Connect with us

Analize

ROMANII AU TALENT, lider de audienţă pe fiecare ediţie difuzată. Cifre detaliate, aici!

AUDIENTE TV: Cel de-al șaselea sezon Românii au talent a fost urmărit, în medie, de peste 2.8 milioane de telespectatori la nivel național, fiind lider de audiență pe toate categoriile de public. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, emisiunea a înregistrat în perioada 19 februarie – 3 iunie 2016 o medie de 16.8 puncte de rating și 43.4% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut 3.9 puncte de rating și 10.2% share.

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Sezonul șase al celui mai tare show de divertisment, Românii au talent, le-a adus românilor, timp de trei luni, emoții copleșitoare, foarte multă pasiune, entuziasm, determinare, distracție la cote maxime și talent autentic. Show-ul a încântat milioane de telespectatori atât în etapa preselecțiilor, cât și în edițiile LIVE și i-a bucurat în fiecare vineri seara cu un spectacol extraordinar creat de concurenți, de cei patru jurați, Andi Moisescu, Mihaela Rădulescu, Andra și Florin Călinescu, și de gazdele emisiunii, Smiley și Pavel Bartoș. 

Cel de-al șaselea sezon Românii au talent a fost urmărit, în medie, de peste 2.8 milioane de telespectatori la nivel național, fiind lider de audiență pe toate categoriile de public. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, emisiunea a înregistrat în perioada 19 februarie – 3 iunie 2016 o medie de 16.8 puncte de rating și 43.4% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D a obţinut 3.9 puncte de rating și 10.2% share.

Sute de persoane au venit la preselecții pline de emoții, dar hotărâte să le demonstreze juraților că merită să meargă mai departe în competiție. Bătălia a fost dură, însă numai 60 dintre aceștia au reușit să impresioneze în etapa jurizării și au fost trimiși în semifinale, 4 fiind aleși să meargă direct în show-urile live încă din timpul audițiilor de către Andi, Mihaela, Andra și Florin, prin intermediul butonului auriu.

Show-urile LIVE au bucurat telespectatorii cu numere spectaculoase pregătite de concurenți pentru fiecare semifinală și cu invitați speciali care au creat momente senzaționale pe scena talentului. Românii și-au votat de fiecare dată momentele preferate din competiție, pe care le-au trimis în marea finală, iar jurații au nominalizat cinci candidați pentru premiul de originalitate.

Finala Românii au talent, care a avut loc vineri, 3 iunie, a adus 16 concurenți în lupta pentru premiul de 120.000 de euro și titlul de cel mai talentat român, care și-au prezentat momentele și au făcut tot posibilul să-i cucerească pe cei de acasă și să obțină cele mai multe voturi. În final, câștigătoarea sezonului șase al celui mai urmărit show de divertisment din istoria televiziunii este Laura Bretan, micuța care i-a fermecat pe toți cu vocea sa uluitoare. Timp de o săptămână, românii și-au votat și favoritul pentru câștigarea premiului de originalitate în valoare de 10.000 de euro. Anisia Gafton a reușit să impresioneze la acest capitol, iar momentele de stand-up comedy prezentate de ea i-au cucerit pe telespectatori.

Reprezentații extraordinare de canto, dans, magie, forță, acrobații diverse, beatbox, pictură, arte marțiale, trial bike sau teatru au adus emoție, suspans, mister, pasiune, senzualitate, vibrație și sensibilitate, au încântat telespectatorii și au făcut din sezonul șase Românii au talent unul memorabil!

Cursa pentru căutarea următorului erou național a început. Cei care au un talent și vor să-l arate întregii țări sunt așteptați să se înscrie pe site-ul romaniiautalent.protv.ro!

juriul Romanii au talent

Smiley si Pavel Bartos ROMANII AU TALENT, SEMIFINALA PRO TV

Smiley si Pavel Bartos ROMANII AU TALENT, SEMIFINALA PRO TV

juriul Romanii au talent

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Serialul “Fructul oprit” înregistrează un debut modest în audiențe! Vezi care au fost televiziunile cu cele mai mari cote de piață ale serii!

Published

on

Luni, 15 ianuarie, premiera serialului românesc “Fructul oprit” a clasat Antena 1 pe locul doi in targetul comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile de referință cu filmul de acțiune „Prințul”. Kanal D, care a difuzat emisiunea „Exatlon Romania”  a obținut locul 2 în targeturile național si urban. Primele şase ediții de pană acum ale „Exatlon Romania” confirmă succesul de care se bucură acest format de televiziune.
Serialul “Fructul Oprit” a fost urmărit in medie pe minut de peste un milion (1.332.000) de telespectatori. Minutul de aur, atins la 19:59, a adunat in fata televizoarelor 1.793.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.39.21639.5
Kanal D16.08.51515.9
Antena 114.17.51332.0
Antena 37.64.0720.0
Romania TV5.02.6472.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV16.68.3804.3
Kanal D13.97.0673.9
Antena 112.76.4616.4
Antena 310.05.0485.3
Romania TV6.43.2309.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.610.0445.8
Antena 117.06.9307.4
Kanal D15.26.2275.4
Prima TV3.61.565.8
Antena 33.61.464.5

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Foto Credit: ANTENA 1

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Jeremy Ragsdale caştigă finala celui de-al şaptelea sezon “X Factor”! Vezi cine a câştigat bătălia audiențelor!

Published

on

Vineri, 22 decembrie, gala live a finalei “X Factor” de la Antena s-a clasat pe locul doi in audiențe, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Legenda călărețului singuratic” şi „Viața secretă a lui Walter Mitty”. Pe locul trei s-a aflat Kanal D care e difuzat serialele turcesti „Steaua sufletului” şi „In bataia inimii”.
Finala “X Factor” a fost urmărită in medie pe minut de aproape un milion (977.200) de telespectatori. Minutul de aur al Antenei, atins la 22:31, a adunat in fata micilor ecrane 1.303.300 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.98.41505.6
Antena 112.95.5977.2
Kanal D11.74.9884.6
Romania TV4.92.1371.0
National TV4.21.8315.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.77.6732.4
Antena 114.96.0583.6
Kanal D10.14.1395.5
Romania TV5.52.2216.6
Antena 35.02.0196.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.69.6429.4
Antena 119.46.8301.6
Kanal D8.42.9129.9
Prima TV2.91.044.6
Romania TV1.90.729.8

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Sursa foto: www.infomusic.ro

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Gala Live a semifinalei “X Factor” înfruntă competiţia! Vezi care au fost cele mai vizionate programe de duminică!

Published

on

Duminică, 17 decembrie, gala live a semifinalelor “X Factor” de la Antena 1 a întâlnit o competiţie acerbă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Viaţa lui Pi” şi „Cum s-o dai sa fie bine?”. Pe locul secund la nivel naţional s-a aflat Kanal D care e difuzat programul special cu Ţociu si Palade „Taxi Don Titi” şi finala live a showului „Bravo, ai stil!” Antena 1 s-a clasat pe locul doi în target urban şi comercial cu gala semifinalei live „X Factor” care s-a desfasurat pe aproape cinci ore si jumătate.
Alte programe care au acumulat o audiență notabilă au fost reality show-ul „Schimb de Mame” de la Prima TV cu o medie de 803.000 de telespectatori şi meciul de Liga I: FCSB – Viitorul Constanţa de pe DigiSport 1 care a înregistrat în medie 645.000 de telespectatori la nivel național.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>Naţional All
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV14.25.5985.0
Kanal D10.44.0720.0
Antena 19.43.7652.8
Prima TV6.72.6464.5
Romania TV5.32.1369.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV14.25.5532.3
Antena 112.24.7456.8
Kanal D8.93.5334.5
DigiSport 15.82.3218.3
Antena 35.72.2211.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.96.9307.2
Antena 116.05.5246.3
Kanal D9.43.2144.9
Prima TV6.32.296.7
DigiSport 16.12.194.0

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending