HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV: Serialele de comedie de la PRO TV, Las Fierbinţi şi Atletico Textila, lider de audienţă! Cine a fost pe locul 2?

AUDIENŢE TV: Serialele de comedie de la PRO TV, Las Fierbinţi şi Atletico Textila, lider de audienţă! Cine a fost pe locul 2?

Miercuri seară, peste 2.8 milioane de români au urmărit un nou episod din sezonul zece al celui mai îndrăgit serial de comedie din România, Las Fierbinți. Aventura a continuat cu Atletico Textila, unde peste 2.1 milioane de telespectatori au fost amuzați de evoluția echipei de fotbal care are un nou finanțator.

 

Episoadele Las Fierbinți și Atletico Textila de miercuri seara au ținut telecomenzile departe de telespectatori! Ambele producții au fost lideri de audiență pe toate categoriile de public și au înregistrat, la nivelul targetului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cifre de aproximativ două ori mai mari decât televiziunile de pe locul doi!

 

În Las Fierbinți, Ardiles a militat pentru femei

 

În episodul de miercuri seară, Ardiles, Firicel și Brânzoi au purtat o discuție foarte aprinsă despre rolul femeii în societate. Cine trebuie să gătească, să spele, să pregătească masa, să curețe casa, să calce hainele? Femeia, evident, spune Firicel. Însă Ardiles este convins că situația ar trebui să se schimbe și are și dovada că vremurile nu mai sunt la fel – pe el îl relaxează să calce rufele, iar Brânzoi povestește cum el gătește mult mai bine decât nevasta sa!

 

Las Fierbinți a fost, din nou, lider de audiență pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, Pro TV a obținut pe durata difuzarii noului episod 12.8 puncte de rating și 34.2% share, spre deosebire de KANAL D 1 de pe locul doi, care a înregistrat numai 5.3 puncte de rating și 14.2% share.

 

 

Pompiliu (Florin Călinescu) a băgat spaima în echipa Atletico Textila!

 

Echipa de fotbal Atletico Textila este a Ralucăi, cu semnătură și acte de la Gică, soțul ei. Însă, fiind o doamnă care se respectă și nu își dorește să renunțe la propriile plăceri pentru binele echipei de fotbal, Raluca împrumută o sumă considerabilă de la Pompiliu, interpretat de Florin Călinescu. Însă, atunci când semnează contractul, nu verifică fiecare punct, așa că acum trebuie să se obișnuiască cu faptul că Pompiliu are drepturi chiar la bunul ei cel mai de preț, Atletico Textila.

 

Aventurile Atletico Textila au fost prima alegere a telespectatorilor, obținând la nivelul publicului comercial 10.1 puncte de rating și 27.2% share, spre deosebire de KANAL D, care a înregistrat numai 6.0 puncte de rating și 16.3% share.

 

Foto Credit: PRO TV

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

dorin.huntai@radardemedia.ro

Ma puteti contact pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns