A fost agitație mare în Las Fierbinți și de Crăciun. După o noapte de distracție, Aspirina s-a trezit cu Rață și Ardiles în pat, iar cu Dalida ascunsă într-un dulap. Fericită că și-a vândut casa veche și s-a mutat într-una nouă, Aspirina le-a dat de băut consătenilor ei pentru că în urma tranzacției a rămas cu o diferență de 500 de euro.
Bobiță a încercat să dea lovitura în afaceri chiar în zi de sărbătoare și a pregătit o petrecere de zile mari la cârciumă, sperând astfel că o să-și rotunjească și veniturile. Muzică bună, câteva ghirlande și două beri gratis pentru doar 150 de lei, asta era oferta cârciumarului, însă localnici nu s-au înghesuit la eveniment, așa că fierbințeanul s-a distrat toată noaptea singur. Episodul special Las Fierbinți, din 24 decembrie, a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar la nivel național peste 1.9 milioane de telespectatori s-au bucurat de comedie la PRO TV.
Las Fierbinți a înregistrat 11.5 puncte de rating și 30.8% share pe segmentul de public comercial cu vârste curpinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de poziția secundă, ANTENA 1 avea 4.9 puncte de rating si 13.3% share. În minutul de aur, aproape 2.4 milioane de telespectatori de la nivelul întregii țări urmăreau peripețiile fierbințenilor.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL