HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV: Serialele PRO TV, Las Fierbinţi şi Atletico Textila, locul 1, în audienţe!

AUDIENŢE TV: Serialele PRO TV, Las Fierbinţi şi Atletico Textila, locul 1, în audienţe!

bobo-dorel-las-fierbinti

Aseară, România a ales comedia autentică! Cele mai bune seriale românești de comedie, Las Fierbinți și Atletico Textila au reunit milioane de telespectatori!

 

Audienta Las Fierbinti 

Cel mai de succes serial de comedie din România din ultimii 10 ani, Las Fierbinți, a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, fiind urmărit de peste 2 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:29 – 21:24.

Cel mai urmărit minut al episodului, cel de la 21:01, a reunit aproape 2.5 milioane de telespectatori. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, aventurile fierbințenilor au fost lider de audiență, cu 12 puncte de rating și 31.6% share, în timp ce postul de pe locul doi, Antena 1, care difuza Next Star a înregistrat 5.4 puncte de rating și 14.2% share.

 

Audienta Atletico Textila

După aventurile din Las Fierbinți, Atletico Textila a primit pasa. Cu o preluare bună, serialul de comedie care prezintă aventurile amuzante ale echipei de fotbal patronate de Nea Gică a continuat seara comediei, episodul fiind urmărit de aproape 1.2 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 21:24 – 22:22. Cel mai urmărit minut al episodului, cel de la 21:24, a reunit aproape 1.8 milioane de telespectatori.

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, peripețiile echipei de fotbal au fost lider de audiență, cu 8.9 puncte de rating și 22.5% share, în timp ce postul de pe locul doi, Antena 1 a înregistrat 7.9 puncte de rating și 20% share.

adita-atletico-textila
În episodul de aseară, Nea Traian le-a propus băieților o nouă tactică de joc, cu care spera acesta să câștige următorul meci: simularea faulturilor. Când au auzit propunerea antrenorului, jucătorii n-au stat prea mult pe gânduri și au încercat să impresioneze cu talentul actoricesc: căzături care mai de care mai spectaculoase, simulări ale durerii, dar și lacrimi instant. Cel mai silitor elev al maiestrului Traian a fost Adiță, care a prins imediat schemele de căzături artistice. Cu toate acestea, în momentul în care a fost faultat în careu, arbitrul și-a dat seama de simulare și i-a acordat roșu, eliminându-l din teren!

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: PRO TV

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

elen.milea@radardemedia.ro

elen.milea[@] radardemedia.ro

No comments

Lasă un răspuns