Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Visuri la cheie a debutat în poziţia de lider absolut de audienţă! Iată câţi telespectatori a adunat PRO TV!

Published

on

VISURI LA CHEIE: Milioane de români au urmărit miercuri schimbarea destinului familiei Șerbana!

 

Cea mai mare dorință a familiei Șerbana a devenit realitate miercuri cu ajutorul echipei Visuri la cheie! Dragoș Bucur, Adela Pârvu, Alina Vîlcu și Omid Ghannadi au avut la dispoziție două săptămâni pentru a transforma o casă distrusă într-o locuință de vis și pentru a schimba destinul unor oameni deosebiți care au reușit să treacă peste greutățile vieții și peste probleme și au rămas întotdeauna uniți.

 

Prima ediție a sezonului patru Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 11 puncte de rating și 33% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape trei ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 4.1 puncte de rating și 12.3% share.

 

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:12, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor peste 2.4 milioane de români. 

 

O renovare spectaculoasă și o viață schimbată

 

Familia Șerbana din localitatea Nedelea, județul Prahova, a primit miercuri vizita echipei Visuri la cheie și bucuria de a-și vedea cel mai mare vis împlinit, acela de a avea o locuință complet renovată și utilată în care să le poată oferi celor patru copii o viață mai frumoasă. În momentul în care cei șase au realizat că destinul lor este pe cale de a se schimba au fost copleșiți de emoție și fericire.

 

Dragoș, Adela, Alina și Omid au reușit în numai două săptămâni să transforme complet o casă distrusă și să le facă surprize de neuitat lui Iulian, soției sale, Ana Floriana, și celor patru copii, Maria, Florian, Teodora și Eliana. În timp ce echipa de arhitecți, designeri și constructori a renovat complet locuința, membrii familiei Șerbana au plecat într-o vacanță la Sibiu, o vacanță la care până acum nici nu îndrăzneau să viseze. Au vizitat orașul și împrejurimile și s-au bucurat de timp prețios petrecut împreună, departe de Nedelea. Dragoș li s-a alăturat și a reușit să le facă și alte surprize, care i-au lăsat fără cuvinte.

 

După două săptămâni, familia Șerbana s-a întors acasă, locul în care de acum înainte le va aduce zâmbete pe chipuri și le va bucura fiecare clipă. Fetițele au camera lor, cea mai spațioasă încăpere din locuință, în nuanțe de alb pentru mobilier și roz pentru decorațiuni. Băiețelul, pasionat de automobilism, are o cameră personalizată, cu elemente care îl duc cu gândul la activitățile și lucrurile care îi plac. Pe lângă acestea, Adela Pârvu a gândit pentru cei mici și o încăpere de studiu, pentru a putea învăța împreună.

 

Camera părinților a fost gândită în detaliu de Alina Vîlcu. Arhitecta a creat pentru aceștia un spațiu plin de căldură și intimitate, care să-i reprezinte. Alina a ales elemente care sunt diferite din punct de vedere stilistic, combinate cu lucruri din natură.

 

Omid Ghannadi a avut în grijă bucătăria, livingul și holul, reușind să organizeze perfect întreaga suprafață, să dea luminozitate și culoare încăperilor. În sufragerie, Omid a realizat o zonă pentru citit, a amenajat o bibliotecă și a combinat perfect decorațiunile tradiționale cu cele contemporane.

 

O locuință nouă pentru șase oameni superbi! Echipa Visuri la cheie a reușit să aducă aseară bucuria și speranța unei familii cu care viața a fost dură.

Miercurea viitoare, de la 20:30, vom putea urmări o nouă poveste impresionantă, transformarea spectaculoasă a unei locuințe distruse și schimbarea unui destin tragic.        

 

Foto Credit: PRO TV

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

START VOT FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

”Nunta Regală” a monopolizat și audiența din România! Vezi aici cum s-au împărțit telespectatorii pe durata transmisiei live

Published

on

Foto: hepta.ro

Sâmbătă, 19 mai, peste două miliarde de telespectatori din întreaga lume au urmărit în direct ceremonia religioasă de nuntă dintre Prinţul Harry al Marii Britanii, nepotul reginei Elisabeta a II-a, şi logodnica sa, Meghan Markle. 

Evenimentul a fost amplu acoperit și de televizunile din România, audiențele demonstrând interesul uriaș de care s-a bucurat acest eveniment regal și în țara noastră.

Pro TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință pe durata ceremoniei, în timp ce toate celelate televizuni care au acoperit evenimentul au înregistrat creșteri considerabile de audiență  în raport cu mediile obișnuite.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul 13:00-15:00 pe durata programelor speciale prilejuite de transmisia live a „Nunții regale”, sâmbătă 19 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV12.82.9514.1
Antena 111.72.6466.6
Kanal D6.91.5276.8
Antena 36.61.5262.9
TVR 16.11.4242.5
Romania TV5.51.2218.8
Digi 242.80.6113.6
Disney Junior2.60.6103.6
Disney2.60.6103.0
Cartoon Network2.40.597.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.83.6347.4
Antena 111.62.7255.9
Antena 39.52.2208.4
TVR 16.61.5145.4
Romania TV5.31.2116.8
Kanal D4.31.094.1
Digi 244.10.989.5
DigiSport 23.30.872.6
Disney Junior3.00.765.7
Antena Stars2.00.442.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.13.7165.2
Antena 111.31.777.3
Disney Junior5.50.837.5
Antena 35.20.835.5
DigiSport 24.50.730.9
Kanal D3.70.625.2
Antena Stars3.40.523.6
Digi 243.20.522.2
TVR 13.00.520.3
AXN2.20.315.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Eliminarea lui Bruce din „Exatlon Romania” aduce prima poziție in audiențe pentru Kanal D! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: KANAL D

Miercuri, 16 mai, Kanal D domină concurența în toate targeturile de referință cu  ultimele înfruntari ale reality show-ului „Exatlon Romania”. Ediţia de aseară care a adus eliminarea lui Valentin ”Bruce” Chiş, a plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:5223:041400738316
FRUCTUL OPRITAntena 119:5922:571085578297
FOTBAL – EUROPA LEAGUEPro TV21:4823:361048615348
FERMA VEDETELORPro TV19:5621:26915584290

Antena 1 s-a clasat pe locul secund în target national în intervalul 19:52-23:04 cu serialul românesc „Fructul Oprit”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu „Ferma vedetelor” însă obţine cifre foarte bune cu finala Europa League „ Olympique Marseille – Atletico Madrid , clasându-se pe locul doi în target urban si comercial.

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Exatlon România”, ieri 16 mai:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.67.81398.4
Antena 114.15.91060.5
Pro TV12.55.3942.2
Romania TV6.72.8501.3
Antena 34.92.1368.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.87.6738.1
Pro TV14.06.0580.1
Antena 113.75.9567.9
Romania TV6.12.6253.3
Antena 35.42.3225.6

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.37.1315.8
Pro TV19.76.9307.3
Antena 118.76.5291.0
National TV4.31.567.6
Prima TV2.20.834.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE. Telespectatorii români nu au fost interesaţi de finala Eurovizion. Vezi aici cele mai urmărite programe de sâmbătă seara.

Published

on

Sâmbătă, 12 mai, transmisiunea finalei EUROVISION a clasat TVR 1 pe un modest loc patru în target comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:1423:151395644245
Film – THE PUNISHERPro TV21:5724:211072655394
Film – LONDON HAS FALLENPro TV19:5921:57972511272
Film – 2FAST 2FURIOUSAntena 119:5922:06502275146
BRAVO, AI STIL!Kanal D23:1625:2548121274
THE FOUR – CEI 4Antena 122:0624:41316204107
EUROVISION – FINALATVR 122:0025:4915812250

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul transmisiunii finalei live a concursului „Eurovision” de la Lisabona, sâmbătă 12 mai.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.34.6818.9
Kanal D17.04.5807.1
Romania TV6.41.7304.2
Antena 16.01.6287.1
Antena 34.61.2218.9
TVR 23.50.9165.7
TVR 13.30.9157.6
DigiSport 12.70.7129.4
Pro 22.60.7124.5
Prima TV2.50.7118.9

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.75.3510.8
Kanal D13.93.7360.9
Antena 17.21.9186.0
Romania TV5.41.5140.6
Antena 35.41.4138.8
TVR 14.71.3121.6
DigiSport 13.61.094.4
TVR 23.40.988.6
Pro 22.80.873.1
AXN2.50.765.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.27.2319.6
Kanal D12.93.1136.2
Antena 19.52.3100.9
TVR 14.71.149.8
AXN3.80.940.5
Pro 23.80.940.3
DigiSport 13.10.733.2
Prima TV1.80.419.0
Antena 31.60.417.5
TVR 21.50.415.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending