Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Romanii au talent, ediţia din Vinerea Mare, lider de audienţă, la PRO TV

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Românii au aplaudat în Vinerea Mare talentul autentic și au cunoscut, în cea de-a opta ediție a show-ului suprem, Românii au talent, concurenți cu povești extraordinare de viață și cu abilități care au ridicat juriul și publicul în picioare.

A fost o seară plină de emoție și bucurie, iar momentele prezentate pe scenă s-au îmbinat perfect într-un spectacol complex. Andi, Mihaela, Andra și Florin au analizat cu atenție fiecare reprezentație și au rezonat cu cele mai multe dintre ele, iar Smiley și Pavel Bartoș s-au distrat în culise alături de echipă și de concurenți.

Cea de-a opta ediție a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 11.7 puncte de rating și 32.9% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D, care a obţinut 4.5 puncte de rating și 12.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 2.3 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:18, aproape 3.1 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

 

Sensibilitate, energie și efervescență

Concurenții au renunțat la inhibiții și la timiditate și au urcat aseară pe scena Românii au talent pentru a bucura publicul, dar și cu intenția de a-și face cunoscute aptitudinile.

A fost o sărbătoare a talentului, iar telespectatorii au avut parte de un show în care s-au putut regăsi cu ușurință, momentele prezentate trecând cu rapiditate prin mai multe stări și registre. Chiar dacă jurații au devenit din ce în ce mai pretențioși, nu au fost puțini cei care i-au impresionat vineri, românii demonstrând încă o dată că au talentul în sânge, că știu să zâmbească și că nu renunță la visurile lor, oricât de greu le-ar fi.

Show-ul a început în forță, cu un dans folcloric stilizat, prezentat de 13 băieți și fete plini de energie, care au umplut scena cu frumusețe, optimism și pasiune. După acest moment, reprezentații de rock experimental, acrobații și streetworkout, balet, stand-up comedy, jonglerie, dans contemporan, pian, improvizație, dans stil vogue și canto au încântat publicul și au făcut sala să vibreze. La finalul unei seri în care emoția, energia și forța s-au îmbinat perfect, K-boom, 7 Klase, Corul Parohiei Irești, Raoul Șipoș, Tiberiu Popovici, Cristina Țiprig și Constantin Tcaci, Kinetics, Corul Seniorii Omeniei, Cristian Roman, Nicolai Curnic și Sonia Orta Rosa, Victor Miron, Marco Rahme, B.E.A.R, Alexandru Covaci, La Vogue, Ciprian Costin, George Pintilii și Lăcrămioara Buscă au primit din partea juriului 3 sau 4 DA și merg mai departe în competiție.

Cel mai tare show de divertisment, Românii au talent, continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu noi momente fascinante, numai la PRO TV!

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

loading...

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV. Dacă e sâmbătă, ”Exatlon” face legea: Kanal D lider absolut de audiență !

Published

on

Credit foto: KANAL D

Sâmbată, 21 aprilie, înfruntarea dintre ”Faimoși” și ”Războinici” aduce, ca de obicei, poziția de lider absolut în Prime Time pentru Kanal D într-o seară de sâmbată, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Pro TV a ocupat locul secund în toate targeturile cu filmele de acțiune „Green Lantern: Protectorul Universului” și ”Revoltă după gratii”Antena 1 este în pană de soluții în ce privește producția locală „The Four – Cei Patru” prezentată de raperul Macanache, obținând un modest loc trei în target comercial. Digisport 1 își face apariția in topuri grație meciului de Liga I ”FC Viitorul Constanța – FCSB” care o clasează pe locul patru in target comercial.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 21 aprilie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.88.91596.1
Pro TV11.84.8859.7
Romania TV5.92.4430.7
Antena 15.82.4422.6
DigiSport 15.22.1383.4

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D19.07.2699.6
Pro TV12.44.8459.1
DigiSport 17.62.9279.7
Romania TV6.82.6250.3
Antena 16.42.4236.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.16.6296.0
Pro TV18.45.3235.6
Antena 19.52.7122.2
DigiSport 17.82.299.5
Romania TV2.80.835.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Preselecțiile ”Românii au talent” s-au încheiat! Vezi aici care a fost clasamentul televiziunilor ieri seară!

Published

on

Iuliana Jalbă Foto credit: Pro TV

Vineri, 20 aprilie, Pro TV a încheiat triumfător seria de zece preselecții „Românii au talent”, clasându-se detașat în fruntea topurilor de audiență, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Aseară s-au încheiat preselecțiile sezonului 8 Românii au talent! Au fost zece ediții în care a fost celebrat talentul românesc din cele patru puncte cardinale, în care Pământul a fost străbătut în lung și-n lat pentru a aduce pe scenă momente fabuloase, iar concurenții au depășit așteptările, au uimit, au emoționat, au electrizat și ne-au făcut să plângem de bucurie și să râdem în hohote. Vineri, telespectatorii au urmărit un regal al talentului autentic și au avut parte de un spectacol care a ridicat publicul în picioare și a produs reacții uluitoare.

Cea de-a zecea ediție a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 11.8 puncte de rating și 38.3% share, față de Kanal D, care a obţinut 4.2 puncte de rating și 13.8% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 2.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:45, peste 3.1 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Spectacol fascinant în ultima ediție de preselecții

Ultima ediție de preselecții Românii au talent le-a adus telespectatorilor încă un motiv de bucurie și trăiri intense, sentimente care s-au îmbinat perfect cu energia și efervescența aduse pe scena talentului de către concurenți. Andi, Mihaela, Andra și Florin au fot surprinși de abilitățile participanților și i-au încurajat să nu renunțe nicio clipă la visurile lor și să lupte pentru ceea ce își doresc. Fie că a fost vorba despre copii sau persoane trecute de prima tinerețe, toți au făcut spectacol și au determinat publicul să vibreze în ritmul talentului lor. Show-ul a fost deschis de 15 concurenți plini de entuziasm, care le-au adus aminte tuturor de copilărie, și a continuat cu momente fascinante de salsa, freestyle cu mingea, popping, gimnastică, dans oriental, chitară clasică și electrică, street dance, pangrathion athlima, nai, yoyo și canto.

La finalul unei seri în care talentul a fost prezentat la cel mai înalt nivel, Magic cups, Iuliana Jalbă, Fabian Barna, United Skills, Lidia Dormenco, Alex Manole, Zavera, Poethree, Clubul Sportiv Shindaito, Alexandru Manole, Corul Cantemus, Cătălin Bucureșteanu și Anne Marie Zaharia, Mariana Preda, Yoyo Squad, Orchestra Basarab, Attila Toth, Alin Abrudan și Liviu Burz și Tulnicăresele din Câmpeni au primit 3 sau 4 DA din partea juraților.

Preselecțiile s-au încheiat, însă spectacolul de abia începe, pentru că cei mai buni vin în marile gale ale talentului românesc! De vinerea viitoare, de la 20:30, LIVE, talent românesc get beget, berechet!

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunii „Românii au talent”, ieri 20 aprilie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV33.314.02494.7
Kanal D12.45.2930.7
Antena 17.83.3587.9
Romania TV4.11.7308.8
National TV3.41.4255.8

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV32.112.81231.2
Kanal D13.65.4523.0
Antena 16.42.5245.0
Romania TV4.21.7160.4
Antena 33.71.5140.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV38.311.8527.5
Kanal D13.84.3190.2
Antena 17.12.298.5
DigiSport 12.90.939.5
Prima TV2.60.835.9

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV se ține de treabă cu „Ferma vedetelor” și este din nou lider absolut! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: Pro TV

Joi, 19 aprilie, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și reality-show-ul „Ferma vedetelor”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FERMA VEDETELORPro TV21:3423:381237627304
ASK VE MAVIKanal D19:4623:01986537192
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:34964466222
AICI EU SUNT VEDETAAntena 119:5822:03824386151
GUESS MY AGEAntena 122:0323:0155721988

KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 21:34-23:38 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o creștere importantă a cotei de piață în toate targeturile de referință. Antena 1 nu reușește să se impună în serile de joi cu „Aici eu sunt vedeta” și „Ghicește vârsta”, clasându-se pe locul trei în toate targeturile analizate, la distanță tot mai mare de primele două clasate.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunilor „Ferma vedetelor”, ieri 19 aprilie:

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.56.91238.6
Kanal D14.95.6996.4
Antena 18.73.3582.1
Romania TV5.52.0366.1
Antena 34.71.8316.8

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.46.5627.2
Kanal D14.65.5527.3
Antena 16.72.5243.3
Romania TV6.02.3217.4
Antena 35.82.2210.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.36.8304.3
Kanal D15.14.4197.4
Antena 17.42.296.9
TVR 13.81.149.7
DigiSport 13.41.044.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending