Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: A treia ediţie VOCEA ROMÂNIEI, lider de audienţă pe toate categoriile de public! 1,4 milioane de telespectatori în fiecare minut!

Published

on

Tudor, Smiley, Lori și Despot au continuat vineri căutarea celei mai bune voci din sezonul șapte Vocea României, s-au luptat pentru concurenţi, dar s-au și distrat și au reușit să aducă în echipele lor noi posesori de talent extrem de carismatici și cu un potențial vocal uriaș. Pavel Bartoș a adus distracția în culise și a fost în permanență alături de susținători și de participanți, ajutându-i de fiecare dată pe cei din urmă să urce pe scenă încrezători și cu zâmbetul pe buze.

 

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.4 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 21:39, cea mai bună competiție a vocilor a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 2 milioane de români.

A treia ediție a noului sezon Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 9.2 puncte de rating și 28.9% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.6 puncte de rating și 17.6% share.

 

Voci formidabile, reacții fabuloase și un spectacol incendiar

Încă opt concurenți au reușit vineri să impresioneze, să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă mai departe în competiție. Aceștia au făcut un show memorabilpe scenă, s-au transpus complet în melodiile pe care le-au cântat și i-au încântat pe toți cei prezenți în sală. Despot a început încrezător a treia rundă de audiții pe nevăzute și a declarat despre relațiile cu colegii săi: ”Îmi place pe scaunul de antrenor și chiar mă înțeleg foarte bine cu toți antrenorii.”. ”Ne încurcă rău băiatul ăsta nou, ne cam face pe toți. Vrăjitor Despot… Dar eu sunt pregătit să câștig următorul trofeu Vocea României.”, a spus Smiley, iar Tudor a completat: ”Interesant Despot. Când își dorește un concurent, îi zice două vorbe, l-a băgat în ceață și după tace mâlc. Smiley e the guy next door. Când te ajută, când te încurcă. Loredana e pe sentimente ”. ”Smiley văd că se dă bine pe lângă Chirilă și mă întreb dacă nu cumva era mai bine pentru el să se îndrepte spre Adrian. Eu îmi văd de treaba mea și caut voci speciale.”, a spus Lori despre colegii ei.

 

Tudor a adus vineri în echipa sa doi concurenți extraordinari: Amedeo Chiriac și Lidia Isac. Amedeo a cântat plin de sensibilitate și emoție melodia Sandcastles și i-a cucerit pe antrenori cu vocea lui caldă, reușind să pornească un duel muzical între Tudor și Lori. Lidia a intereptat perfect piesa When We Were Young, i-a cucerit pe toți și a declarat că s-a îndrăgostit de antrenorul în echipa căruia a ales să meargă.

 

Smiley a reușit aseară să-i aducă în echipa sa pe Marius Stoica și pe Olga Roman. Marius a cântat piesa Soulstorm, a dansat pe scenă și a transmis foarte multă energie, reușind să le inducă o stare foarte bună antrenorilor. Olga a interpretat fabulos piesa When The Music Dies, iar cele patru scaune s-au întors în ultima clipă, dându-i foarte mari emoții concurentei.

 

Echipa Lori s-a îmbogățit aseară cu două voci puternice: Ioan Mihail Tirică și Amalia Uruc. Ioan s-a dezlănțuit pe scenă, a demonstrat că este un muzician desăvârșit, a cântat piesa Use Somebody și a reușit să impresioneze antrenorii cu calitățile sale vocale remarcabile. Amalia a interpretat melodia Seven nation army, a avut atitudine, s-a bucurat de fiecare clipă și le-a transmis tuturor acest lucru.

 

Și Despot a reușit vineri să aducă tot doi concurenți în echipa sa: Andrada Crețu și Răzvan Mărcuci. Vocea Andradei a sunat formidabil când a cântat piesa What a man, iar Răzvan a reușit să impresioneze atât cu vocea sa, cât și cu interpretarea melodiei Chandelier la chitară. Cei doi au primit foarte multe laude din partea antrenorilor și felicitări pentru alegerile muzicale făcute.

 

Antrenorii și-au împărțit vocile frățește în cea de-a treia rundă de audiții pe nevăzute, câte două pentru fiecare echipă. Vinerea viitoare, de la 20:30, noi concurenți vor demonstra că doar vocea contează, numai la PRO TV!

 

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ASIA EXPRESS merge mai departe! Vezi cine a câștigat confruntarea marilor producții din seara de marți!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marţi, 20 februarie, cel de-al patrulea episod al emisiunii Asia Express – Drumul Dragonului îşi menține cota de piață peste media înregistrată de Antena 1 în primele luni ale acestui an, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon România”Pro TV, care a difuzat reality show-ul „Ferma vedetelor” şi meciul de fotbal „Chelsea-Barcelona” din UEFA Champions League, s-a clasat pe primul loc în target comercial. Antena 1 înregistrează audiențe peste media stației şi locul trei în toate targeturile de referință.

Emisiunea „Asia Express – Drumul Dragonului” fost urmărită în medie pe minut de 1.064.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:32, a adunat în fața televizoarelor 1.828.500 de români.

 

PUBLICUL NATIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.311.32020.2
Pro TV16.28.21469.8
Antena 111.76.01064.2
Prima TV4.62.3418.1
Antena 34.52.3404.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.8849.8
Pro TV16.98.3798.9
Antena 112.46.1584.0
Antena 36.03.0285.3
Romania TV4.52.2214.1

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.99.4420.5
Kanal D22.29.1406.2
Antena 117.27.0314.7
Prima TV3.11.357.2
National TV3.01.254.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Ultima semifinala Eurovision de la Sighişoara, înregistrează audienţe modeste. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 19 februarie, transmisia live de la Sighişoara a selecției naționale EUROVISION a înregistrat cele mai mici audiențe din seria de cinci semifinale, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon”. Pro TV, care a difuyat filmele de acţiune „Întâlnire explozivă” şi „Evadare din realitate” a obținut primul loc în targetul comercialAntena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul patru în target comercial cu redifuzarea sitcomului „Băieţi de oraş” şi filmul „Empire State: Lovitura secolului”.  Digisport 1 reuşeşte să se claseze pe locul trei în toate targeturile de referinţă cu transmisia derby-ului din Liga I „Dinamo vs. FCSB”.

Cele trei părti ale semifinalei “Eurovision” de la Sighişoara au fost urmărite in medie pe minut de 238.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:54, a adunat în fața televizoarelor 374.200 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D23.310.31848.6
Pro TV14.56.51155.4
DigiSport 18.33.7659.6
Romania TV5.22.3416.4
Prima TV5.22.3411.3
Antena 35.12.3403.2
Antena 14.11.8324.5
Telekom Sport3.41.5270.4
TVR 13.01.3238.0
Antena Stars2.41.1188.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.37.7746.3
Pro TV15.77.0679.4
DigiSport 111.55.2498.7
Antena 36.02.7257.9
Romania TV5.82.6250.1
Prima TV4.82.2209.4
Antena 14.21.9181.7
TVR 13.31.5143.7
Telekom Sport3.01.3128.5
B1TV1.50.765.9

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:09-24:13
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.2409.8
Kanal D18.57.6340.3
DigiSport 114.25.9261.5
Antena 16.02.5109.4
Prima TV4.21.777.1
Telekom Sport3.81.669.6
TVR 12.41.043.4
Romania TV2.20.939.9
Antena 31.90.834.5
Look Plus1.70.730.5
Digi 241.30.523.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ROMANII AU TALENT, lider incontestabil de audienţă! Debutul celui de-al optulea sezon continua seria recordurilor de public

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri, 16 februarie, debutul sezonului ROMANII AU TALENT dedicat Marii Uniri, care a adunat romani din întreaga lume, a fost lider absolut de audienţă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a obţinut locul doi în audiențele serii pe intervalul analizat cu serialul turcesc „Dragoste şi Ura”. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul trei cu cea de-a treia parte a trilogiei
The Divergent: „Allegiant”.

Prima ediţie de ROMANII AU TALENT din acest sezon fost urmărită în medie pe minut de 3.444.600 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:45, a adunat în fața televizoarelor 4.429.500 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV40.519.33444.6
Kanal D14.26.81212.1
Antena 15.42.6462.8
Antena 33.41.6286.1
Romania TV3.01.4256.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV41.119.51878.6
Kanal D12.35.8563.2
Antena 15.42.6246.7
Antena 34.42.1201.9
DigiSport 13.21.5145.8

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV50.620.5913.1
Kanal D9.33.8167.8
Antena 19.03.6162.1
DigiSport 12.00.836.3
National TV1.70.730.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending