Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV & FOTO: Ultima ediţie VISURI LA CHEIE, 1, 7 milioane de telespectatori pe minut! Cum arată cifrele de audienţă?

Published

on

În copilărie desenăm case, în adolescenţă visăm la o casă, iar ca adulţi începem să muncim pentru a obţine o locuinţă de vis. Este un drum lung şi anevoios, dar atunci când apare autocarul Visuri la cheie, o familie urmează să primească cea mai mare bucurie: o viaţă nouă, într-o casă complet renovată. Ultima provocare din cel de-al treilea sezon pentru echipa Visuri la cheie a fost locuinţa familiei Onea din localitatea Afumaţi, judeţul Ilfov.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Ultima ediţie a celui de-al treilea sezon Visuri la cheie a înregistrat 12 puncte de rating și 28.1% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi,  ANTENA 1, care a obţinut 6.4 puncte de rating și 15% share. 

Pe întreaga durată de difuzare, 20:29 – 22:31, la nivel național, peste 1.7 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:16, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor peste 2.1 milioane de români.

 

O familie greu încercată de viaţă şi un vis împlinit

Familia Onea, formată din Viorel, Mariana şi fiica lor, Luiza, trăia fericită şi lupta pentru o viaţă mai bună şi o casă frumoasă. Totul s-a schimbat în anul 2008, când Mariana s-a îmbolnăvit. După foarte multe investigaţii, femeia a fost diagnosticată cu scleroză în plăci şi de atunci a început suferinţa. Familia a sistat lucrările pentru construcţia casei, deoarece trebuiau plătite tratamentele pentru boala Marianei, iar Luiza şi Viorel au preluat toate îndatoririle casei.

 

Echipa Visuri la cheie a fost impresionată de povestea familiei Onea şi a mers la ea pentru a-i împlini cel mai mare vis: acela de a avea o casă complet renovată şi utilată. Momentul în care s-au întâlnit a fost unul extrem de emoţionant, Luiza a sărit de bucurie şi atunci cei trei şi-au dat seama că dorinţele devin realitate. Au făcut inspecţia casei împreună şi au început proiectul pentru renovare, iar familia a avut la dispoziţie 15 minute pentru a se pregăti de vacanţă. Au plecat la munte, unde au avut parte de o primire neaşteptată, au vizitat locuri frumoase, s-au bucurat de momente incredibile, au luat lecţii de dans de la fosta concurentă Românii au talent, Cezara Blioju, iar Dragoş Bucur i-a făcut o surpriză Marianei, a invitat-o la teatru, unde și-a văzut familia dansând pe scenă, în timp ce trupa Holograf le cânta melodia preferată.

 

În tot acest timp, la Afumaţi, echipa Visuri la cheie împreună cu constructorii şi voluntarii au început renovarea casei. Toţi şi-au dorit ca prin noua locuinţă să redea dragostea dintre membrii familiei Onea. Faţadele au fost recondiţionate şi interpretate într-un stil de locuinţă colonială americană, semnătura exteriorului casei fiind o inimă stilizată şi retroluminată. Pentru a asigura confortul, echipa Visuri la cheie a creat pentru Mariana o rampă uşoară de la intrarea în curte până la uşa casei, fără nicio treaptă sau prag. De asemenea, a fost asamblată şi o balustradă, cu ajutorul căreia să se poată plimba singură în jurul casei. Această balustradă a ajutat şi la întregirea conceptului de casă americană.

 

Dormitorul părinţilor a fost integrat într-un concept floral stilizat şi corect în nuanţe care contribuie la un somn liniştit, împreună cu accente cromatice coerente.

Echipa Visuri la cheie a reuşit în numai două săptămâni să construiască un vis frumos pentru familia Onea şi o casă superbă, în care vor duce de acum înainte o viaţă liniştită. Mariana, Viorel şi Luiza au fost impresionaţi de transformare şi au fost bucuroşi că dorinţa lor a devenit realitate cu ajutorul oamenilor care s-au implicat pentru a le schimba destinul.

 

Cel de-al treilea sezon Visuri la cheie s-a încheiat şi 10 familii privesc acum către viitor cu optimism şi fericire, în locuinţe complet renovate şi utilate, realizate de Alina Vîlcu, Adela Pârvu, Omid Ghannadi, Dragoş Isăcescu şi Dragoş Bucur cu foarte mult drag şi dăruire. 

 

 


Foto Credit: PRO TV

Sursa cifre: KANTAR MEDIA

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

”Nunta Regală” a monopolizat și audiența din România! Vezi aici cum s-au împărțit telespectatorii pe durata transmisiei live

Published

on

Foto: hepta.ro

Sâmbătă, 19 mai, peste două miliarde de telespectatori din întreaga lume au urmărit în direct ceremonia religioasă de nuntă dintre Prinţul Harry al Marii Britanii, nepotul reginei Elisabeta a II-a, şi logodnica sa, Meghan Markle. 

Evenimentul a fost amplu acoperit și de televizunile din România, audiențele demonstrând interesul uriaș de care s-a bucurat acest eveniment regal și în țara noastră.

Pro TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință pe durata ceremoniei, în timp ce toate celelate televizuni care au acoperit evenimentul au înregistrat creșteri considerabile de audiență  în raport cu mediile obișnuite.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul 13:00-15:00 pe durata programelor speciale prilejuite de transmisia live a „Nunții regale”, sâmbătă 19 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV12.82.9514.1
Antena 111.72.6466.6
Kanal D6.91.5276.8
Antena 36.61.5262.9
TVR 16.11.4242.5
Romania TV5.51.2218.8
Digi 242.80.6113.6
Disney Junior2.60.6103.6
Disney2.60.6103.0
Cartoon Network2.40.597.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.83.6347.4
Antena 111.62.7255.9
Antena 39.52.2208.4
TVR 16.61.5145.4
Romania TV5.31.2116.8
Kanal D4.31.094.1
Digi 244.10.989.5
DigiSport 23.30.872.6
Disney Junior3.00.765.7
Antena Stars2.00.442.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>13:00-15:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.13.7165.2
Antena 111.31.777.3
Disney Junior5.50.837.5
Antena 35.20.835.5
DigiSport 24.50.730.9
Kanal D3.70.625.2
Antena Stars3.40.523.6
Digi 243.20.522.2
TVR 13.00.520.3
AXN2.20.315.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Eliminarea lui Bruce din „Exatlon Romania” aduce prima poziție in audiențe pentru Kanal D! Vezi aici ce televiziuni au intrat ieri seară în topurile de audiență!

Published

on

Credit foto: KANAL D

Miercuri, 16 mai, Kanal D domină concurența în toate targeturile de referință cu  ultimele înfruntari ale reality show-ului „Exatlon Romania”. Ediţia de aseară care a adus eliminarea lui Valentin ”Bruce” Chiş, a plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:5223:041400738316
FRUCTUL OPRITAntena 119:5922:571085578297
FOTBAL – EUROPA LEAGUEPro TV21:4823:361048615348
FERMA VEDETELORPro TV19:5621:26915584290

Antena 1 s-a clasat pe locul secund în target national în intervalul 19:52-23:04 cu serialul românesc „Fructul Oprit”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu „Ferma vedetelor” însă obţine cifre foarte bune cu finala Europa League „ Olympique Marseille – Atletico Madrid , clasându-se pe locul doi în target urban si comercial.

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Exatlon România”, ieri 16 mai:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.67.81398.4
Antena 114.15.91060.5
Pro TV12.55.3942.2
Romania TV6.72.8501.3
Antena 34.92.1368.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D17.87.6738.1
Pro TV14.06.0580.1
Antena 113.75.9567.9
Romania TV6.12.6253.3
Antena 35.42.3225.6

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:52-23:04
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D20.37.1315.8
Pro TV19.76.9307.3
Antena 118.76.5291.0
National TV4.31.567.6
Prima TV2.20.834.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE. Telespectatorii români nu au fost interesaţi de finala Eurovizion. Vezi aici cele mai urmărite programe de sâmbătă seara.

Published

on

Sâmbătă, 12 mai, transmisiunea finalei EUROVISION a clasat TVR 1 pe un modest loc patru în target comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D20:1423:151395644245
Film – THE PUNISHERPro TV21:5724:211072655394
Film – LONDON HAS FALLENPro TV19:5921:57972511272
Film – 2FAST 2FURIOUSAntena 119:5922:06502275146
BRAVO, AI STIL!Kanal D23:1625:2548121274
THE FOUR – CEI 4Antena 122:0624:41316204107
EUROVISION – FINALATVR 122:0025:4915812250

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul transmisiunii finalei live a concursului „Eurovision” de la Lisabona, sâmbătă 12 mai.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.34.6818.9
Kanal D17.04.5807.1
Romania TV6.41.7304.2
Antena 16.01.6287.1
Antena 34.61.2218.9
TVR 23.50.9165.7
TVR 13.30.9157.6
DigiSport 12.70.7129.4
Pro 22.60.7124.5
Prima TV2.50.7118.9

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.75.3510.8
Kanal D13.93.7360.9
Antena 17.21.9186.0
Romania TV5.41.5140.6
Antena 35.41.4138.8
TVR 14.71.3121.6
DigiSport 13.61.094.4
TVR 23.40.988.6
Pro 22.80.873.1
AXN2.50.765.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>22:00-25:49
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.27.2319.6
Kanal D12.93.1136.2
Antena 19.52.3100.9
TVR 14.71.149.8
AXN3.80.940.5
Pro 23.80.940.3
DigiSport 13.10.733.2
Prima TV1.80.419.0
Antena 31.60.417.5
TVR 21.50.415.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending