HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENTE TV: Stirile KANAL D, locul 1 in audiente pe mai multe categorii de public

AUDIENTE TV: Stirile KANAL D, locul 1 in audiente pe mai multe categorii de public

Luni, 13 noiembrie, telespectatorii au ales in numar mare Kanal D ca prima sursa de informare. “Stirile Kanal D”, de la ora 12:00, prezentate de Silvia Ionita, au pozitionat postul pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, atat in randul publicului Comercial, cat si pe All Urban.

Pe segmentul de public National, pe intreaga durata de difuzare a programului TV, Kanal D s-a clasat pe locul doi, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Ieri, in intervalul 12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 1,8% rating si 15,3% cota de piata, in randul publicului de la orase, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, 1,8% rating si 11,3%  cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,8% rating si 11,7% cota de piata, pe targetul National.

O medie de 321.000 de romani urmareau ieri Stirile prezentate de Silvia Ionita la Kanal D. In minutul de aur, atins la 12:56, aproape jumatate de milion (442.000) de telespectatori urmareau cu sufletul la gura la Kanal D.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr%
  Kanal D 1,8 15,3
  Pro TV 1,4 12,0
  Antena 1 1,2 10,1
STIRILE KANAL D  12:00 Disney Junior 0,9 7,6
12:00-13:00 Romania TV 0,7 6,2

 

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr%
  Kanal D 1,8 11,3
  Pro TV 1,6 10,2
  Romania TV 1,4 9,0
STIRILE KANAL D  12:00 Antena 3 1,4 8,7
12:00-13:00 Antena 1 1,2 7,7

 

Target National

National Channels Rtg% Shr%
  Pro TV 1,9 12,6
  Kanal D 1,8 11,7
  Antena 3 1,3 8,3
STIRILE KANAL D  12:00 Romania TV 1,3 8,2
12:00-13:00 Antena 1 1,0 6,4

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

roxana.voicu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail!

No comments

Lasă un răspuns