HomeAUDIENȚE TVAnalizeAUDIENŢE TV: Visuri la cheie, lider detaşat de audienţă, în Prime Time, la PRO TV

AUDIENŢE TV: Visuri la cheie, lider detaşat de audienţă, în Prime Time, la PRO TV

Viața a fost dură cu familia Cristea, însă Dan și Marioara au luptat împreună pentru dorințele lor și au făcut tot posibilul să rămână uniți și să meargă mai departe de fiecare dată. Miercuri seară, echipa Visuri la cheie a împlinit visul celor doi și al copiilor lor, acela de a avea o casă complet renovată și utilată, un loc plin de căldură și lumină în care să-și poată construi un viitor frumos.

 

A cincea ediție Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 11.8 puncte de rating și 29.8% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de două ori mai mult față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.6 puncte de rating și 14.3% share.

 

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 21:13, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor aproape 2.3 milioane de români. 

 

 

O poveste impresionantă și un nou vis împlinit

Oricine se emoționează atunci când vede un copil, mai ales când vede un copil abandonat, care are nevoie de dragoste și îngrijire, dar nu oricine este dispus să schimbe ceva în viața lui pentru a ajuta acei copii. Familia Cristea și-a dorit întotdeauna să aibă casa plină de bucuria dată de copii, așa că Dan și Marioara au adoptat doi băieței, iar acum fac demersurile necesare pentru a înfia și o fetiță.

Însă pentru a-i putea crește în condiții normale și pentru a le putea oferi un trai frumos, cei doi părinți aveau mare nevoie de o locuință nouă. Ieri seară, Dragoș Bucur, Adela Pârvu, Alina Vîlcu și Omid Ghannadi au mers în localitatea Măgurele pentru a ajuta încă o familie frumoasă.

 

Două săptămâni, cât timp a durat renovarea, Dan, Marioara și copiii lor au plecat într-o vacanță la munte și la mare, iar cei mici au avut parte de diverse activități la care până acum doar visau.

În tot acest timp, echipa de constructori, arhitecți și designeri a lucrat pentru a realiza o locuință care să îndeplinească dorințele și nevoile familiei. După două săptămâni, cei cinci s-au reîntors acasă și au regăsit o locuință perfectă pentru ei.

 

Tematica generală abordată a fost veselia. Adela, Alina și Omid au folosit foarte multe plante pentru a decora întreg spațiul, culori deschise și au adus lumina în fiecare colț al încăperii. Bucătăria a fost realizată în stil mediteranean, cu motive specifice, un perete din cărămidă vopsită și elemente de mobilier care se încadrează perfect. Dormitorul părinților a fost gândit ca o lume a reveriei, o explozie de flori, cu printuri foarte puternice și mai multe texturi de lemn, totul cu intenția de a crea un spațiu special pentru Mari. Camera băieților este împărțită astfel încât fiecare dintre ei să aibă propriul lui pat, iar la mijloc dulapul este la rândul lui organizat în două părți distincte, cu sisteme fără mânere, părând la prima vedere un tablou.

 

Totul a fost gândit foarte simetric și funcțional. Echipa Visuri la cheie a realizat și un dormitor pentru fetiță, un spațiu perfect pentru o viitoare domnișoară, decorat cu elemente în nuanțe de roz și alb. Și baia a suferit o transformare totală și a fost intergrată și ea în stilul general al amenajării, cu multe flori, mascând ușa de acces către magazia din spate cu ajutorul unor panouri mobile decorate cu motive vegetale foarte puternice.

 

Miercurea viitoare, de la 20:30, vom cunoaște o nouă familie superbă și vom asista la îndeplinirea celui mai mare vis al acesteia, în cea de-a șasea ediție Visuri la cheie.

 

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

dorin.huntai@radardemedia.ro

Ma puteti contact pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns