Connect with us

Analize

AUDIENȚE TV: TVR 1, lider de audienţă cu toate meciurile din optimile CM FIFA Rusia

Published

on

 

Toate partidele din faza optimilor CM FIFA Rusia 2018 au adus postului TVR 1 poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cel mai vizionat meci din optimi: Columbia – Anglia, cu o medie de aproape 2 milioane de telespectatori la nivel naţional. Partidele din sferturi sunt în direct la TVR 1 şi TVR HD pe 6 şi 7 iulie, de la 17.00 şi 21.00.  

Fotbalul Mondial aduce românii împreună în faţa micului ecran, la TVR 1 – postul care transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele de la Campionatul Mondial FIFA Rusia 2018. Din ce în ce mai mulţi telespectatori preferă fotbalul în această vară, lucru dovedit şi de cifrele de audienţă obţinute de postul public.

TVR 1 a fost a fost lider incontestabil de audienţă cu toate cele opt meciuri din faza optimilor, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. Aproape 2 milioane de telespectatori au urmărit, în medie, pe 3 iulie, între 21.00 şi 23.00 (1.892.000 de telespectatori, rating* 10,6% şi cotă de piaţă** 26,3%), partida dintre Anglia şi Columbia, comentată de la Moscova de Emil Hossu-Longin şi Florin Mihoc. A fost cel mai urmărit meci al optimilor, dar şi al Campionatului Mondial de Fotbal de până acum.

În minutul (22.54) cel mai vizionat al confruntării dintre Columbia şi Anglia, nu mai puţin de 2.628.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1. Pe locul al doilea, după audienţele înregistrate de meciuri în optimi, la nivel naţional, s-a clasat partida Uruguay-Portugalia, transmisă de TVR 1 sâmbătă, 30 iunie, între 21.00 şi 23.00. Aproape toate meciurile din faza optimilor au fost văzute, în medie, de peste un milion de telespectatori. Iată audienţele înregistrate de TVR 1 cu meciurile din optimi la nivel naţional:

 

TOP MECIURI OPTIMI CM FIFA RUSIA 2018 – NAŢIONAL
 PartidaPostDataZiuaDe laPâna laRtg(000)Rtg%Share
1COLUMBIA – ANGLIATVR 103.07.2018Marţi21:00:1023:52:20189210,626,3
2URUGUAY – PORTUGALIATVR 130.06.2018Sâmbătă21:00:3922:55:21184310,323,9
3CROATIA – DANEMARCATVR 101.07.2018Duminică21:00:0923:46:0217289,621,8
4SPANIA – RUSIATVR 101.07.2018Duminică17:00:0919:41:0916719,328,1
5BELGIA – JAPONIATVR 102.07.2018Luni21:00:0922:53:0616329,121,4
6FRANTA – ARGENTINATVR 130.06.2018Sâmbătă17:00:1018:53:171429826,7
7BRAZILIA – MEXICTVR 102.07.2018Luni17:00:0818:51:5211156,224,8
8SUEDIA – ELVETIATVR 103.07.2018Marţi17:00:1018:53:018264,619,8

 

Şi pe publicul urban TVR 1 a fost lider de audienţă pe intervalul de difuzare a fiecărui meci, înregistrând cu partidele de fotbal din optimi cele mai mari audienţe la nivelul fiecărei zile:

TOP MECIURI OPTIMI CM FIFA RUSIA 2018 – URBAN
 PartidaPostDataZiuaDe laPână laRtg(000)Rtg%Share
1URUGUAY – PORTUGALIATVR 130.06.2018Sâmbătă21:00:3922:55:21112411,728
2COLUMBIA – ANGLIATVR 103.07.2018Marţi21:00:1023:52:20109711,427,7
3SPANIA – RUSIATVR 101.07.2018Duminică17:00:0919:41:09105210,931,1
4CROATIA – DANEMARCATVR 101.07.2018Duminică21:00:0923:46:02101710,624,5
5BELGIA – JAPONIATVR 102.07.2018Luni21:00:0922:53:069489,923,6
6FRANTA – ARGENTINATVR 130.06.2018Sâmbătă17:00:1018:53:179019,430,5
7BRAZILIA – MEXICTVR 102.07.2018Luni17:00:0818:51:526566,825,7
8SUEDIA – ELVETIATVR 103.07.2018Marţi17:00:1018:53:015525,722,7

 

Publicul comercial a preferat de asemenea TVR 1, meciurile din optimile Campionatului Mondial de Fotbal clasându-se pe primul loc pe intervalul în care au fost transmise:

TOP MECIURI OPTIMI CM FIFA RUSIA 2018 – COMERCIAL
 PartidaPostDataZiuaDe laPână laRtg(000)Rtg%Share
1COLUMBIA – ANGLIATVR 103.07.2018Marţi21:00:1023:52:2054612,435,5
2URUGUAY – PORTUGALIATVR 130.06.2018Sâmbătă21:00:3922:55:2149811,334,9
3CROATIA – DANEMARCATVR 101.07.2018Duminică21:00:0923:46:0247510,729,8
4SPANIA – RUSIATVR 101.07.2018Duminică17:00:0919:41:094369,933,4
5BELGIA – JAPONIATVR 102.07.2018Luni21:00:0922:53:063958,927,4
6FRANTA – ARGENTINATVR 130.06.2018Sâmbătă17:00:1018:53:173938,935,9
7BRAZILIA – MEXICTVR 102.07.2018Luni17:00:0818:51:522315,229,5
8SUEDIA – ELVETIATVR 103.07.2018Marţi17:00:1018:53:012024,626,4

 

După 19 zile, 56 dintre cele 64 de meciuri de la Campionatului Mondial FIFA Rusia s-au încheiat. Reprezentativele de fotbal din Rusia, Franţa, Uruguay, Croaţia, Brazilia, Belgia, Suedia şi Anglia continuă drumul spre titlul mondial şi joacă în sferturile de finală ale competiţiei. Urmează două zile de pauză la CM (4 şi 5 iulie), iar pe 6 şi pe 7 iulie, TVR 1 şi TVR HD transmit în direct şi în exclusivitate partidele din faza sferturilor de finală. Programul meciurilor din sferturile de finală – mai jos.

 

Sferturi de finală Campionatul Mondial FIFA Rusia 2018:

 

6 iulie, ora 17.00 – Uruguay – Franţa (Nizhny Novgorod Stadium, Novgorod) – TVR 1, TVR HD

6 iulie, ora 21.00 – Brazilia – Belgia (Kazan Arena, Kazan) – TVR 1, TVR HD

7 iulie, ora 17.00 – Suedia – Anglia (Samara Arena, Samara) – TVR 1, TVR HD

7 iulie, ora 21.00 – Rusia – Croaţia (Fisht Stadium, Soci) – TVR 1, TVR HD

 

La TVR 1 continuă şi Studio Mondial, emisiunile care preced şi încheie fiecare meci de la Campionatul Mondial FIFA Rusia 2018. În următoarea perioadă, Cristi Mîndru, Vlad Arhire şi Costin Deşliu, împreună cu invitaţii lor ne dau întâlnire la orele 16.00, 19.00 şi 23.00 la Studio Mondial pentru informaţii în timp real, pentru reacţii de la faţa locului, imagini de la meciurile fiecărei zile şi opinii avizate despre tot ce se întâmplă la Turneul Final din Rusia. Iar Tudor Furdui împreună cu Noaptea târziu, trupa nr. 1 în topul YouTube România, pun punct fiecărei zile de fotbal la Un pariu Mondial.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” revine în forță pe micile ecrane și în topurile de audiență! Vezi aici care au fost marii caștigători ai serii.

Published

on

 

Miercuri, 29 august, relansarea Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe notabile, obținând locul patru în toate targeturile de referință în condiții de concurență acerbă, în paralel cu lansarea noilor sezoane de Exatlon” pe Kanal D și „Fructul oprit” pe Antena 1.

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:2721:301251560263
EXATLON ROMANIA (II)Kanal D19:3022:401241562209
FRUCTUL OPRIT (II)Antena 119:5923:021152649353
Film – SPIOANAPro TV21:3023:56817426268
CASH TAXIKanal D22:4123:57415226101
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:2925:1738223758
XTRA NIGHT SHOWAntena 123:0225:00378219132

Antena 1 a fost lider de piață cu primul episod al noului sezon din „Fructul oprit”. Pro TV s-a clasat pe locul doi în toate targeturile analizate în intervalul de 20:29-25:17 cu serialul de comedie „Las Fierbinți” (redifuzare) și a filmului de acțiune  „Spioana”. Kanal D s-a clasat pe locul trei cu lansarea celui de-al doilea sezon „Exatlon Romania” urmat de quiz-ul „Cash taxi” cu audiențe modeste. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu rezultate bune pentru maratonul live al festivalului internațional „Cerbul de Aur”.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:29-25:17), miercuri 29 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 114.04.5804.9
Pro TV13.84.4792.6
Kanal D13.54.3776.4
TVR 16.72.1382.1
Antena 35.11.6295.1


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 114.14.7452.4
Pro TV12.64.2404.9
Kanal D11.63.9372.5
TVR 17.42.5237.1
Antena 35.81.9185.9


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 119.75.7252.9
Pro TV18.85.5241.0
Kanal D11.73.4149.9
TVR 14.51.358.0
Antena 32.70.834.9

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending