Connect with us

Topuri lunare

AUDIENŢE TV ŞTIRI: Bătălia pentru supremaţie s-a dat intre Antena 3 şi România TV. Ce audienţă a obţinut Digi 24?

Published

on

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de stiri în luna DECEMBRIE 2016 pentru publicul naţional şi urban. 

 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi furnizate de ARMA/Kantar Media. 

  • Cifre de audienţă pentru luna decembrie 2016, aici.  
  • Cifre pentru posturile de stiri, noiembrie 2016, aici.
  • Cifre pentru posturile de sport, noiembrie 2016, aici

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Posturile de ştiri, la nivelul publicului national au înregistrat audienţe foarte mari, faţă de lună precedentă, iar lider de audienţă rămâne postul România TV, care s-a clasat pe primul loc cu o audienţă medie de 1.7% rating şi 6.75% share, în timp ce principalul concurent, postul Antena 3 a obţinut 1.63% rating şi 6.34% share.

 

B1TV s-a clasat pe locul 3 la mare diferenta de locul 2 cu o medie de 0.42% rating şi 1,62% share, în schimb DIGI 24 se afla pe locul 5 cu cifre usor in crestere– 0.32% rating şi 1.23% share. Realitatea TV mai creste,  staţia a obţinut, locul 4 cu 0,32% rating  si 1.23% cota de piata  (0.25% rating şi puţin peste 1.05% share – in luna noiembrie).

 

La nivelul publicului urban situaţia este asemănătoare la fel în cazul publicului naţional, doar ca postul Digi trece pe locul 4 la o mica diferenţă de Realitatea TV.

Astfel, Romania TV este lider de audienţa cu 1.91% rating şi 7,75% share, iar principalul concurent Antena 3 a obţinut 1,88% rating şi 7,63% cotă de piaţă, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

Mai multe detalii in graficele de mai jos:

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA DECEMBRIE 2016, PUBLICUL NATIONAL

audiente-tv-stiri-decembrie-2016-2

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA DECEMBRIE  2016, PUBLICUL URBAN

audiente-tv-stiri-decembrie-2016-1

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media Audiences, Copyright: ARMADATA S.R.L.

 

Grafice: RADAR DE MEDIA

BILANŢ PRO TV 2016: Cele mai multe recorduri în audienţă în ultimii 14 ani! Ce producţii au obţinut cele mai mari cifre?

RETROSPECTIVĂ VIDEO: RADAR DE MEDIA a premiat şi în 2016 pe cei mai buni din industrie!

AUDIENŢE TV DECEMBRIE 2016: Analiză completă pentru toate posturile TV. Cifrele sunt în creştere pentru ROMÂNIA TV, ANTENA 3 şi PRO TV! Grafice, aici!

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV LUNARE: Emisiunea “Acces Direct”, lider de audienţã şi în luna martie

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Emisiunea „Acces Direct”, prezentată de Simona Gherghe, în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 17.00, la Antena 1, a fost lider de audienţã şi  în luna martie 2018, la nivelul publicului din toată țara, cu un procent de leadership de 91%.

Încã de la începutul anului, emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a condus topul audienţelor, în intervalul sãu de difuzare.

Așadar, în cea de-a treia lunã a anului 2018, “Acces Direct” se află pe primul loc în slotul sãu de difuzare, cu 8.4 puncte de rating și o cotă de piață de 23.1%, la nivel national. În medie, pe zi, producția a fost urmărită de 1.498.000 de români. Poziţia secundã a clasamentului este ocupatã de ProTv, care în acelaşi interval şi la nivelul aceluiaşi public înregistreazã 7.1 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 19,6%, cu producţiile “Ce spun românii” şi “Ştirile ProTV 17”, în vreme ce a treia poziţie este ocupatã de Kanal D, care înregistreazã 2.6 puncte de rating şi 7.1 cotã de piaţã.

 

Sursa: Kantar Media                        

Copyright:ARMADATA SRL              

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV LUNARE: Kanal D, cresteri spectaculoase in audienta, intreaga luna martie

#Kanal D a inregistrat cea mai mare crestere a cotei de piata, de 81%, la nivelul publicului Comercial, in intervalul 20:00 – 24:00, in raport cu anul precendent

Published

on

Foto Credit: KANAL D

In luna martie a acestui an, emisiunile, serialele si filmele difuzate de Kanal D au fost in primele optiuni ale telespectatorilor, fapt ce a propulsat statia in in topurile audinetelor din Romania.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in Prime Time, atat pe intervalul orar 18:00 – 24:00, cat si pe tronsonul orar 20:00 – 24:00, inregistrand cresteri spectaculoase in audienta, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Pe targetul Comercial, in intervalul 20:00 – 24:00, Kanal D a fost pe locul doi toata luna martie, cu 18,2% cota de piata. Kanal D este singura televiziune care a inregistrat cea mai mare crestere cotei de piata in luna martie (81%) fata de aceeasi perioada a anului trecut. Si pe tronsonul orar 18:00 – 24:00, cota de piata a statiei a inregistrat o crestere spectaculoasa de 62 de procente, fata de luna martie a anului 2017.

Pe targetul All Urban, in intervalul 20:00 – 24:00, cresterea cotei de piata a statiei supuse discutiei a fost de 30%, adica o diferenta de 3,7 puncte procentuale in raport cu luna  martie a anului precedent. Emisiunea fenomen “Exatlon”, late night show-ul “WOWBiz”, Gala “Bravo, ai stil! All Stars”, emisiunea “Ochii din umbra”, dar si serialul turcesc “Dragoste si ura” au pozitionat Kanal D pe locul doi in intervalul orar mai sus mentionat, pe intreaga perioada a lunii martie, cu o cota de piata de 16,3%.

O cota de piata de 13,3% si o crestere semnificativa de 23% s-a inregistrat in randul populatiei de la orase, in intervalul 18:00 – 24:00, Kanal D mentinandu-si locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Pe targetul National, grila diversificata de programe a postului Kanal D a propulsat statia pe locul doi, atat pe intervalul 20:00 – 24:00, cat si pe tronsonul orar 18:00 – 24:00. Cu o cota de piata de aproape 20% si o crestere de 35 de procente in raport cu rezultatele obtinute in 2017, Kanal D a fost pe locul doi in Prime Time (20:00 – 24:00), intreaga luna martie. O cota de piata de 15,5% si o crestere de 27% a acesteia, pe tronsonul 18:00 – 24:00, a inregistrat Kanal D, in randul populatiei din intreaga tara.

 

Audiente TV luna Martie (1-31 martie 2018), comparativ cu luna martie 2017

Data :Mar-1     Up until:31-Mar
Units >>18:00-24:00Units >>20:00-24:00
ChannelsMar-17Mar-18GrowthChannelsMar-17Mar-18Growth
Pro TV28,626,1-9%Pro TV28,125,5-9%
Antena 117,015,4-10%Kanal D10,018,281%
Kanal D9,415,362%Antena 117,814,7-17%
Prima TV3,83,0-22%Prima TV3,92,9-26%
National TV1,92,954%National TV1,72,545%
Pro Cinema1,32,165%Pro Cinema1,42,158%
Antena 32,12,0-7%Antena 32,01,9-8%
Romania TV2,21,8-19%DigiSport 13,11,7-46%
DigiSport 12,61,7-37%Romania TV2,21,7-24%
TVR 11,41,3-5%TVR 11,61,4-15%
Units >>18:00-24:00 Units >>20:00-24:00
ChannelsMar-17Mar-18Growth ChannelsMar-17Mar-18Growth
Pro TV21,820,3-7%Pro TV20,719,4-6%
Kanal D10,813,323%Kanal D12,616,330%
Antena 113,012,2-6%Antena 113,111,2-14%
Antena 36,35,7-10%Antena 36,36,0-4%
Romania TV5,64,9-12%Romania TV5,74,9-14%
National TV2,83,733%National TV2,12,938%
Prima TV3,43,0-12%Prima TV3,52,9-18%
TVR 11,92,03%TVR 12,32,2-4%
Pro Cinema1,01,877%Realitatea TV1,41,939%
Realitatea TV1,21,845%TVR 21,41,832%
Units >>18:00-24:00 Units >>20:00-24:00
ChannelsMar-17Mar-18Growth ChannelsMar-17Mar-18Growth
Pro TV21,820,3-7%Pro TV21,219,9-6%
Kanal D12,215,527%Kanal D14,319,335%
Antena 113,713,4-2%Antena 112,811,3-12%
Romania TV5,14,8-6%Antena 35,14,8-6%
National TV3,74,523%Romania TV5,14,7-8%
Antena 35,14,5-11%National TV3,03,617%
Prima TV4,03,3-18%Prima TV4,33,3-23%
TVR 12,22,20%TVR 12,62,5-5%
Pro Cinema1,32,061%Pro Cinema1,31,845%
Pro 21,61,61%TVR 21,41,723%

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

ACCES DIRECT, lider de audienţă şi în luna februarie

Published

on

Emisiunea „Acces Direct”, prezentată de Simona Gherghe, în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 17.00, la Antena 1, a fost lider de audienţã şi  în luna februarie 2018, la nivelul publicului din toată țara, cu un procent de leadership de 100%.

Şi în luna ianuarie, emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a condus topul audienţelor, în intervalul sãu de difuzare.

 

Așadar, în cea de-a doua doua lunã a anului 2018, “Acces Direct” se află pe primul loc în slotul sãu de difuzare, cu 9,3 puncte de rating și o cotă de piață de 22,6%, la nivel national. În medie, pe zi, producția a fost urmărită de 1.656.000 de români.

Poziţia secundã a clasamentului este ocupatã de ProTv, care în acelaşi interval şi la nivelul aceluiaşi public înregistreazã 8 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 19,5%, cu producţiile “Ce spun românii” şi “Ştirile ProTV 17”, în vreme ce a treia poziţie este ocupatã de Kanal D, care înregistreazã 2.7 puncte de rating şi 6.5 cotã de piaţã.

 

Sursa: Kantar Media                        

Copyright:ARMADATA SRL              

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending