Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Ultimul episod al serialului DRAGOSTE INFINITA de la KANAL D, cifre record!

Published

on

Ultimul episod al serialului turcesc DRAGOSTE INFINITA, lider de audienta!

 

Unul dintre cele mai urmarite seriale turcesti de la Kanal D s-a incheiat cu cifre record, serialul s-a clasat pe primul loc la nivelul publicului national si urban, iar pe segmentul publicului comercial a fost pe locul 2 dupa PRO TV.

 

Asadar, in intervalul orar 20:00-22:30, Dragoste infinita (Kara Sevda) a obtinut 6.4% rating si 21.2% share pe segmentul publicului comercial, fiind pe locul 2.

Pe segmentul publicului urban, Kanal D a obtinut 8% rating si 21.5% share, iar pe targetul national statia a obtinut 8.4% rating si 22.3% share.

Peste 1.5 milioane de telespectatori au urmarit serialul DRAGOSTE INFINITA la Kanal D, iar in minutul de aur de la ora 22:15 au fost in fata televizoarelor peste 1.9 milioane de telespectatori .

 

PUBLICUL NATIONAL 

ChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
20:00-22:30Kanal D8.422.31511
Pro TV6.517.11161
Antena 12.56.7454
Antena 32.15.6380
National TV2.15.6378
Romania TV1.94.9335
Prima TV1.54.0270
Antena Stars1.02.7182
TVR 10.82.1142
ETNO0.82.0138

 

PUBLICUL URBAN

Time BandsChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
20:00-22:30Kanal D8.021.5776
Pro TV7.018.9682
Antena 32.77.3264
Antena 12.36.1220
Romania TV1.74.7168
National TV1.43.8137
Prima TV1.23.2117
Antena Stars1.13.0110
AXN0.71.969
TVR 10.61.763

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
20:00-22:30Pro TV7.625.1343
Kanal D6.421.2288
Antena 12.68.6118
National TV1.13.548
Antena Stars1.03.345
Antena 31.03.244
Prima TV0.82.838
Romania TV0.51.621
Disney Junior0.41.520
TVR 10.41.317

 

Sursa cifre: KANTAR MEDIA

Copyright: ARMADATA SRL

Cifre furnizate de KANAL D

Foto Credit: KANAL D

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Eurovisionul TVR debuteaza slab cu semifinala de la Focşani. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 21 ianuarie, prima semifinala din seria de cinci a selecției naționale EUROVISION a avut rezultate de audiență sub aşteptări, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National All cu emisiunea „Exatlon” in care echipa unită a României s-a confruntat cu cea a Mexicului. Pro TV, care a difuzat ultima parte a trilogiei „Stapânul Inelelor: Intoarcerea Regelui”  a obținut primul loc în targeturile urban si comercial. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației cu redifuzarea sitcomului „Baieți de oraş” şi filmul „Cavalerul Negru”. Notabilă este însă performanța Prima TV, care reuşeşte să se mențină sus în topul comercial cu reality-show-ul „Schimb de mame” şi filmul „Jandarmul la New York”.
Cele două părti ale semifinalei “Eurovizion” de la Focşani au fost urmărite in medie pe minut de 194.600 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:46, a adunat în fața televizoarelor 332.600 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.11454.1
Pro TV16.77.51345.5
Romania TV8.94.0720.1
Antena 17.63.4610.0
Prima TV7.03.2565.2
Antena 36.63.0531.7
TVR 22.81.2221.9
National TV2.61.2208.6
TVR 12.41.1194.6
Realitatea TV2.00.9160.0

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.27.1685.7
Kanal D14.96.9670.6
Romania TV10.04.7451.2
Antena 38.84.1395.1
Antena 17.43.5334.0
Prima TV6.53.0293.3
TVR 22.61.2117.8
Realitatea TV2.61.2116.6
TVR 12.41.1109.8
National TV2.31.1104.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.210.2456.1
Kanal D16.46.9307.7
Antena 111.74.9219.9
Prima TV7.73.2144.3
Romania TV3.71.669.6
Antena 32.61.149.6
National TV1.90.836.1
TVR 21.80.733.5
TVR 11.70.731.7
Realitatea TV1.70.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Opinia RADAR DE MEDIA, EUROVISION 2018: Eduard Santha- „Me Som Romales” – cea mai buna piesa din prima semifinala!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Serialul “Fructul oprit” înregistrează un debut modest în audiențe! Vezi care au fost televiziunile cu cele mai mari cote de piață ale serii!

Published

on

Luni, 15 ianuarie, premiera serialului românesc “Fructul oprit” a clasat Antena 1 pe locul doi in targetul comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile de referință cu filmul de acțiune „Prințul”. Kanal D, care a difuzat emisiunea „Exatlon Romania”  a obținut locul 2 în targeturile național si urban. Primele şase ediții de pană acum ale „Exatlon Romania” confirmă succesul de care se bucură acest format de televiziune.
Serialul “Fructul Oprit” a fost urmărit in medie pe minut de peste un milion (1.332.000) de telespectatori. Minutul de aur, atins la 19:59, a adunat in fata televizoarelor 1.793.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.39.21639.5
Kanal D16.08.51515.9
Antena 114.17.51332.0
Antena 37.64.0720.0
Romania TV5.02.6472.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV16.68.3804.3
Kanal D13.97.0673.9
Antena 112.76.4616.4
Antena 310.05.0485.3
Romania TV6.43.2309.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.610.0445.8
Antena 117.06.9307.4
Kanal D15.26.2275.4
Prima TV3.61.565.8
Antena 33.61.464.5

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Foto Credit: ANTENA 1

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Jeremy Ragsdale caştigă finala celui de-al şaptelea sezon “X Factor”! Vezi cine a câştigat bătălia audiențelor!

Published

on

Vineri, 22 decembrie, gala live a finalei “X Factor” de la Antena s-a clasat pe locul doi in audiențe, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Legenda călărețului singuratic” şi „Viața secretă a lui Walter Mitty”. Pe locul trei s-a aflat Kanal D care e difuzat serialele turcesti „Steaua sufletului” şi „In bataia inimii”.
Finala “X Factor” a fost urmărită in medie pe minut de aproape un milion (977.200) de telespectatori. Minutul de aur al Antenei, atins la 22:31, a adunat in fata micilor ecrane 1.303.300 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.98.41505.6
Antena 112.95.5977.2
Kanal D11.74.9884.6
Romania TV4.92.1371.0
National TV4.21.8315.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.77.6732.4
Antena 114.96.0583.6
Kanal D10.14.1395.5
Romania TV5.52.2216.6
Antena 35.02.0196.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.69.6429.4
Antena 119.46.8301.6
Kanal D8.42.9129.9
Prima TV2.91.044.6
Romania TV1.90.729.8

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Sursa foto: www.infomusic.ro

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending