HomeAUDIENȚE TVAUDIENŢE TV ŞTIRI, Octombrie 2016: România TV rămâne lider de audienţă, iar Antena 3 ocupă pe locul secund! Cum arata clasamentul final?

AUDIENŢE TV ŞTIRI, Octombrie 2016: România TV rămâne lider de audienţă, iar Antena 3 ocupă pe locul secund! Cum arata clasamentul final?

antena-3-mircea-badea-mihai-gadea

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de stiri în luna OCTOMBRIE 2016 pentru publicul naţional şi urban. 

 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru audienţele  posturilor de stiri, SEPTEMBRIE 2016, AICI

 

APosturile de ştiri, la nivelul publicului national au înregistrat audienţe mai mari, faţă de lună precedentă, iar lider de audienta ramane postul România TV, care s-a clasat pe primul loc cu o audienţă medie de 1.23% rating şi 5.57% share, în timp ce principalul concurent, postul Antena 3 a obţinut 1.08% rating şi 4.89% share.

B1TV s-a distanţat considerabil de locul 3 şi a înregistrat în luna octombrie –  0.35% rating şi 1.59% share, în schimb DIGI 24 se afla pe locul 4 cu cifre usor in crestere– 0.26% rating şi 1.19% share. Realitatea TV mai creste,  staţia a obţinut doar 0.23% rating şi puţin peste 1.02% share.

 

La nivelul publicului urban situaţia este asemănătoare la fel în cazul publicului naţional, Romania TV este lider de audienţa cu 1.38% rating şi 6,19% share, iar principalul concurent Antena 3 a obţinut 1.33% rating şi 6.54% cotă de piaţă, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA OCTOMBRIE  2016, PUBLICUL NATIONAL

audiente-radar-de-media-stiri-octombrie-2016-2

 

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA, POSTURI DE STIRI, LUNA OCTOMBRIE  2016, PUBLICUL URBAN

audiente-radar-de-media-stiri-octombrie-2016-1

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

 

Lasa un comentariu aici!

No comments

leave a comment