Connect with us

România a luptat aseară cu toate forțele pentru a obține puncte în al doilea meci de la UEFA EURO 2016TM! România și Elveția au remizat 1-1, echipa condusă de Anghel Iordănescu obținând primul punct la acest turneu final.

Meciul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, fiind urmărit de peste 3.8 milioane de telespectatori la nivel național pe întreg intervalul de difuzare, între 19:00 – 20:50. În minutul de maximă audiență, de la 20:49, aproape 4.9 milioane de telespectatori urmăreau meciul dintre România și Elveția.

Pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Pro TV a fost lider de audiență cu 22.7 puncte de rating și o cotă de piață de 67.3%, următorul post clasat, Antena 1 înregistrând 1.9 puncte de rating și 5.8% cotă de piață.

Selecționerul României a pregătit o surpriză pentru meciul de aseară, iar Alex Chipciu a fost titlular în locul lui Nicușor Stanciu. Naționala României a pornit bine în întâlnirea cu reprezentativa Elveției și a avut prima mare ocazie în minutul 3, la o incursiune a lui Torje pe partea dreaptă. În minutul 17 Bogdan Stancu a transformat o lovitură de pedeapsă de la 11 metri, după ce Chipciu a fost tras de tricou de Lichsteiner.

Repriza a doua a venit cu golul egalizator al elvețienilor, după doar câteva minute de joc. În minutul 57, Mehmedi a înscris în urma unei lovituri de la colțul terenului. Defensiva noastră a respins în primă fază mingea, însă Mehmedi a urmărit, nemarcat, și a șutat puternic din 10 metri.

Cu un punct obținut după primele două partide din grupa A, pentru a se califica România are nevoie de o victorie în confruntarea cu Albania, transmisă de Pro TV, duminică, de la ora 22:00.

Diseară, de la 22:00, telespectatorii au pregătite cele mai bune locuri la meciul de 10 dintre Germania și Polonia!

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Serialul “Fructul oprit” înregistrează un debut modest în audiențe! Vezi care au fost televiziunile cu cele mai mari cote de piață ale serii!

Published

on

Luni, 15 ianuarie, premiera serialului românesc “Fructul oprit” a clasat Antena 1 pe locul doi in targetul comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile de referință cu filmul de acțiune „Prințul”. Kanal D, care a difuzat emisiunea „Exatlon Romania”  a obținut locul 2 în targeturile național si urban. Primele şase ediții de pană acum ale „Exatlon Romania” confirmă succesul de care se bucură acest format de televiziune.
Serialul “Fructul Oprit” a fost urmărit in medie pe minut de peste un milion (1.332.000) de telespectatori. Minutul de aur, atins la 19:59, a adunat in fata televizoarelor 1.793.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.39.21639.5
Kanal D16.08.51515.9
Antena 114.17.51332.0
Antena 37.64.0720.0
Romania TV5.02.6472.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV16.68.3804.3
Kanal D13.97.0673.9
Antena 112.76.4616.4
Antena 310.05.0485.3
Romania TV6.43.2309.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.610.0445.8
Antena 117.06.9307.4
Kanal D15.26.2275.4
Prima TV3.61.565.8
Antena 33.61.464.5

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Foto Credit: ANTENA 1

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Jeremy Ragsdale caştigă finala celui de-al şaptelea sezon “X Factor”! Vezi cine a câştigat bătălia audiențelor!

Published

on

Vineri, 22 decembrie, gala live a finalei “X Factor” de la Antena s-a clasat pe locul doi in audiențe, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Legenda călărețului singuratic” şi „Viața secretă a lui Walter Mitty”. Pe locul trei s-a aflat Kanal D care e difuzat serialele turcesti „Steaua sufletului” şi „In bataia inimii”.
Finala “X Factor” a fost urmărită in medie pe minut de aproape un milion (977.200) de telespectatori. Minutul de aur al Antenei, atins la 22:31, a adunat in fata micilor ecrane 1.303.300 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.98.41505.6
Antena 112.95.5977.2
Kanal D11.74.9884.6
Romania TV4.92.1371.0
National TV4.21.8315.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.77.6732.4
Antena 114.96.0583.6
Kanal D10.14.1395.5
Romania TV5.52.2216.6
Antena 35.02.0196.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.69.6429.4
Antena 119.46.8301.6
Kanal D8.42.9129.9
Prima TV2.91.044.6
Romania TV1.90.729.8

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Sursa foto: www.infomusic.ro

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Gala Live a semifinalei “X Factor” înfruntă competiţia! Vezi care au fost cele mai vizionate programe de duminică!

Published

on

Duminică, 17 decembrie, gala live a semifinalelor “X Factor” de la Antena 1 a întâlnit o competiţie acerbă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Viaţa lui Pi” şi „Cum s-o dai sa fie bine?”. Pe locul secund la nivel naţional s-a aflat Kanal D care e difuzat programul special cu Ţociu si Palade „Taxi Don Titi” şi finala live a showului „Bravo, ai stil!” Antena 1 s-a clasat pe locul doi în target urban şi comercial cu gala semifinalei live „X Factor” care s-a desfasurat pe aproape cinci ore si jumătate.
Alte programe care au acumulat o audiență notabilă au fost reality show-ul „Schimb de Mame” de la Prima TV cu o medie de 803.000 de telespectatori şi meciul de Liga I: FCSB – Viitorul Constanţa de pe DigiSport 1 care a înregistrat în medie 645.000 de telespectatori la nivel național.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>Naţional All
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV14.25.5985.0
Kanal D10.44.0720.0
Antena 19.43.7652.8
Prima TV6.72.6464.5
Romania TV5.32.1369.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV14.25.5532.3
Antena 112.24.7456.8
Kanal D8.93.5334.5
DigiSport 15.82.3218.3
Antena 35.72.2211.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.96.9307.2
Antena 116.05.5246.3
Kanal D9.43.2144.9
Prima TV6.32.296.7
DigiSport 16.12.194.0

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending