Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Semifinala „Vedeta populară”, de la TVR 1, în top 3 programe din Ajun de Crăciun

Published

on

Cel mai mare concurs de talente din folclorul românesc, prezentat de Iuliana Tudor, a poziţionat TVR 1 pe locul 3 în topul celor mai urmărite programe ale serii de 24 decembrie. Au fost aleşi cei 6 concurenţi care vor lupta pentru titlul de „Vedeta populară” şi marele premiu de 100.000 de lei în FINALA de pe 31 decembrie.

 

Semifinala Vedeta populară, la finalul căreia au fost desemnaţi cei şase finalişti ai concursului de talente din folclorul românesc, a pus postul TVR 1 în topul celor mai urmărite programe ale serii de Ajun. Difuzată pe 24 decembre, între 21.00 şi 23.50, semifinala a fost al treilea cel mai urmărit program la nivel naţional, fiind vizionată în fiecare minut de 752.000 de telespectatori (4,2% rating mediu şi cotă de piaţă medie – 9,5%). La nivel urban, semifinala Vedeta populară s-a situat tot pe locul 3, cu un rating mediu de 3,4% şi 8,1% cotă de piaţă medie*.

 

La nivelul întregii ţări, vârful de audienţă al show-ului s-a înregistrat în partea a treia, la 23.11, când, la TVR 1, 1.005.000 de telespectatori (5,6% rating mediu şi 14,5% cotă de piaţă medie) vizionau competiţia talentelor din folclorul românesc.

 

Partea a doua a concursului Vedeta populară, în care semifinaliştii au prezentat publicului şi juriului câte un colind din zona pe care o reprezintă, de acasă de la ei, a ocupat poziţia a doua pe intervalul ei de difuzare (22.00-22.50). Colindelele româneşti, interpretate cu suflet de concurenţii din semifinală, au adunat în faţa micilor ecrane, la TVR 1, în medie 817.000 de telespectatori la nivel naţional (rating mediu – 4,6%; share mediu – 10,1%).

 

Cea mai tensionată parte a concursului, cea de-a treia, a fost şi cea mai vizionată: 875.000 de telespectatori au urmărit evoluţia celor 9 semifinalişti, care au avut de interpretat câte o melodie din folclorul minorităţilor din România (rating mediu 4,9% şi 13,5% cotă de piaţă medie, la nivel naţional). Partea a treia a concursului, transmisă de TVR 1 între orele 23.00 şi 23.49 a ocupat poziţia a treia în topul audienţelor, pe intervalul său de difuzare, atât la nivelul publicului naţional, cât şi pe target urban şi comercial. De altfel, cel mai urmărit minut al show-ului Vedeta populară s-a înregistrat în partea a treia, la 23.11, când peste un milion de telespectatori vizionau la TVR 1 cel mai mare concurs dedicat talentelor din folclorul românesc.

 

Ambiţie, perseverenţă, talent au dovedit cei 9 pe concurenţi din semifinala Vedeta populară, dar numai 6 dintre ei merg mai departe, în finala din ultima zi a anului: Andrada Iordache, Bezdead, Dâmboviţa; Alexandra Chira, Plopiş, Sălaj; Ana Anuţoiu, Deva, Hunedoara, Marian Buzilă din Valea Vinului, Bistriţa Năsăud; Mihai Moldovan, din Idicel Pădure, judeţul Mureş şi Constantin Gaciu, din Olt sunt finaliştii care vor concura pentru titlul de Vedeta populară şi marele premiu de 100.000 de lei. Iuliana Tudor îi aşteaptă pe telespectatori la finala Vedeta populară de la TVR 1, duminică, 31 decembrie, începând cu ora 20.00.

 

*Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA, prelucrare SRTv

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

loading...

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV se ține de treabă cu „Ferma vedetelor” și este din nou lider absolut! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: Pro TV

Joi, 19 aprilie, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și reality-show-ul „Ferma vedetelor”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FERMA VEDETELORPro TV21:3423:381237627304
ASK VE MAVIKanal D19:4623:01986537192
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:34964466222
AICI EU SUNT VEDETAAntena 119:5822:03824386151
GUESS MY AGEAntena 122:0323:0155721988

KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 21:34-23:38 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o creștere importantă a cotei de piață în toate targeturile de referință. Antena 1 nu reușește să se impună în serile de joi cu „Aici eu sunt vedeta” și „Ghicește vârsta”, clasându-se pe locul trei în toate targeturile analizate, la distanță tot mai mare de primele două clasate.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunilor „Ferma vedetelor”, ieri 19 aprilie:

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.56.91238.6
Kanal D14.95.6996.4
Antena 18.73.3582.1
Romania TV5.52.0366.1
Antena 34.71.8316.8

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.46.5627.2
Kanal D14.65.5527.3
Antena 16.72.5243.3
Romania TV6.02.3217.4
Antena 35.82.2210.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:34-23:38
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.36.8304.3
Kanal D15.14.4197.4
Antena 17.42.296.9
TVR 13.81.149.7
DigiSport 13.41.044.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Milioane de români martori la vânătoarea de strigoi din Las Fierbinți!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Aseară, primarul a reușit să descopere cine este strigoiul care-i dădea fiori reci. Ajutat de Dalida, Vasile a aflat că de fapt creatura care-și făcea veacul de o săptămână în pivnița casei lui era Ardiles.

Experimentați deja în vânătoarea de spirite, primarul și secretara lui au pus la cale și un plan pentru a-l speria pe Robi, iar pentru a fi siguri că nu gafează i-au cerut sprijinul și celebrului actor american Armand Assante. Milioane de români au fost cu ochii pe vânătoarea de strigoi de joi seară, iar serialul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Las Fierbinți a înregistrat 11.2 puncte de rating și 34.2% share pe segmentul de public comercial cu vârste curpinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe locul secund, KANAL D avea 4.5 puncte de rating și 13.6% share. Aproape 2.1 milioane de români, de la nivel național, au urmărit planul diabolic pe care Dalida și Vasile l-au pus la cale pentru a-l speria pe Robi, iar în minutul de aur de la ora 21:13, peste 2.5 milioane de telespectatori se bucurau de comedie la PRO TV.

Cele mai iubite personaje din Las Fierbinți au pregătit o nouă porție de distracție. În ce situații se vor afla Bobiță, Giani, Aspirina și Dalida, vedem săptămâna viitoare, la PRO TV.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Confruntarea celor doua foste Razboinice de la Exatlon, Anca si Alina, de la WowBiz, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de aseara a late night show-ului “WOWBiz”, prezentata de Andreea Mantea si Victor Slav a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate categoriile de public monitorizate, conform Kantar Media.

Mult asteptata confruntare in direct a celor doua foste concurente din Echipa Razboinicilor de la “Exatlon”, Alina si Anca, a tinut in fata micilor ecrane, in fiecare minut al difuzarii, pe durata emisiei, aproape un milion (945.000) de telespectatori. Sandu Lungu, antrenorul Dianei Belbita a venit si el in platoul “WOWbiz” ca sa isi sustina eleva.

Ieri, 18 aprilie, in intervalul orar 23:06 – 00:37, Kanal D a fost lider de audineta, inregistrand 5,3% rating si 21,2% cota de piata, pe targetul National, 4,3% rating si 19,6% cota de piata, pe targetul Comercial, si 4,3% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul All Urban.

In minutul de aur, atins chiar la debutul show-ului “WOWBiz”, peste un milion si jumatate (1.581.000) de romani asteptau cu sufletul la gura dezvaluirile incendiare ale celor doua foste concurente “Exatlon”, dar si discursul antrenorului Dianei Belbita, Faimoasa care a fost eliminata aseara din competitia sportiva.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,321,2945
 Pro TV3,212,7565
 Antena 11,97,6337
WOW BIZAntena 31,66,6293
23:06-24:37Romania TV1,45,5246
Antena Stars1,35,1226
National TV1,24,6207
Prima TV0,72,6116
Realitatea TV0,62,5112
AXN0,62,5111
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.04.2018

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,319,6193
 Pro TV3,415,5152
 Antena 12,511,3112
WOW BIZNational TV1,36,160
23:06-24:37AXN0,83,837
 Realitatea TV0,83,636
 Antena 30,52,424
 Antena Stars0,52,222
 Romania TV0,52,222
 DigiSport 10,52,120
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.04.2018

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,317,1416
 Pro TV2,911,6281
 Antena 32,49,6234
WOW BIZAntena 12,08,0195
23:06-24:37National TV1,24,8116
 Antena Stars1,24,7115
 Romania TV1,14,5109
 AXN1,04,096
 Realitatea TV0,83,380
 Prima TV0,51,844
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.04.2018

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

loading...

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending