Connect with us

Topuri lunare

AUDIENŢE TV ŞTIRI: Bătălia pentru supremaţie s-a dat intre Antena 3 şi România TV. Ce audienţă a obţinut Digi 24?

Published

on

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de stiri în luna DECEMBRIE 2016 pentru publicul naţional şi urban. 

 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi furnizate de ARMA/Kantar Media. 

  • Cifre de audienţă pentru luna decembrie 2016, aici.  
  • Cifre pentru posturile de stiri, noiembrie 2016, aici.
  • Cifre pentru posturile de sport, noiembrie 2016, aici

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Posturile de ştiri, la nivelul publicului national au înregistrat audienţe foarte mari, faţă de lună precedentă, iar lider de audienţă rămâne postul România TV, care s-a clasat pe primul loc cu o audienţă medie de 1.7% rating şi 6.75% share, în timp ce principalul concurent, postul Antena 3 a obţinut 1.63% rating şi 6.34% share.

 

B1TV s-a clasat pe locul 3 la mare diferenta de locul 2 cu o medie de 0.42% rating şi 1,62% share, în schimb DIGI 24 se afla pe locul 5 cu cifre usor in crestere– 0.32% rating şi 1.23% share. Realitatea TV mai creste,  staţia a obţinut, locul 4 cu 0,32% rating  si 1.23% cota de piata  (0.25% rating şi puţin peste 1.05% share – in luna noiembrie).

 

La nivelul publicului urban situaţia este asemănătoare la fel în cazul publicului naţional, doar ca postul Digi trece pe locul 4 la o mica diferenţă de Realitatea TV.

Astfel, Romania TV este lider de audienţa cu 1.91% rating şi 7,75% share, iar principalul concurent Antena 3 a obţinut 1,88% rating şi 7,63% cotă de piaţă, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

Mai multe detalii in graficele de mai jos:

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA DECEMBRIE 2016, PUBLICUL NATIONAL

audiente-tv-stiri-decembrie-2016-2

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA DECEMBRIE  2016, PUBLICUL URBAN

audiente-tv-stiri-decembrie-2016-1

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

 

Grafice: RADAR DE MEDIA

BILANŢ PRO TV 2016: Cele mai multe recorduri în audienţă în ultimii 14 ani! Ce producţii au obţinut cele mai mari cifre?

RETROSPECTIVĂ VIDEO: RADAR DE MEDIA a premiat şi în 2016 pe cei mai buni din industrie!

AUDIENŢE TV DECEMBRIE 2016: Analiză completă pentru toate posturile TV. Cifrele sunt în creştere pentru ROMÂNIA TV, ANTENA 3 şi PRO TV! Grafice, aici!

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Acces Direct a fost peste Ce spun romanii, în luna ianuarie, în day time

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Emisiunea „Acces direct”, prezentată de Simona Gherghe, de la Antena 1, a fost cea mai urmărită producție de televiziune, în luna ianuarie 2018, la nivelul publicului din toată țara. Luna ianuarie a marcat, de asemenea, revenirea Simonei Gherghe, în postura de prezentatoare a emisiunii difuzate de A1.

 

Așadar, în topul producțiilor TV difuzate de posturile generaliste în prima lună a anului, “Acces direct” se află pe primul loc, cu 9,8 puncte de rating și o cotă de piață de 23,6 %, fiind cea mai urmărită emisiune la nivel național.

În medie, pe zi, producția a fost urmărită de 1.749.000 de români. Emisiunea prezentată de Simona Gherghe la Antena 1 este urmată în clasament de “Ce spun românii” (Pro Tv), cu 9,7 puncte de rating și o cotă de piață de 21%

În intervalul de difuzare a emisiunii, între orele 17 și 19, “Acces direct” a fost lider de audiență, la nivel național, surclasând atât Știrile Pro TV de la ora 17, cât și producția de divertisment “Ce spun românii”. În intervalul comun cu Știrile Pro TV, “Acces direct” a înregistrat 8,3 puncte de rating și 21,7 cota de piață, în timp ce programul de știri de la postul concurent, Pro Tv, a înregistrat 7,8 puncte de rating și 20,6 cota de piață. De asemenea, pe intervalul comun cu emisiunea “Ce spun românii”, “Acces direct” a obținut 11,6 puncte de rating și 25,4 % cota de piață, în timp ce show-ul prezentat de Cabral a înregistrat 9,6 puncte de rating și 21,2 % cota de piață.

 

Sursa: Kantar Media

Copyright:ARMADATA SRL              

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

RAPORT: Performanta in audiente pentru KANAL D. Statia a inregistrat in ianuarie cele mai bune cifre pe publicul comercial!

Emisiunile Kana D sunt preferatele romanilor! In ianuarie 2018, statia a inregistrat cea mai mare crestere a cotei de piata, in Prime Time, la nivelul publicului Comercial

Published

on

Foto Credit: KANAL D

In prima luna a acestui an, Kanal D s-a situat pe locul doi in top, in intervalul 20:00 -24:00, pe publicul National si All Urban. 

Kanal D a inceput in forta 2018! In prima luna a acestui an, statia a inregistrat cea mai mare crestere a cotei de piata, de 27%, la nivelul publicului comercial, in raport cu anul precedent, in intervalul 20:00 – 24:00. Cresterea este una uriasa comparativ  cu cea inregistrata de competitiorii din top trei televiziuni din Romania.

Kanal D a fost toata luna pe locul doi in intervalul 20:00 – 24:00, cu 6,7% Rating si 15,1% share, pe targetul National, cu 10% crestere a cotei de piata fata de anul precedent, cea mai mare in raport cu competitorii. Si pe All Urban Kanal D s-a plasat tot pe locul secund in intervalul mentionat, inregistrad 5,5% Rating si 12,7% Share, cu o crestere de 4% a cotei de piata, cea mai mare raportat la competitie.

 

Crestere semnificativa a cotei de piata, de 16%, a fost inregistrata si la nivelul intregii zile, pe Comercial, in raport cu rezultatele obtinute in 2017.

Kanal D continua sa ofere publicului cele mai bune emisiuni si sa isi reconfirme calitatea de adevarat trendsetter in materie de formate TV. Revelatia acestui inceput de an este reality-ul „Exatlon”, difuzat de sambata pana marti, de la ora 20:00. De asemenea, „Bravo, ai stil! All Stars”, show-ul devenit inca de la primele difuzari un adevarat fenomen, a aruncat in lupta, de aceasta data, cele mai bune concurente ale sezoanelor precedente. Anul 2018 a venit si cu sezoanele noi ale unor emisiuni foarte iubite de publicul larg: „Te vreau langa mine”, „Teo Show”, WOWBiz”,”Asta-i Romania”. In acest weekend, pe 4 februarie,  va incepe noul sezon  „Ochii din umbra”, reality show-ul prezentat de Ernest urmand sa fie difuzat in fiecare duminica, de la ora 23:15, imediat dupa „Exatlon”. Serialul turcesc „Dragoste si ura” cucereste tot mai multi telespectatori, iar spectacolul Stirilor Kanal D le aduce in continuare telespectatorilor cele mai importante subiecte de pe agenda zilei, reportaje emotionante, dintr-un studio conceput la cele mai avansate standarde tehnice.

 

Tabel cifre de audienta, Prime Time, toate segmentele de public, luna ianuarie 2018:

 

Ianuarie 2018Ianuarie 2017Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
20:00-24:00Pro TV4289,625,926,6-2%
Antena 12405,414,614,32%
Kanal D2014,512,29,627%
Target: 18-49 Urban

 

 

Ianuarie 2018Ianuarie 2017Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
20:00-24:00Pro TV13817,717,319,0-9%
Kanal D12076,715,113,710%
Antena 18905,011,110,92%
Target: National

 

 

Ianuarie 2018Ianuarie 2017Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
20:00-24:00Pro TV7127,417,017,8-5%
Kanal D5305,512,712,24%
Antena 14274,410,29,93%
Target: All Urban

 

Tabel, cifre pentru toata ziua, publicul comercial!

Ianuarie 2018Ianuarie 2017Growth
Time BandsChannelsRtg(000)Rtg%Shr%Shr%%
Whole dayPro TV2024,523,223,20%
Antena 11312,915,014,35%
Kanal D721,68,37,116%
Target: 18-49 Urban

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

ANALIZA: Grupul PRO TV, lider incontestabil de audiență în 2017! Distanța dintre PRO TV și competiție, cea mai mare din ultimii 5 ani

Published

on

Știrile, emisiunile de divertisment, fotbalul, filmele și serialele PRO TV sunt, de 22 de ani, preferate de majoritatea românilor!

Grupul PRO TV, parte a Central European Media Enterprises, a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, iar diferența față de grupul media de pe locul secund a crescut cu 2.3 puncte procentuale în share, pe durata întregii zile, cea mai mare din ultimii 5 ani.

 

„Pentru noi, 2017 a fost un an bun, iar rezultatele de audiență vorbesc de la sine. Am lansat cinci show-uri noi, Uite cine dansează, Gospodar fără pereche, Fort Boyard, România, jos pălăria! și Pe bune?!, Știrile PRO TV reprezintă principala sursă de informare pentru români, iar conținutul pe care îl oferim zilnic, de luni până duminică, este, la fel ca în fiecare an, preferat de majoritatea telespectatorilor. Le mulțumesc colegilor din echipa PRO TV pentru efortul depus în 2017, iar tuturor românilor le promitem un 2018 în care conținutul de calitate, știrile obiective, divertismentul și acțiunea vor atinge un nou nivel. În februarie vom lansa în forță grila de primăvară, cu emisiuni deja consacrate, precum Românii au talent și Ferma vedetelor, dar și cu Mă însoară mama, un show care credem că va fi pe placul telespectatorilor.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

PRO TV, postul TV preferat al românilor

Fie că este vorba de rezultatele de audiență înregistrate la nivelul întregii zile sau în prime time, PRO TV este, incontestabil, liderul televiziunilor din România!

 

La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut la nivelul întregii zile o medie de 3.9 puncte de rating și 23.3% share, spre deosebire de televiziunea clasată pe locul secund, ANTENA 1, cu numai 2.5 puncte de rating și 14.9% share. Comparativ cu anul 2016, PRO TV a înregistrat o creștere consistentă, de 2.7 puncte procentuale cotă de piață!

În prime time, PRO TV a obținut anul acesta cifre considerabil mai ridicate decât în 2016, cu o creștere de 2 puncte procentuale share! La nivelul publicului comercial, PRO TV a obținut o medie de 9.2 puncte de rating și 27.0% share, în timp ce postul TV de pe locul al doilea, ANTENA 1, a înregistrat doar 5.4 puncte de rating și 15.9% share.

 

Grupul PRO TV, cel mai urmărit de telespectatori!

Programele și conținutul de calitate oferit de cele șase televiziuni din grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO CINEMA, PRO GOLD, PRO TV Internațional) au făcut ca distanța pe întreaga zi față de grupul media secund să crească în 2017 cu 2.3 puncte procentuale share, comparativ cu anul 2016, ajungând la cea mai mare distanță față de grupul media secund din ultimii 5 ani!

Rezultatele de audiență obținute de grupul PRO TV la nivelul întregii zile pe segmentul publicului comercial au crescut în 2017, ajungând la o medie de 4.6 puncte de rating și 27.4% share, comparativ cu grupul media secund, INTACT, care a înregistrat o medie de 3.5 puncte de rating și 20.7% share.

În prime time, grupul PRO TV a înregistrat o medie de 10.3 puncte de rating și 30.3% share, comparativ cu următorul competitor media, INTACT, care a obținut o medie de numai 7.2 puncte de rating și 21.2% share, ajungând la o diferență de 9.1 puncte procentuale.

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending