Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Visuri la cheie a debutat în poziţia de lider absolut de audienţă! Iată câţi telespectatori a adunat PRO TV!

Published

on

VISURI LA CHEIE: Milioane de români au urmărit miercuri schimbarea destinului familiei Șerbana!

 

Cea mai mare dorință a familiei Șerbana a devenit realitate miercuri cu ajutorul echipei Visuri la cheie! Dragoș Bucur, Adela Pârvu, Alina Vîlcu și Omid Ghannadi au avut la dispoziție două săptămâni pentru a transforma o casă distrusă într-o locuință de vis și pentru a schimba destinul unor oameni deosebiți care au reușit să treacă peste greutățile vieții și peste probleme și au rămas întotdeauna uniți.

 

Prima ediție a sezonului patru Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 11 puncte de rating și 33% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape trei ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 4.1 puncte de rating și 12.3% share.

 

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:12, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor peste 2.4 milioane de români. 

 

O renovare spectaculoasă și o viață schimbată

 

Familia Șerbana din localitatea Nedelea, județul Prahova, a primit miercuri vizita echipei Visuri la cheie și bucuria de a-și vedea cel mai mare vis împlinit, acela de a avea o locuință complet renovată și utilată în care să le poată oferi celor patru copii o viață mai frumoasă. În momentul în care cei șase au realizat că destinul lor este pe cale de a se schimba au fost copleșiți de emoție și fericire.

 

Dragoș, Adela, Alina și Omid au reușit în numai două săptămâni să transforme complet o casă distrusă și să le facă surprize de neuitat lui Iulian, soției sale, Ana Floriana, și celor patru copii, Maria, Florian, Teodora și Eliana. În timp ce echipa de arhitecți, designeri și constructori a renovat complet locuința, membrii familiei Șerbana au plecat într-o vacanță la Sibiu, o vacanță la care până acum nici nu îndrăzneau să viseze. Au vizitat orașul și împrejurimile și s-au bucurat de timp prețios petrecut împreună, departe de Nedelea. Dragoș li s-a alăturat și a reușit să le facă și alte surprize, care i-au lăsat fără cuvinte.

 

După două săptămâni, familia Șerbana s-a întors acasă, locul în care de acum înainte le va aduce zâmbete pe chipuri și le va bucura fiecare clipă. Fetițele au camera lor, cea mai spațioasă încăpere din locuință, în nuanțe de alb pentru mobilier și roz pentru decorațiuni. Băiețelul, pasionat de automobilism, are o cameră personalizată, cu elemente care îl duc cu gândul la activitățile și lucrurile care îi plac. Pe lângă acestea, Adela Pârvu a gândit pentru cei mici și o încăpere de studiu, pentru a putea învăța împreună.

 

Camera părinților a fost gândită în detaliu de Alina Vîlcu. Arhitecta a creat pentru aceștia un spațiu plin de căldură și intimitate, care să-i reprezinte. Alina a ales elemente care sunt diferite din punct de vedere stilistic, combinate cu lucruri din natură.

 

Omid Ghannadi a avut în grijă bucătăria, livingul și holul, reușind să organizeze perfect întreaga suprafață, să dea luminozitate și culoare încăperilor. În sufragerie, Omid a realizat o zonă pentru citit, a amenajat o bibliotecă și a combinat perfect decorațiunile tradiționale cu cele contemporane.

 

O locuință nouă pentru șase oameni superbi! Echipa Visuri la cheie a reușit să aducă aseară bucuria și speranța unei familii cu care viața a fost dură.

Miercurea viitoare, de la 20:30, vom putea urmări o nouă poveste impresionantă, transformarea spectaculoasă a unei locuințe distruse și schimbarea unui destin tragic.        

 

Foto Credit: PRO TV

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

START VOT FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Serialul “Fructul oprit” înregistrează un debut modest în audiențe! Vezi care au fost televiziunile cu cele mai mari cote de piață ale serii!

Published

on

Luni, 15 ianuarie, premiera serialului românesc “Fructul oprit” a clasat Antena 1 pe locul doi in targetul comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile de referință cu filmul de acțiune „Prințul”. Kanal D, care a difuzat emisiunea „Exatlon Romania”  a obținut locul 2 în targeturile național si urban. Primele şase ediții de pană acum ale „Exatlon Romania” confirmă succesul de care se bucură acest format de televiziune.
Serialul “Fructul Oprit” a fost urmărit in medie pe minut de peste un milion (1.332.000) de telespectatori. Minutul de aur, atins la 19:59, a adunat in fata televizoarelor 1.793.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.39.21639.5
Kanal D16.08.51515.9
Antena 114.17.51332.0
Antena 37.64.0720.0
Romania TV5.02.6472.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV16.68.3804.3
Kanal D13.97.0673.9
Antena 112.76.4616.4
Antena 310.05.0485.3
Romania TV6.43.2309.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.610.0445.8
Antena 117.06.9307.4
Kanal D15.26.2275.4
Prima TV3.61.565.8
Antena 33.61.464.5

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Foto Credit: ANTENA 1

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Jeremy Ragsdale caştigă finala celui de-al şaptelea sezon “X Factor”! Vezi cine a câştigat bătălia audiențelor!

Published

on

Vineri, 22 decembrie, gala live a finalei “X Factor” de la Antena s-a clasat pe locul doi in audiențe, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Legenda călărețului singuratic” şi „Viața secretă a lui Walter Mitty”. Pe locul trei s-a aflat Kanal D care e difuzat serialele turcesti „Steaua sufletului” şi „In bataia inimii”.
Finala “X Factor” a fost urmărită in medie pe minut de aproape un milion (977.200) de telespectatori. Minutul de aur al Antenei, atins la 22:31, a adunat in fata micilor ecrane 1.303.300 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.98.41505.6
Antena 112.95.5977.2
Kanal D11.74.9884.6
Romania TV4.92.1371.0
National TV4.21.8315.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.77.6732.4
Antena 114.96.0583.6
Kanal D10.14.1395.5
Romania TV5.52.2216.6
Antena 35.02.0196.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.69.6429.4
Antena 119.46.8301.6
Kanal D8.42.9129.9
Prima TV2.91.044.6
Romania TV1.90.729.8

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Sursa foto: www.infomusic.ro

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Gala Live a semifinalei “X Factor” înfruntă competiţia! Vezi care au fost cele mai vizionate programe de duminică!

Published

on

Duminică, 17 decembrie, gala live a semifinalelor “X Factor” de la Antena 1 a întâlnit o competiţie acerbă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Viaţa lui Pi” şi „Cum s-o dai sa fie bine?”. Pe locul secund la nivel naţional s-a aflat Kanal D care e difuzat programul special cu Ţociu si Palade „Taxi Don Titi” şi finala live a showului „Bravo, ai stil!” Antena 1 s-a clasat pe locul doi în target urban şi comercial cu gala semifinalei live „X Factor” care s-a desfasurat pe aproape cinci ore si jumătate.
Alte programe care au acumulat o audiență notabilă au fost reality show-ul „Schimb de Mame” de la Prima TV cu o medie de 803.000 de telespectatori şi meciul de Liga I: FCSB – Viitorul Constanţa de pe DigiSport 1 care a înregistrat în medie 645.000 de telespectatori la nivel național.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>Naţional All
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV14.25.5985.0
Kanal D10.44.0720.0
Antena 19.43.7652.8
Prima TV6.72.6464.5
Romania TV5.32.1369.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV14.25.5532.3
Antena 112.24.7456.8
Kanal D8.93.5334.5
DigiSport 15.82.3218.3
Antena 35.72.2211.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.96.9307.2
Antena 116.05.5246.3
Kanal D9.43.2144.9
Prima TV6.32.296.7
DigiSport 16.12.194.0

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending