Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV & FOTO: Ultima ediţie VISURI LA CHEIE, 1, 7 milioane de telespectatori pe minut! Cum arată cifrele de audienţă?

Published

on

În copilărie desenăm case, în adolescenţă visăm la o casă, iar ca adulţi începem să muncim pentru a obţine o locuinţă de vis. Este un drum lung şi anevoios, dar atunci când apare autocarul Visuri la cheie, o familie urmează să primească cea mai mare bucurie: o viaţă nouă, într-o casă complet renovată. Ultima provocare din cel de-al treilea sezon pentru echipa Visuri la cheie a fost locuinţa familiei Onea din localitatea Afumaţi, judeţul Ilfov.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Ultima ediţie a celui de-al treilea sezon Visuri la cheie a înregistrat 12 puncte de rating și 28.1% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi,  ANTENA 1, care a obţinut 6.4 puncte de rating și 15% share. 

Pe întreaga durată de difuzare, 20:29 – 22:31, la nivel național, peste 1.7 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:16, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor peste 2.1 milioane de români.

 

O familie greu încercată de viaţă şi un vis împlinit

Familia Onea, formată din Viorel, Mariana şi fiica lor, Luiza, trăia fericită şi lupta pentru o viaţă mai bună şi o casă frumoasă. Totul s-a schimbat în anul 2008, când Mariana s-a îmbolnăvit. După foarte multe investigaţii, femeia a fost diagnosticată cu scleroză în plăci şi de atunci a început suferinţa. Familia a sistat lucrările pentru construcţia casei, deoarece trebuiau plătite tratamentele pentru boala Marianei, iar Luiza şi Viorel au preluat toate îndatoririle casei.

 

Echipa Visuri la cheie a fost impresionată de povestea familiei Onea şi a mers la ea pentru a-i împlini cel mai mare vis: acela de a avea o casă complet renovată şi utilată. Momentul în care s-au întâlnit a fost unul extrem de emoţionant, Luiza a sărit de bucurie şi atunci cei trei şi-au dat seama că dorinţele devin realitate. Au făcut inspecţia casei împreună şi au început proiectul pentru renovare, iar familia a avut la dispoziţie 15 minute pentru a se pregăti de vacanţă. Au plecat la munte, unde au avut parte de o primire neaşteptată, au vizitat locuri frumoase, s-au bucurat de momente incredibile, au luat lecţii de dans de la fosta concurentă Românii au talent, Cezara Blioju, iar Dragoş Bucur i-a făcut o surpriză Marianei, a invitat-o la teatru, unde și-a văzut familia dansând pe scenă, în timp ce trupa Holograf le cânta melodia preferată.

 

În tot acest timp, la Afumaţi, echipa Visuri la cheie împreună cu constructorii şi voluntarii au început renovarea casei. Toţi şi-au dorit ca prin noua locuinţă să redea dragostea dintre membrii familiei Onea. Faţadele au fost recondiţionate şi interpretate într-un stil de locuinţă colonială americană, semnătura exteriorului casei fiind o inimă stilizată şi retroluminată. Pentru a asigura confortul, echipa Visuri la cheie a creat pentru Mariana o rampă uşoară de la intrarea în curte până la uşa casei, fără nicio treaptă sau prag. De asemenea, a fost asamblată şi o balustradă, cu ajutorul căreia să se poată plimba singură în jurul casei. Această balustradă a ajutat şi la întregirea conceptului de casă americană.

 

Dormitorul părinţilor a fost integrat într-un concept floral stilizat şi corect în nuanţe care contribuie la un somn liniştit, împreună cu accente cromatice coerente.

Echipa Visuri la cheie a reuşit în numai două săptămâni să construiască un vis frumos pentru familia Onea şi o casă superbă, în care vor duce de acum înainte o viaţă liniştită. Mariana, Viorel şi Luiza au fost impresionaţi de transformare şi au fost bucuroşi că dorinţa lor a devenit realitate cu ajutorul oamenilor care s-au implicat pentru a le schimba destinul.

 

Cel de-al treilea sezon Visuri la cheie s-a încheiat şi 10 familii privesc acum către viitor cu optimism şi fericire, în locuinţe complet renovate şi utilate, realizate de Alina Vîlcu, Adela Pârvu, Omid Ghannadi, Dragoş Isăcescu şi Dragoş Bucur cu foarte mult drag şi dăruire. 

 

 


Foto Credit: PRO TV

Sursa cifre: KANTAR MEDIA

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ROMANII AU TALENT, lider incontestabil de audienţă! Debutul celui de-al optulea sezon continua seria recordurilor de public

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri, 16 februarie, debutul sezonului ROMANII AU TALENT dedicat Marii Uniri, care a adunat romani din întreaga lume, a fost lider absolut de audienţă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a obţinut locul doi în audiențele serii pe intervalul analizat cu serialul turcesc „Dragoste şi Ura”. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul trei cu cea de-a treia parte a trilogiei
The Divergent: „Allegiant”.

Prima ediţie de ROMANII AU TALENT din acest sezon fost urmărită în medie pe minut de 3.444.600 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:45, a adunat în fața televizoarelor 4.429.500 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV40.519.33444.6
Kanal D14.26.81212.1
Antena 15.42.6462.8
Antena 33.41.6286.1
Romania TV3.01.4256.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV41.119.51878.6
Kanal D12.35.8563.2
Antena 15.42.6246.7
Antena 34.42.1201.9
DigiSport 13.21.5145.8

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV50.620.5913.1
Kanal D9.33.8167.8
Antena 19.03.6162.1
DigiSport 12.00.836.3
National TV1.70.730.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

“FERMA VEDETELOR” leader de piata la debut! Vezi topul celor mai vizionate statii TV ale serii!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Marti, 13 februarie, premiera “FERMA VEDETELOR” s-a impus ca leader absolut de audienta, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Monica Barladeanu si Nea Rata a debutat cu succes in fata superproductiilor „Exatlon Romania” pe Kanal D si „Asia Express” pe Antena 1.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart TimeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FERMA VEDETELORPro TV19:5921:261884893421
EXATLON ROMANIAKanal D20:0523:011802772350
ASIA EXPRESSAntena 119:5923:001058570310

 

Drumul prin de peripetii catre inima Fagarasului si primele aventuri ale vedetelor puse din greu la incercare de viata la ferma au fost urmarite in medie pe minut de 1.884.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 20:31, a adunat in fata televizoarelor 2.460.800 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.510.51884.4
Kanal D18.910.21822.4
Antena 110.15.5975.0
Antena 34.62.5444.3
Romania TV4.32.3417.1

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.99.2892.5
Kanal D15.68.1779.5
Antena 19.95.1492.0
Antena 35.72.9284.6
Romania TV4.92.6247.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-21:26
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.89.4421.1
Kanal D19.58.1360.1
Antena 114.15.8261.1
Digi 243.61.567.2
National TV3.11.357.0

 

Sursa datelor: Kantar Media / Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Cove si „baietii mamei” in lupta cu superproductiile TV. Vezi cum s-a impartit audienta in seara premierelor

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Luni, 12 februarie, premiera “ MA INSOARA MAMA!” a clasat Pro TV pe locul doi, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Cove a infruntat doua superproductii cu vedete desfasurate pe alte continente.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:0323:081961830401
MA INSOARA MAMA!Pro TV20:2822:311458728354
ASIA EXPRESSAntena 119:5822:491152621354
PE BUNE?!Pro TV22:3123:38723440267
Kanal D a fost lider de audiență în toate targeturile de referință cu emisiunea „Exatlon Romania” in care echipa unita a Romaniei a intalnit pentru a doua oara reprezentativa Mexicului. Pro TV, a obținut locul 2 în targeturile național si urban cu „Ma insoara mama!”. Super productia Antenei 1 „Asia Express: Drumul Dragonului” a obtinut locul doi in target comercial pe durata de difuzare a reality show-ului Pro TV.
Emisunea “Ma insoara mama!” a fost urmărita in medie pe minut de 1.458.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:34, a adunat in fata televizoarelor 2.029.700 de români.
PUBLICUL NAŢIONAL
Target>>National All
Interval>>20:28-22:31
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D21.511.32023.0
Pro TV15.58.21458.0
Antena 112.36.51157.3
Antena 35.83.0544.2
Romania TV3.92.0364.0

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:28-22:31
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.08.9857.0
Pro TV14.47.5727.6
Antena 112.56.6633.6
Antena 38.04.2405.6
DigiSport 14.12.2208.2

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:28-22:31
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.49.1407.6
Antena 118.18.1360.9
Pro TV17.87.9354.3
Pro Cinema3.51.569.1
DigiSport 13.31.565.5

 

Sursa datelor: Kantar Media / Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending