Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Visuri la cheie, lider detaşat de audienţă, în Prime Time, la PRO TV

Published

on

 

Viața a fost dură cu familia Cristea, însă Dan și Marioara au luptat împreună pentru dorințele lor și au făcut tot posibilul să rămână uniți și să meargă mai departe de fiecare dată. Miercuri seară, echipa Visuri la cheie a împlinit visul celor doi și al copiilor lor, acela de a avea o casă complet renovată și utilată, un loc plin de căldură și lumină în care să-și poată construi un viitor frumos.

 

A cincea ediție Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 11.8 puncte de rating și 29.8% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de două ori mai mult față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.6 puncte de rating și 14.3% share.

 

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 21:13, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor aproape 2.3 milioane de români. 

 

 

O poveste impresionantă și un nou vis împlinit

Oricine se emoționează atunci când vede un copil, mai ales când vede un copil abandonat, care are nevoie de dragoste și îngrijire, dar nu oricine este dispus să schimbe ceva în viața lui pentru a ajuta acei copii. Familia Cristea și-a dorit întotdeauna să aibă casa plină de bucuria dată de copii, așa că Dan și Marioara au adoptat doi băieței, iar acum fac demersurile necesare pentru a înfia și o fetiță.

Însă pentru a-i putea crește în condiții normale și pentru a le putea oferi un trai frumos, cei doi părinți aveau mare nevoie de o locuință nouă. Ieri seară, Dragoș Bucur, Adela Pârvu, Alina Vîlcu și Omid Ghannadi au mers în localitatea Măgurele pentru a ajuta încă o familie frumoasă.

 

Două săptămâni, cât timp a durat renovarea, Dan, Marioara și copiii lor au plecat într-o vacanță la munte și la mare, iar cei mici au avut parte de diverse activități la care până acum doar visau.

În tot acest timp, echipa de constructori, arhitecți și designeri a lucrat pentru a realiza o locuință care să îndeplinească dorințele și nevoile familiei. După două săptămâni, cei cinci s-au reîntors acasă și au regăsit o locuință perfectă pentru ei.

 

Tematica generală abordată a fost veselia. Adela, Alina și Omid au folosit foarte multe plante pentru a decora întreg spațiul, culori deschise și au adus lumina în fiecare colț al încăperii. Bucătăria a fost realizată în stil mediteranean, cu motive specifice, un perete din cărămidă vopsită și elemente de mobilier care se încadrează perfect. Dormitorul părinților a fost gândit ca o lume a reveriei, o explozie de flori, cu printuri foarte puternice și mai multe texturi de lemn, totul cu intenția de a crea un spațiu special pentru Mari. Camera băieților este împărțită astfel încât fiecare dintre ei să aibă propriul lui pat, iar la mijloc dulapul este la rândul lui organizat în două părți distincte, cu sisteme fără mânere, părând la prima vedere un tablou.

 

Totul a fost gândit foarte simetric și funcțional. Echipa Visuri la cheie a realizat și un dormitor pentru fetiță, un spațiu perfect pentru o viitoare domnișoară, decorat cu elemente în nuanțe de roz și alb. Și baia a suferit o transformare totală și a fost intergrată și ea în stilul general al amenajării, cu multe flori, mascând ușa de acces către magazia din spate cu ajutorul unor panouri mobile decorate cu motive vegetale foarte puternice.

 

Miercurea viitoare, de la 20:30, vom cunoaște o nouă familie superbă și vom asista la îndeplinirea celui mai mare vis al acesteia, în cea de-a șasea ediție Visuri la cheie.

 

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” revine în forță pe micile ecrane și în topurile de audiență! Vezi aici care au fost marii caștigători ai serii.

Published

on

 

Miercuri, 29 august, relansarea Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe notabile, obținând locul patru în toate targeturile de referință în condiții de concurență acerbă, în paralel cu lansarea noilor sezoane de Exatlon” pe Kanal D și „Fructul oprit” pe Antena 1.

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:2721:301251560263
EXATLON ROMANIA (II)Kanal D19:3022:401241562209
FRUCTUL OPRIT (II)Antena 119:5923:021152649353
Film – SPIOANAPro TV21:3023:56817426268
CASH TAXIKanal D22:4123:57415226101
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:2925:1738223758
XTRA NIGHT SHOWAntena 123:0225:00378219132

Antena 1 a fost lider de piață cu primul episod al noului sezon din „Fructul oprit”. Pro TV s-a clasat pe locul doi în toate targeturile analizate în intervalul de 20:29-25:17 cu serialul de comedie „Las Fierbinți” (redifuzare) și a filmului de acțiune  „Spioana”. Kanal D s-a clasat pe locul trei cu lansarea celui de-al doilea sezon „Exatlon Romania” urmat de quiz-ul „Cash taxi” cu audiențe modeste. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu rezultate bune pentru maratonul live al festivalului internațional „Cerbul de Aur”.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:29-25:17), miercuri 29 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 114.04.5804.9
Pro TV13.84.4792.6
Kanal D13.54.3776.4
TVR 16.72.1382.1
Antena 35.11.6295.1


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 114.14.7452.4
Pro TV12.64.2404.9
Kanal D11.63.9372.5
TVR 17.42.5237.1
Antena 35.81.9185.9


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 119.75.7252.9
Pro TV18.85.5241.0
Kanal D11.73.4149.9
TVR 14.51.358.0
Antena 32.70.834.9

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending