Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Show-ul iUMOR de la Antena 1 a fost din nou lider de audienţă. Cine s-a clasat pe locul secund?

Duminică seara, iUmor a fost din nou lider de audiență pe toate targeturile, emisiunea fiind urmărită în minutul de maximă audiență de la 20.18 de 2.144.000 de români.

Published

on

Prev1 of 2

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Duminică seara, iUmor a fost din nou lider de audiență pe toate targeturile, emisiunea fiind urmărită în minutul de maximă audiență de la 20.18 de 2.144.000 de români.

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea iUmor difuzată între 19.59-22.13 a înregistrat o audiență medie de 11,1 puncte de rating și 24,7% cota de piață, în timp ce Pro Tv s-a clasat pe locul al doilea cu 10,2 puncte de rating și 22,8% cota de piață.

 

PUBLICUL URBAN

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul întregului public din mediul urban, cu o audiență medie de 9,3 puncte de rating și 18,3% cotă de piață, în timp ce Pro Tv s-a clasat pe locul al doilea cu 8,3 % puncte de rating și 16,3 % cotă de piață.

 

PUBLICUL NATIONAL 

La nivelul întregului public din România, Antena 1 a ocupat poziția fruntașă cu 8,9 puncte de rating și 17,8% cotă de piață, urmată de ProTv cu 7,9 puncte de rating și 15,9% cotă de piață.

 

iumor-antena-1-1

 

FOLLOW UP: Fie că au făcut stand-up comedy, au cântat, au dansat, au oferit divertisment de calitate sau dimpotrivă, concurenții celei de-a șasea ediții a emisiunii jurizate de Delia, Cheloo și Bendeac au dovedit că umorul poate îmbrăca forme dintre cele mai diverse şi poate fi despre orice.

 

Gherghe Gabriel a ajuns în sezonul trecut printre finaliști, iar acum s-a întors în platoul emisiunii iUmor pentru a împărtăşi juriului și telespectatorilor noul său material de stand up. El le-a explicat acestora de ce i se pare că aproape toţi domnitorii români au nume de staruri porno, ce e cu noul obicei la nunţi de a elibera porumbei şi care i se pare motivaţia perfectă prin care să o facă pe iubita lui să parcheze maşina corect, la milimetru. Cheloo l-a sancționat pentru că s-a luat de Tudor Gheorghe „Eu îl consider unul dintre cei mai mari artiști români. Nu l-aș lua niciodată în balon!”. Delia și Bendeac, însă, nu au văzut nimic ofensator în momentul lui și l-au trecut mai departe.

Mane Voicu i-a cucerit și el pe cei trei juraţi şi a trecut în etapa următoare. Cum? Explicând cu mult umor de ce şahul este un sport rasist şi cum ar arăta atentatele la români. „M-am simțit foarte bine. Mi-au plăcut glumele de la final”, i-a spus Cheloo concurentului, în timp ce Mihai Bendeac l-a sfătuit ca data viitoare să încerce să scape de emoții pentru că „materialul este foarte bun”.

 

Sursa cifre: Kantar Media

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ROMANII AU TALENT, lider incontestabil de audienţă! Debutul celui de-al optulea sezon continua seria recordurilor de public

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri, 16 februarie, debutul sezonului ROMANII AU TALENT dedicat Marii Uniri, care a adunat romani din întreaga lume, a fost lider absolut de audienţă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a obţinut locul doi în audiențele serii pe intervalul analizat cu serialul turcesc „Dragoste şi Ura”. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul trei cu cea de-a treia parte a trilogiei
The Divergent: „Allegiant”.

Prima ediţie de ROMANII AU TALENT din acest sezon fost urmărită în medie pe minut de 3.444.600 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:45, a adunat în fața televizoarelor 4.429.500 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV40.519.33444.6
Kanal D14.26.81212.1
Antena 15.42.6462.8
Antena 33.41.6286.1
Romania TV3.01.4256.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV41.119.51878.6
Kanal D12.35.8563.2
Antena 15.42.6246.7
Antena 34.42.1201.9
DigiSport 13.21.5145.8

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV50.620.5913.1
Kanal D9.33.8167.8
Antena 19.03.6162.1
DigiSport 12.00.836.3
National TV1.70.730.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

“FERMA VEDETELOR” leader de piata la debut! Vezi topul celor mai vizionate statii TV ale serii!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Marti, 13 februarie, premiera “FERMA VEDETELOR” s-a impus ca leader absolut de audienta, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Monica Barladeanu si Nea Rata a debutat cu succes in fata superproductiilor „Exatlon Romania” pe Kanal D si „Asia Express” pe Antena 1.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart TimeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FERMA VEDETELORPro TV19:5921:261884893421
EXATLON ROMANIAKanal D20:0523:011802772350
ASIA EXPRESSAntena 119:5923:001058570310

 

Drumul prin de peripetii catre inima Fagarasului si primele aventuri ale vedetelor puse din greu la incercare de viata la ferma au fost urmarite in medie pe minut de 1.884.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 20:31, a adunat in fata televizoarelor 2.460.800 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.510.51884.4
Kanal D18.910.21822.4
Antena 110.15.5975.0
Antena 34.62.5444.3
Romania TV4.32.3417.1

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.99.2892.5
Kanal D15.68.1779.5
Antena 19.95.1492.0
Antena 35.72.9284.6
Romania TV4.92.6247.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.89.4421.1
Kanal D19.58.1360.1
Antena 114.15.8261.1
Digi 243.61.567.2
National TV3.11.357.0

 

Sursa datelor: Kantar Media / Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Cove si „baietii mamei” in lupta cu superproductiile TV. Vezi cum s-a impartit audienta in seara premierelor

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Luni, 12 februarie, premiera “ MA INSOARA MAMA!” a clasat Pro TV pe locul doi, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Cove a infruntat doua superproductii cu vedete desfasurate pe alte continente.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:0323:081961830401
MA INSOARA MAMA!Pro TV20:2822:311458728354
ASIA EXPRESSAntena 119:5822:491152621354
PE BUNE?!Pro TV22:3123:38723440267
Kanal D a fost lider de audiență în toate targeturile de referință cu emisiunea „Exatlon Romania” in care echipa unita a Romaniei a intalnit pentru a doua oara reprezentativa Mexicului. Pro TV, a obținut locul 2 în targeturile național si urban cu „Ma insoara mama!”. Super productia Antenei 1 „Asia Express: Drumul Dragonului” a obtinut locul doi in target comercial pe durata de difuzare a reality show-ului Pro TV.
Emisunea “Ma insoara mama!” a fost urmărita in medie pe minut de 1.458.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:34, a adunat in fata televizoarelor 2.029.700 de români.
PUBLICUL NAŢIONAL
Target>>National All
Interval>>20:28-22:31
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.511.32023.0
Pro TV15.58.21458.0
Antena 112.36.51157.3
Antena 35.83.0544.2
Romania TV3.92.0364.0

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:28-22:31
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.08.9857.0
Pro TV14.47.5727.6
Antena 112.56.6633.6
Antena 38.04.2405.6
DigiSport 14.12.2208.2

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:28-22:31
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.49.1407.6
Antena 118.18.1360.9
Pro TV17.87.9354.3
Pro Cinema3.51.569.1
DigiSport 13.31.565.5

 

Sursa datelor: Kantar Media / Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending