu 7,8 puncte de rating și 16,1 de procente din cota de piață, urmată de Pro TV, cu doar 6,9 puncte de rating și 14,3 cota de piata.

 

În noaptea de Revelion, Vasile Muraru și Valentina Fătu au adus în fața telespectatorilor Antenei 1 o nouă ediție a emisiunii “Chef de râs”, cu muzică și voie bună.

Momentele umoristice pe care le-au susținut cei doi îndrăgiți actori ai Teatrului de Revistă “Constantin Tănase” au făcut și în acest an deliciul publicului. Alături de ei s-au aflat, de data aceasta, vedete precum Simona Gherghe, Rică Răducanu, Maria Dragomiroiu și Connect-R care, în cadrul scheciurilor, au interpretat diferite personaje.

Momentele muzicale i-au avut in prim plan pe Viorica și Ioniță din Clejani, Taraful Cleante, Feli, Maria Dragomiroiu și Connect-R, iar Vlad Grigorescu și Comedy Zebra Show au adus pe scena de la „Chef de ris” numere speciale de magie și umor.

 

În ziua de 31 decembrie, telespectatorii au preferat programele pregătite de Antena 1. Astfel, Antena 1 a fost lider de audiență pe parcursul întregii zile, atât la nivel urban, cât şi la nivel naţional. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 4 puncte de rating și 13.5% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audieță medie de 3.8 puncte de rating și 12.7% cotă de piață la nivelulul publicului din mediul urban.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 4.6 puncte de rating și 14.2% cotă de piață, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundă cu 3.8 puncte de rating și 11.7% cotă de piață.

 

Antena 1 a fost lider de audiență în prime-time, atât la nivel urban, cât şi la nivel naţional. Astfel, pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 înregistreazã o audiență 7.5 puncte de rating şi 15.7% cotã de piaţã, în timp de ProTv ocupã poziţia secundã cu 6.9 puncte de rating şi 14.4% cotã de piaţã.

Ierarhia se pãstreazã şi pe întregul public din România, când Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 8.3 puncte de rating și 16.3% cotă de piață, fiind urmărită în medie de aproape 1.500.000 de telespectatori, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundã, cu 6.9 puncte de rating și 13.5% cotă de piață.

 

Sursa:Kantar Media    

Copyright:ARMADATA S.R.L.   

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group  

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National          

Perioada 31 decembrie 2017 

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ASIA EXPRESS merge mai departe! Vezi cine a câștigat confruntarea marilor producții din seara de marți!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marţi, 20 februarie, cel de-al patrulea episod al emisiunii Asia Express – Drumul Dragonului îşi menține cota de piață peste media înregistrată de Antena 1 în primele luni ale acestui an, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon România”Pro TV, care a difuzat reality show-ul „Ferma vedetelor” şi meciul de fotbal „Chelsea-Barcelona” din UEFA Champions League, s-a clasat pe primul loc în target comercial. Antena 1 înregistrează audiențe peste media stației şi locul trei în toate targeturile de referință.

Emisiunea „Asia Express – Drumul Dragonului” fost urmărită în medie pe minut de 1.064.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:32, a adunat în fața televizoarelor 1.828.500 de români.

 

PUBLICUL NATIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.311.32020.2
Pro TV16.28.21469.8
Antena 111.76.01064.2
Prima TV4.62.3418.1
Antena 34.52.3404.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.8849.8
Pro TV16.98.3798.9
Antena 112.46.1584.0
Antena 36.03.0285.3
Romania TV4.52.2214.1

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.99.4420.5
Kanal D22.29.1406.2
Antena 117.27.0314.7
Prima TV3.11.357.2
National TV3.01.254.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

EXATLON: Inca un concurent a parasit competitia, iar sambata Romania se va duela cu Turcia! Show-ul, lider de audienta!

Exatlon”. Editia de aseara, in care inca un Razboinic a parasit Republica Dominicana a adus, din nou, Kanal D, pe primul loc in audiente

Sambata, 24 februarie, fanii „Exatlon” vor putea urmari un meci istoric: Romania- Turcia.

Published

on

Foto Credit: KANAL D

„Exatlon”, cea mai spectaculoasa si intensa competitie difuzata la televizor, continua sa uimeasca si sa cucereasca tot mai multi telespectatori.

Editia de aseara a  adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D,  peste doua milioane de telespectatori (2.020.000), in minutul de aur (20:46), inregistrandu-se 2.658.000 de telespectatori, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Kanal D a fost aseara pe primul loc in audiente, cu 11,3% Rating si 22,3% cota de piata, la nivelul publicului National, si cu 8,8% Rating si 18,0% share, in randul publicului de la orase. Pe comercial, statia s-a pozitionat pe locul secund, cu 9,1%Rating si 22,2% cota de piata, la foarte mica distanta de primul clasat.   

 

Aseara, Razboinicii au ramas fara Radu Frandes, acesta a parasit competitia Exatlon in urma votului telespectatorilor. Momentul culminant din Arena, cel care a decis cine pleaca acasa, a fost unul incarcat de tensiune; Anca s-a aparat in continuare in fata coechipierilor sai si i-a facut pe acestia sa traga o concluzie deloc confortabila si pacifista.

Chiar daca in timpul liber incercam sa fugim unii de altii, Jocul si Arena intotdeauna ne vor aduce impreuna”, a declarat Alex cu amaraciune, dupa ce Anca a reafirmat ca ii va ignora pe baietii din echipa sa.

 

Tot in Arena, Cosmin Cernat a facut un anunt care a adus aplauze furtunoase. Sambata, urmeaza un meci istoric, in care Razboinicii si Faimosii vor deveni o singura echipa, luptand sub steagul Romaniei. Meciul Romania-Turcia va fi inca o sansa ca orgoliile sa fie lasate la o parte, iar fairplay-ul sa triumfe.

Sunt convins ca va veti bucura din toata inima, aveti din nou sansa unica de a reprezenta Romania. Va veti uni din nou sub tricolor. Ca adversar veti avea o natiune cu care ne-am intalnit de multe ori, fie la nivel de echipe de club, fie la nivel de echipa nationala. Romania va intalni Turcia! Sper din toata inima sa castigati!”, le-a transmis Cosmin Cernat concurentilor.

 

Momentul eliminarii lui Radu in arena a venit dupa un joc extrem de dificil, in care participantii au fost nevoiti sa reactioneze ca unul singur. Coordonarea, comunicarea, motricitatea buna, calmul au fost punctele forte care le-au adus Faimosilor victoria de aceasta data. In urma jocului, acestia au castigat dreptul de a locui in casa si cinci felii generoase de pizza pentru fiecare concurent, atat de asteptate de Faimosi. Au existat si rabufniri, semn ca presiunea concursului este din ce in ce mai mare, iar unii dintre concurenti incep sa cedeze si sa isi exteriorizeze puternic trairile. Ionut a avut parca momente de agonie in timpul jocului, in momentele in care simtea ca pierde controlul. Foarte bun tactician si jucator pentru echipa sa, acesta a rabufnit de cateva ori, atunci cand lucrurile nu pareau sa mearga cum trebuie.

Nu pierdeti sambata, 24 februarie, de la 19:45, o editie absolut spectaculoasa, un meci istoric, Romania-Turcia, in care concurentii de la „Exatlon” pot demonstra ca sunt o adevarata echipa!

 

Tabel Audiente Tv pentru toate segmentele de public: National, Urban si Comercial:

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D11,322,32020
 Pro TV8,216,21467
 Antena 15,911,71058
EXATLONPrima TV2,34,6417
20:01-23:04Antena 32,34,5403
 Romania TV1,93,8344
 National TV1,42,9259
 TVR 11,32,7241
 Happy Channel1,02,0182
 Antena Stars1,01,9173
Source: Kantar Media Romania    
Date: 20.02.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,818,0850
 Pro TV8,317,0798
 Antena 16,012,4582
EXATLONAntena 33,06,1285
20:01-23:04Romania TV2,24,5213
 Prima TV1,63,3155
 National TV1,53,2149
 TVR 11,22,5119
 Happy Channel1,02,197
 Realitatea TV0,91,885
Source: Kantar Media Romania    
Date: 20.02.2018    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV9,423,0421
 Kanal D9,122,2406
 Antena 17,017,1314
EXATLONPrima TV1,33,157
20:01-23:04National TV1,22,954
 Pro Cinema0,92,341
 TVR 10,71,833
 Antena 30,71,732
 Romania TV0,71,731
 Happy Channel0,61,527
Source: Kantar Media Romania    
Date: 20.02.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

”Mă însoară mama!”, lider de audiență! Mamele și-au testat viitoarele nurori în fața a milioane de români!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Luni, 19 februarie, emisunea “ Mă însoară mama!” a clasat Pro TV pe primul loc in targeturile Urban si Comercial 18-49, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Kanal D a fost lider de audiență la nivel Național cu „Exatlon Romania”. Super producția Antenei 1 „Asia Express: Drumul Dragonului” a obținut locul trei in toate targeturile de referință pe durata de difuzare a reality show-ului Pro TV.
Aseară, Cove a condus primele întâlniri dintre băieții înscriși în emisiunea Mă însoară mama!, mamele lor și pretendentele la titlul de nora perfectă. Cu emoții mari și încurajați de cele care le-au dat viață, primii patru flăcăi și-au cunoscut posibilele viitoare soții. Sorin, Ovidiu, Andrei și Ciprian au fost cei care au stat, pentru prima dată, față în față cu domnișoarele venite să-i cucerească, iar românii au fost curioși să afle cum arată acestea, dar și să vadă cum decurge prima interacțiune băiat – mamă – fete.
Mă însoară mama! a fost lider de audiență și a obținut 10 puncte de rating și 22.4% share pe segmentul de public comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea clasată pe poziția secundă avea 9.3 puncte de rating și 20.8% share. Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la ora 21:57, aproape 2.6 milioane de români urmăreau primele discuții în contradictoriu dintre mame și fete. Alți patru băieți își vor cunoaște pretendentele în ediția Mă însoară mama! de luni, 26 februarie, de la ora 20:30.
PUBLICUL NAŢIONAL
Target>>National All
Interval>>20:30-22:42
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.311.52056.7
Pro TV19.810.71911.0
Antena 111.16.01068.5
Antena 34.62.5439.7
Prima TV4.12.2395.4

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-22:42
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.89.9958.9
Kanal D17.09.0867.1
Antena 112.16.4620.4
Antena 35.12.7258.2
DigiSport 14.12.2209.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-22:42
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.410.0446.3
Kanal D20.89.3414.5
Antena 116.87.5335.1
Prima TV2.61.252.3
DigiSport 12.51.150.6

 

Sursa datelor: Kantar Media / Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending